vegetables

Comunicate de presa

Nou la cora Cluj: cumparaturi online, cu livrare la domiciliu

Incepand cu 30 mai 2017, serviciul de cumparaturi online cora.ro este disponibil clujenilor care vor putea comanda acasa produsele de care au nevoie, printr-un simplu click. 


„Magazinul virtual cora.ro se bucura de succes. Am lansat acest serviciu la Bucuresti si il extindem, asa cum am promis,  in toata reteaua. Astazi este randul clujenilor sa experimenteze comertul online. Ne asteptam in continuare clientii in magazin, insa ne-am dorit sa venim in intampinarea lor in acele momente in care au nevoie de mai mult timp.Astfel noi putem sa pregatim  comanda si sa o livram acolo unde au nevoie. Clientii nostri ne pot transmite o comanda de acasa, de la birou sau din drumurile lor prin oras.


Clujul este un oras foarte important pentru noi, cu oameni intreprinzatori, care se dezvolta rapid, era firesc sa lansam cora.ro si aici. Ma bucur in plus ca lansam acest serviciu nou la 10 ani de cand am deschis hipermarletul nostru cora la Cluj-Napoca, a spus Thierry Destailleur, director general cora Romania.
Clujenii au la dispozitie o gama larga de produse, pe site fiind listate zeci de mii de articole. Angajatii cora.ro selecteaza cu grija toate produsele, mai ales atunci cand este vorba despre cele  proaspete. 
Comanda la domiciliu este livrata in schimbul sumei de 15 lei. Livrarea se face in Cluj si in localitatile Borhanci, Faget, Sannicoara, Apahida, Luna de Sus, Floresti, Tauti, Gilau, Baciu, Dezmir, Chinteni, Feleacu.
Site-ul cora.ro este structurat intuitiv, organizat in functie de universurile de consum ale clientilor nostri: alimente, bauturi, casa si familie, bebe si copii, pet shop.


La fel cum in magazin ne straduim permanent sa oferim raspunsuri la intrebarile si nevoile clientilor nostri, la fel si pe online experienta acestora este extrem de importanta. Astfel, inca de la prima interactiune a clientului cu platforma cora.ro, aceasta ii poate face recomandari in functie de produsele cautate. In acest mod clientul este ajutat in procesul de selectie si achizitie pentru a putea castiga cat mai mult timp.

 

Alearga pentru un stil de viata sanatos la Crosul Universitatii Bucuresti - cora Lujerului Challenge

Te provocam sa-ti incepi weekend-ul din 20 mai 2017 intr-un mod distractiv si activ! Nu rata startul unuia dintre cele mai interesante crosuri de anul acesta -Crosul Universitatii Bucuresti - cora Lujerului Challenge.

 

Vino sambata, 20 mai 2017, in fata Facultatii de Drept (Bd. Mihail Kogalniceanu, nr. 36-46, sector 5) si vei avea ocazia sa participi la o intrecere sportiva recreativa alaturi de personalitati de renume din lumea sportului precum Gabriela Szabo (fosta campioana olimpica la atletism), dar si Claudia Georgescu (Presedintele Federatiei Sportului Scolar si Universitar din cadrul Ministerului Educatiei Nationale).

 

Traseul are 3,8 km, startul este in Piata Operei (Facultatea de Drept), continua cu  Splaiul Independentei – Soseaua Cotroceni – Bulevardul Iuliu Maniu, iar sosirea este in  parcarea cora Lujerului.

 

Participarea este gratuita si sunt asteptati peste 3000 de alergatori.

 

Premiile vor fi substantiale pentru toate categoriile!

 

Aceasta este cea de-a 25-a editie a acestui cros, competitia sportiva devenind de-a lungul anilor un eveniment de referinta pentru pasionatii de alergare.

 

Cei care doresc sa se inscrie o pot face in perioada  17 – 19 MAI la Serviciul Clienti din cadrul cora Lujerului, dar si in ziua competitiei, in curtea Facultatii de Drept, incepand cu ora 7:30.

 

Implicarea sociala este importanta si de aceea am plasat urne speciale destinate strangerii de fonduri pentru  Asociatia MAME. Fondurile stranse sunt directionate in totalitate catre aceasta asociatie, pentru a sprijini lupta impotriva cancerului la copii. 

 

PROGRAMUL COMPETITIEI:

Ora 7.30-9.30 – inscrierea participantilor (la standurile amenajate pe terenul de fotbal din curtea Facultatii de Drept) si anuntarea informatiilor legate de desfasurarea crosului

Ora 9.45 – intreruperea circulatiei si adunarea participantilor la start

Ora 10.00 – startul crosului

Ora 11.00-12.00 – premierea castigatorilor; sesiune de fotografii si interviuri pentru castigatori, sponsori, parteneri, organizatori si participanti

 

Pentru ca miscarea inseamna sanatate, iar o viata activa inseamna o stare de bine, nu rata startul crosului de sambata 20 Mai ora 10:00.

 

Parteneri media: Ziare.com, Business24.ro, Mama de profesie, Calendareveniment.ro, Romania Libera, Amos News, DC News, Retail-FMCG.

 

cora Romania planteaza pomi fructiferi in scoli in cadrul proiectului „Un pomisor pentru viitor”

4 aprilie 2017

 

Primavara aceasta, cora Romania si-a propus sa contribuie la imbogatirea spatiului natural din unitatile de invatamant din comunitatile in care hipermarketurile noastre sunt prezente, pentru a le oferi celor mici un mediu mai sanatos pentru dezvoltarea mintii si a corpului si pentru a le insufla grija pentru mediul inconjurator.

 

In plin sezon verde, voluntarii cora Romania, impreuna cu elevi din solile din proximitatea hipermarketurilor, vor planta cate o mica livada de pomi fructiferi in gradinile a peste 30 de  scoli  alese sa faca parte din acest program.

 

 „E rolul nostru sa fim alaturi de comunitatile din care facem parte, contribuind cu tot ce putem pentru cresterea armonioasa si sanatoasa a copiilor nostri. Ne face placere sa ne implicam in astfel de activitati, dovada fiind numarul mare de voluntari cora care au raspuns cu entuziasm acestei invitatii.

Am ales sa plantam pomi fructiferi ca sa le dam copiilor, peste ani, o dubla satisfactie: aceea de a avea o mica livada in curtea scolii plantata chiar de ei, cu etichete personalizate, dar si sa guste din fructele pomilor ingrijiti in timp tot de ei” a declarat Camelia Popescu, Manager de Comunicare si Publicitate la cora Romania.

 

Programul „Un pomisor pentru viitor” se va derula in toate orasele in care activeaza hipermarketuri cora: Bucuresti, Constanta, Baia Mare, Cluj, Drobeta Turnu Severin, Bacau si Ploiesti.

 

Lupta pentru un mediu curat nu poate fi castigata printr-un efort punctual. Este o lupta continua, care necesita implicare totala, resurse, viziune. cora Romania si-a dovedit, de-a lungul timpului, preocuparea fata de mediul inconjurator, prin campanii derulate sub umbrela coraVerde. Amintim, in acest sens, proiectul SIGUREC – implementarea statiilor de reciclare in magazinele din reteaua cora si infiintarea statiilor de incarcare pentru masinile electrice, proiect lansat la Bucuresti, care se va extinde in toata tara.

 

Lansarea statiei de incarcare a masinilor electrice - cora Bacau

Dupa ce in luna iunie a acestui an, cora a deschis primele statii de incarcare a vehiculelor electrice in hipermarketul cora Lujerului, cora Bratianu din Constanta si cora Cluj–Napoca, astazi, 17 octombrie s-a deschis cea de-a patra statie, in hipermarketul cora din Bacau.

 

In final, toate cele 11 hipermarketuri ale retelei cora Romania vor oferi clientilor si aceasta facilitate, grija pentru mediul inconjurator fiind o prioritate a companiei.

 

Demararea proiectului a coincis cu lansarea, de catre Ministerul Mediului, Apelor si Padurilor, a Programului de dezvoltare a infrastructurii de incarcare a autovehiculelor electrice si hibrid, in conformitate cu reglementarile UE.

 

Incarcarea masinilor electrice sau hibrid este un serviciu gratuit, oferit de catre cora.

 

La cora Bacau pot fi incarcate simultan doua vehicule, intr-un spatiu special amenajat. Incarcarea dureaza in medie o ora, iar statia deserveste toate tipurile de vehicule electrice si hibride plug-in. Statia de incarcare a masinilor electrice se afla in parcarea cora ( zona verde).

Hipermarketul cora City Park din Constanta a investit 2 milioane de euro in extinderea si modernizarea sa

cora Romania isi consolideaza prezenta in Constanta prin extinderea hipermarket-ului cora City Park intr-o formula modernizata, pe o suprafata marita, un spatiu de cumparaturi adaptat perfect exigentelor consumatorilor din zona.

 

Investitia in modernizarea hipermarketului a fost de 2 milioane de euro, proces ce a avut loc simultan cu cel de extindere a mall-ului City Park.

 

„Credem ca efortul a meritat si ca noul hipermarket va fi apreciat atat de catre clientii fideli, cat si de cei noi pe care speram sa ii castigam. Noul cora City Park care, iata, se mareste odata cu implinirea a cinci ani, are o suprafata de aproape 6 000 mp fata de 4 000 mp initial, ceea ce ne-a permis sa regandim total structura hipermarketului intr-o maniera compacta şi rectangulara, astfel incat sa ofere o experienta de shopping placuta si, de ce nu, sa creeze dependenta”, a declarat Cristian Nastase, directorul cora City Park.

 

Cumparatorii vor gasi in noul hipermarket o intrare suplimentara,  un flux de produse optimizat, raioane de brutarie, gastronomie si carne bine structurate, produse vrac foarte cerute in ultimul timp pe piata, precum si raioane pentru copii, de cultura, produse bio si bauturi mult mai bine reprezentate decat in structura veche. Cu o oferta extinsa vine si sectorul nealimentar, unde vor fi disponibile numeroase produse noi, la preturi accesibile.

 

Odata cu extinderea magazinului s-a marit si echipa cora City Park, pentru ca retailerul doreste sa ofere clientilor servicii ireprosabile. Astfel, cora City Park are acum cu 30% mai multi angajati, cei mai multi activand in zona produselor proaspete si a gastronomiei: brutari, macelari, bucatari, fiind recunoscuta competenta cora in domeniul produselor elaborate sau finisate in laboratoarele proprii.

In noua configuratie a mall-ului, cora City Park dispune şi de o parcare dublata la 1 300 de locuri. Lucrarile continua pentru extinderea acesteia la 1 800 de locuri fata de 700 inainte de extindere.

 

Septembrie 2016 este de altfel o luna de referinta in retailul constantean, unde cora are o prezenta importanta prin cele doua magazine – City Park si Bratianu – la acesta din urma fiind recent inaugurat serviciul online prin platforma www.cora.ro. Astfel, magazinul virtual subliniaza oferta traditionala, oferind acces printr-un singur click la peste 30 000 de produse care pot fi livrate acasa in Constanta şi in zonele limitrofe.

 

 

 

cora Romania, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piata romaneasca din 2003, grupul opereaza in prezent 11 hipermarketuri in Bucuresti si in marile orase. In 2013, cora a lansat platforma www.cora.ro prezenta in acest moment in Bucureşti si Constanta. cora este  primul mare lant comercial care propune  livrare tip drive in Romania. Astazi, reteaua punctelor coraDrive a fost extinsa la nivelul tuturor  celor patru magazine din Capitala. Filosofia cora Romania ii are in centru pe consumatori, carora le ofera produse si servicii de calitate, la preturi accesibile.

 

 

cora.ro se lanseaza la Constanta, primul oras, in afara de Bucuresti, in care cora deschide magazinul virtual

De astazi, cei care isi fac cumparaturile pe Litoral au la dispozitie un instrument comod si rapid, serviciul cora.ro, care se extinde la Constanta . cora isi intareste astfel pozitia pe piata regionala, la Constanta avand deja doua hipermarketuri, si isi reconfirma angajamentul pentru dezvoltarea sectorului online, pe care il consider o resursa importanta pentru evolutia companiei.

 

„Constanta este un punct strategic pe harta cora Romania, fiind de altfel singurul oras, in afara Bucurestiului, unde avem doua magazine. Extinderea cora.ro la Constanta a fost o decizie de business generata de evolutia magazinelor noastre din acest oras si ne asteptam ca noul serviciu sa fie apreciat de clientii traditionali si, de ce nu, sa castigam clienti noi dintre aceia care asteptau o astfel de alternativa pentru a economisi timp”, a spus Codruta Borza, directorul magazinului cora Bratianu.

 

Pe site-ul cora.ro vor fi disponibile aproximativ 30.000 de produse, iar cumparatorii vor primi acasa ceea ce au comandat, produsele fiind puse la dispozitia clientilor constanteni de hipermarketul cora Bratianu. Din experienta cora.ro la Bucuresti, creste continuu numarul clientilor care acceseaza site-ul cora.ro direct, atrasi de diversitatea produselor si de modalitatea simpla de a comanda. In plus, platforma cora.ro este un site personalizat la nivel de client, fiind capabila sa defineasca profilul acestuia pe baza istoricului de cumparaturi din baza cardului de fidelitate. Apoi, clientul primeste recomandari si oferte in timp real, in primul rand din zona produselor preferate.

 

Clientii cora.ro pot alege dintr-o gama variata de produse, din care fac parte si produsele proaspete si ultraproaspete cum ar fi fructele si legumele, carnea, painea si produsele de cofetarie si patiserie.

 

„2016 este anul online-ului pentru cora, serviciul extinzandu-se in toate cele patru magazine din Capitala. Acum deschidem la Constanta si ne asteptam, in ansamblu, la cresterea numarului celor care ne acceseaza site-ul, comparativ cu 400.000 de utilizatori anul trecut”, a mai spus Codruta Borza.

 

Din cele constatate pana acum, cosul de cumparaturi online este triplu fata de cosul din magazin, produsele cele mai cumparate fiind articole din raioanele ultraproaspete (legume, fructe, carne), din raionul de bauturi (apa, bauturi racoritoare), scutece etc.

 

***

cora Romania, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piata romaneasca din 2003, grupul opereaza in prezent 11 hipermarketuri in Bucuresti si in marile orase. In 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lant comercial cu livrare tip drive din Romania. Astazi, reteaua punctelor coradrive a fost extinsa la nivelul tuturor  celor patru magazine din Capitala. Filosofia cora Romania ii are in centru pe consumatori, carora le ofera produse si servicii de calitate, la preturi accesibile.

Pentru al cincilea an consecutiv, cora si partenerii sai sprijina scolile din mediul rural, prin campania “Scolile de la tara” - Bucuresti

In septembrie 2016, pentru al cincilea an consecutiv, cora si partenerii sai deruleaza campania « Scolile de la tara » cu scopul de a sprijini institutiile de invatamant defavorizate din mediul rural.

 

La fel ca in anii trecuti,  2% din veniturile incasate din vanzarea produselor marca proprie, alaturi de sumele oferite de partenerii cora vor fi folositi pentru achizitionarea de rechizite si materiale didactice pentru copii.

 

Prin acest program, cora sustine dreptul egal la educatie al tuturor copiilor, indiferent de mediile si regiunile din care provin.

 

« Ne bucuram ca am reusit sa realizam, pentru al 5 lea an consecutiv, aceasta campanie foarte draga noua, care ne umple inimile de emotie, de fiecare data. Credem cu tarie ca educatia copiilor este unul dintre lucrurile importante care stau la baza dezvoltarii unei societati si ca fiecare copil, indiferent de mediul social din care provine, trebuie sa aiba sansa la educatie, in conditii optime. Astfel, suntem incantati ca le putem oferi o bucurie celor mici si, in acelasi timp, putem contribui la binele comunitatii, alaturi de partenerii nostri carora le multumim si pe aceasta cale », a declarat Ambasadorul Proiectului, Codruta Borza.

 

Astfel, in primele zile de scoala, echipele hipermarketurilor cora Pantelimon, cora Lujerului, cora Sun Plaza si cora Alexandriei au mers in 20 de scoli din judetele Ilfov, Giurgiu si Calarasi unde au impartit  1 644 de  ghiozdane echipate elevilor din clasele primare.

 

Cele 11 hipermarketuri cora ofera in total 4 200 de ghiozdane complet echipate scolilor din mediul rural.

 

Actiunea « Scolile de la tara » face parte din angajamentul companiei pe termen lung fata de comunitatile locale in care hipermarketurile cora isi desfasoara activitatea.

 

***

cora Romania, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piata romaneasca din 2003, grupul opereaza in prezent 11 hipermarketuri in Bucuresti si in marile orase. In 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lant comercial cu livrare tip drive din Romania. Astazi, reteaua punctelor coradrive a fost extinsa la nivelul tuturor  celor patru magazine din Capitala. www.cora.ro e activ atat in Bucuresti cat si In Constanta cu livrare in cele doua orase si in zonele limitrofe acestora. Filosofia cora Romania ii are in centru pe consumatori, carora le ofera produse si servicii de calitate, la preturi accesibile.

 

Pentru al cincilea an consecutiv, cora si partenerii sai sprijina scolile din mediul rural, prin campania “Scolile de la tara” - Cluj

In septembrie 2016, pentru al cincilea an consecutiv, cora si partenerii sai deruleaza campania « Scolile de la tara » cu scopul de a sprijini institutiile de invatamant defavorizate din mediul rural.

 

La fel ca in anii trecuti,  2% din veniturile incasate din vanzarea produselor marca proprie, alaturi de sumele oferite de partenerii cora vor fi folositi pentru achizitionarea de rechizite si materiale didactice pentru copii.

 

Prin acest program, cora sustine dreptul egal la educatie al tuturor copiilor, indiferent de mediile si regiunile din care provin.

 

« Ne bucuram ca am reusit sa realizam, pentru al 5 lea an consecutiv, aceasta campanie foarte draga noua, care ne umple inimile de emotie, de fiecare data. Credem cu tarie ca educatia copiilor este unul dintre lucrurile importante care stau la baza dezvoltarii unei societati si ca fiecare copil, indiferent de mediul social din care provine, trebuie sa aiba sansa la educatie, in conditii optime. Astfel, suntem incantati ca le putem oferi o bucurie celor mici si, in acelasi timp, putem contribui la binele comunitatii, alaturi de partenerii nostri carora le multumim si pe aceasta cale », a declarat Irina Maidan, director cora Cluj-Napoca.

 

Astfel, in primele zile de scoala, echipa hipermarketului  cora Cluj – Napoca va imparti 364 ghiozdane echipate, elevilor claselor primare din localitatile Camarasu, Vad, Ghirolt, Alunis, Pata - Rat

 

Hipermarketurile cora ofera in total 4 200 de ghiozdane complet echipate scolilor din mediul rural.

 

Actiunea « Scolile de la tara » face parte din angajamentul companiei pe termen lung fata de comunitatile locale in care hipermarketurile cora isi desfasoara activitatea.

 

 

***

cora Romania, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piata romaneasca din 2003, grupul opereaza in prezent 11 hipermarketuri in Bucuresti si in marile orase. In 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lant comercial cu livrare tip drive din Romania. Astazi, reteaua punctelor coradrive a fost extinsa la nivelul tuturor  celor patru magazine din Capitala. www.cora.ro e activ atat in Bucuresti cat si In Constanta cu livrare in cele doua orase si in zonele limitrofe acestora. Filosofia cora Romania ii are in centru pe consumatori, carora le ofera produse si servicii de calitate, la preturi accesibile.

 

Pentru al cincilea an consecutiv, cora si partenerii sai sprijina scolile din mediul rural, prin campania “Scolile de la tara” - City Park

In septembrie 2016, pentru al cincilea an consecutiv, cora si partenerii sai deruleaza campania « Scolile de la tara » cu scopul de a sprijini institutiile de invatamant defavorizate din mediul rural.

 

La fel ca in anii trecuti,  2% din veniturile incasate din vanzarea produselor marca proprie, alaturi de sumele oferite de partenerii cora vor fi folositi pentru achizitionarea de rechizite si materiale didactice pentru copii.

 

Prin acest program, cora sustine dreptul egal la educatie al tuturor copiilor, indiferent de mediile si regiunile din care provin.

 

 « Ne bucuram ca am reusit sa realizam, pentru al 5 lea an consecutiv, aceasta campanie foarte draga noua, care ne umple inimile de emotie, de fiecare data. Credem cu tarie ca educatia copiilor este unul dintre lucrurile importante care stau la baza dezvoltarii unei societati si ca fiecare copil, indiferent de mediul social din care provine, trebuie sa aiba sansa la educatie, in conditii optime. Astfel, suntem incantati ca le putem oferi o bucurie celor mici si, in acelasi timp, putem contribui la binele comunitatii, alaturi de partenerii nostri carora le multumim si pe aceasta cale », a declarat Cristian Nastase, directorul cora City Park.

 

Astfel, in prima zi de scoala, echipa hipermarketului cora City Park a mers in 3 scoli din 3 localitati din judetele Constanta si a impartit 364 ghiozdane echipate elevilor din clasele primare:  Scoala Gimnaziala nr.1 Lumina- 295 ghiozdane, Scoala Gimnaziala nr.2 Oituz- 55 ghiozdane, Scoala Gimnaziala nr.3 Sibioara- 14 ghiozdane.

 

Hipermarketurile cora ofera in total 4 200 de ghiozdane complet echipate scolilor din mediul rural.

 

Actiunea « Scolile de la tara » face parte din angajamentul companiei pe termen lung fata de comunitatile locale in care hipermarketurile cora isi desfasoara activitatea.

 

***

cora Romania, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piata romaneasca din 2003, grupul opereaza in prezent 11 hipermarketuri in Bucuresti si in marile orase. In 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lant comercial cu livrare tip drive din Romania. Astazi, reteaua punctelor coradrive a fost extinsa la nivelul tuturor  celor patru magazine din Capitala. www.cora.ro e activ atat in Bucuresti cat si In Constanta cu livrare in cele doua orase si in zonele limitrofe acestora. Filosofia cora Romania ii are in centru pe consumatori, carora le ofera produse si servicii de calitate, la preturi accesibile.

 

Pentru al cincilea an consecutiv, cora si partenerii sai sprijina scolile din mediul rural, prin campania “Scolile de la tara” - Bratianu

In septembrie 2016, pentru al cincilea an consecutiv, cora si partenerii sai deruleaza campania « Scolile de la tara » cu scopul de a sprijini institutiile de invatamant defavorizate din mediul rural.

 

La fel ca in anii trecuti,  2% din veniturile incasate din vanzarea produselor marca proprie, alaturi de sumele oferite de partenerii cora vor fi folositi pentru achizitionarea de rechizite si materiale didactice pentru copii.

 

Prin acest program, cora sustine dreptul egal la educatie al tuturor copiilor, indiferent de mediile si regiunile din care provin.

 

 « Ne bucuram ca am reusit sa realizam, pentru al 5 lea an consecutiv, aceasta campanie foarte draga noua, care ne umple inimile de emotie, de fiecare data. Credem cu tarie ca educatia copiilor este unul dintre lucrurile importante care stau la baza dezvoltarii unei societati si ca fiecare copil, indiferent de mediul social din care provine, trebuie sa aiba sansa la educatie, in conditii optime. Astfel, suntem incantati ca le putem oferi o bucurie celor mici si, in acelasi timp, putem contribui la binele comunitatii, alaturi de partenerii nostri carora le multumim si pe aceasta cale », a declarat Ambasadorul Proiectului, Codruta Borza.

 

Astfel, echipa hipermarketului  cora Bratianu a mers pe data de 14 septembrie in  7 scoli din 4  localitati din judetul Constanta si a impartit 364 ghiozdane echipate elevilor din: Comuna Ostrov, sat Galita: Scoala Gimnaziala nr.1 Galita, Scoala primara nr.4 Garlita, Scoala primara nr.3 Esechioi, Comuna Lipnita, sat Lipnita: Scoala Gimnaziala ,,Ioan Atanasiu” Lipnita, Comuna Lipnita, sat Canlia : Scoala Gimnaziala nr.1 Canlia, Comuna Lipnita, sat Coslugea: Scoala Gimnaziala nr.3 Coslugea, Comuna Lipnita, sat Cuiugiuc: Scoala Primara nr.4 Cuiugiuc.

  

Hipermarketurile cora ofera in total 4 200 de ghiozdane complet echipate scolilor din mediul rural.

 

Actiunea « Scolile de la tara » face parte din angajamentul companiei pe termen lung fata de comunitatile locale in care hipermarketurile cora isi desfasoara activitatea.

 

 

***

cora Romania, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piata romaneasca din 2003, grupul opereaza in prezent 11 hipermarketuri in Bucuresti si in marile orase. In 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lant comercial cu livrare tip drive din Romania. Astazi, reteaua punctelor coradrive a fost extinsa la nivelul tuturor  celor patru magazine din Capitala. www.cora.ro e activ atat in Bucuresti cat si In Constanta cu livrare in cele doua orase si in zonele limitrofe acestora. Filosofia cora Romania ii are in centru pe consumatori, carora le ofera produse si servicii de calitate, la preturi accesibile.

 

Pentru al cincilea an consecutiv, cora si partenerii sai sprijina scolile din mediul rural, prin campania “Scolile de la tara” - Baia Mare

In septembrie 2016, pentru al cincilea an consecutiv, cora si partenerii sai deruleaza campania « Scolile de la tara » cu scopul de a sprijini institutiile de invatamant defavorizate din mediul rural.

 

La fel ca in anii trecuti,  2% din veniturile incasate din vanzarea produselor marca proprie, alaturi de sumele oferite de partenerii cora vor fi folositi pentru achizitionarea de rechizite si materiale didactice pentru copii.

 

Prin acest program, cora sustine dreptul egal la educatie al tuturor copiilor, indiferent de mediile si regiunile din care provin.

 

 « Ne bucuram ca am reusit sa realizam, pentru al 5 lea an consecutiv, aceasta campanie foarte draga noua, care ne umple inimile de emotie, de fiecare data. Credem cu tarie ca educatia copiilor este unul dintre lucrurile importante care stau la baza dezvoltarii unei societati si ca fiecare copil, indiferent de mediul social din care provine, trebuie sa aiba sansa la educatie, in conditii optime. Astfel, suntem incantati ca le putem oferi o bucurie celor mici si, in acelasi timp, putem contribui la binele comunitatii, alaturi de partenerii nostri carora le multumim si pe aceasta cale », a declarat directorul hipermarketului cora Baia Mare, Loredana Veisa.

 

Astfel, in primele zile de scoala, echipa hipermarketului  cora  Baia Mare va merge Scoala Dimitrie Cantemir unde va imparti  133 de ghiozdane, la Scoala Nicolae Balcescu unde va imparti 120 de ghiozdane, la Fundatia de Voluntari Somaschi unde va imparti 90 de ghiozdane si la cei 21 de copii de la Asociatia de Autism Baia Mare un total de 364 ghiozdane  echipate elevilor din clasele primare.  

 

Hipermarketurile cora ofera in total 4 200 de ghiozdane complet echipate scolilor din mediul rural.

 

Actiunea « Scolile de la tara » face parte din angajamentul companiei pe termen lung fata de comunitatile locale in care hipermarketurile cora isi desfasoara activitatea.

 

 

***

cora Romania, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piata romaneasca din 2003, grupul opereaza in prezent 11 hipermarketuri in Bucuresti si in marile orase. In 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lant comercial cu livrare tip drive din Romania. Astazi, reteaua punctelor coradrive a fost extinsa la nivelul tuturor  celor patru magazine din Capitala. www.cora.ro e activ atat in Bucuresti cat si In Constanta cu livrare in cele doua orase si in zonele limitrofe acestora. Filosofia cora Romania ii are in centru pe consumatori, carora le ofera produse si servicii de calitate, la preturi accesibile.

 

Pentru al cincilea an consecutiv, cora si partenerii sai sprijina scolile din mediul rural, prin campania “Scolile de la tara” - Drobeta

In septembrie 2016, pentru al cincilea an consecutiv, cora si partenerii sai deruleaza campania « Scolile de la tara » cu scopul de a sprijini institutiile de invatamant defavorizate din mediul rural.

 

La fel ca in anii trecuti, 2% din veniturile incasate din vanzarea produselor marca proprie, alaturi de sumele oferite de partenerii cora vor fi folositi pentru achizitionarea de rechizite si materiale didactice pentru copii.

 

Prin acest program, cora sustine dreptul egal la educatie al tuturor copiilor, indiferent de mediile si regiunile din care provin.

 

«Astazi a sunat clopotelul, atat in unitatile de invatamant cat si la cora Drobeta pentru a darui ghiozdane scolarilor din comunele Bala, Sisesti, Cazanesti si Balvanesti. Bucuria ne-a fost  mai mare putand acoperi si nevoile elevilor din satele unde greu poate ajunge o masina, zonele fiind de multe ori izolate, iar parintii sunt deseori nevoiti sa croiasca poteci micutilor pana la scolile unde strabat distante lungi pe jos. Prin actiunea noastra vrem sa incurajam copiii sa mearga la scoala, sa inteleaga cat de importante sunt studiile si suntem siguri ca vor constientiza importanta efortului depus pentru implinirea viselor», a declarat Gina Ofrim, directorul cora Drobeta.

 

Astfel, in prima zi de scoala, echipa hipermarketului cora Drobeta a mers in Scolile din comunele Balvanesti (Balvanesti, Parlagele si Balvanestii de Jos), Cazanesti, Sisesti (inclusiv Noaptesa),  Bala (cuprinde Rudina, Dalma, Bala de Sus, Comanesti, Crainici, Bala, Iubca) si a impartit 364 ghiozdane echipate elevilor din clasele primare.

 

Hipermarketurile cora ofera in total 4 200 de ghiozdane complet echipate scolilor din mediul rural.

 

Actiunea « Scolile de la tara » face parte din angajamentul companiei pe termen lung fata de comunitatile locale in care hipermarketurile cora isi desfasoara activitatea.

 

cora Romania, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piata romaneasca din 2003, grupul opereaza in prezent 11 hipermarketuri in Bucuresti si in marile orase. In 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lant comercial cu livrare tip drive din Romania. Astazi, reteaua punctelor coradrive a fost extinsa la nivelul tuturor  celor patru magazine din Capitala. www.cora.ro e activ atat in Bucuresti cat si in Constanta cu livrare in cele doua orase si in zonele limitrofe acestora. Filosofia cora Romania ii are in centru pe consumatori, carora le ofera produse si servicii de calitate, la preturi accesibile.

 

Pentru al cincilea an consecutiv, cora si partenerii sai sprijina scolile din mediul rural, prin campania “Scolile de la tara” - Ploiesti

In septembrie 2016, pentru al cincilea an consecutiv, cora si partenerii sai deruleaza campania « Scolile de la tara » cu scopul de a sprijini institutiile de invatamant defavorizate din mediul rural.

 

La fel ca in anii trecuti,  2% din veniturile incasate din vanzarea produselor marca proprie, alaturi de sumele oferite de partenerii cora vor fi folositi pentru achizitionarea de rechizite si materiale didactice pentru copii.

 

Prin acest program, cora sustine dreptul egal la educatie al tuturor copiilor, indiferent de mediile si regiunile din care provin.

 

 « Ne bucuram ca am reusit sa realizam, pentru al 5 lea an consecutiv, aceasta campanie foarte draga noua, care ne umple inimile de emotie, de fiecare data. Credem cu tarie ca educatia copiilor este unul dintre lucrurile importante care stau la baza dezvoltarii unei societati si ca fiecare copil, indiferent de mediul social din care provine, trebuie sa aiba sansa la educatie, in conditii optime. Astfel, suntem incantati ca le putem oferi o bucurie celor mici si, in acelasi timp, putem contribui la binele comunitatii, alaturi de partenerii nostri carora le multumim si pe aceasta cale », a declarat Manuela Buaru, director cora Ploiesti.

 

Astfel, in primele zile de scoala, echipa hipermarketului  cora Ploiesti va imparti 364 ghiozdane echipate, elevilor claselor primare din localitatile Rachieri, Darvari, Vadu Sapat, Fantanele, precum si Centrul Sfantul Stelian-Urlaţi.

 

Hipermarketurile cora ofera in total 4 200 de ghiozdane complet echipate scolilor din mediul rural.

 

Actiunea « Scolile de la tara » face parte din angajamentul companiei pe termen lung fata de comunitatile locale in care hipermarketurile cora isi desfasoara activitatea.

 

***

cora Romania, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piata romaneasca din 2003, grupul opereaza in prezent 11 hipermarketuri in Bucuresti si in marile orase. In 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lant comercial cu livrare tip drive din Romania. Astazi, reteaua punctelor coradrive a fost extinsa la nivelul tuturor  celor patru magazine din Capitala. www.cora.ro e activ atat in Bucuresti cat si In Constanta cu livrare in cele doua orase si in zonele limitrofe acestora. Filosofia cora Romania ii are in centru pe consumatori, carora le ofera produse si servicii de calitate, la preturi accesibile.

 

Pentru al cincilea an consecutiv, cora si partenerii sai sprijina scolile din mediul rural, prin campania “Scolile de la tara” - Bacau

In septembrie 2016, pentru al cincilea an consecutiv, cora si partenerii sai deruleaza campania « Scolile de la tara » cu scopul de a sprijini institutiile de invatamant defavorizate din mediul rural.

 

La fel ca in anii trecuti,  2% din veniturile incasate din vanzarea produselor marca proprie, alaturi de sumele oferite de partenerii cora vor fi folositi pentru achizitionarea de rechizite si materiale didactice pentru copii.

 

Prin acest program, cora sustine dreptul egal la educatie al tuturor copiilor, indiferent de mediile si regiunile din care provin.

 

 « Ne bucuram ca am reusit sa realizam, pentru al 5 lea an consecutiv, aceasta campanie foarte draga noua, care ne umple inimile de emotie, de fiecare data. Credem cu tarie ca educatia copiilor este unul dintre lucrurile importante care stau la baza dezvoltarii unei societati si ca fiecare copil, indiferent de mediul social din care provine, trebuie sa aiba sansa la educatie, in conditii optime. Astfel, suntem incantati ca le putem oferi o bucurie celor mici si, in acelasi timp, putem contribui la binele comunitatii, alaturi de partenerii nostri carora le multumim si pe aceasta cale. 

 

Dragi copii, incercati sa folositi la maxim timpul petrecut la scoala pentru a invata cat mai multe – mai tarziu in viata, ceea ce ati invatat in salile de clasa, de la profesorii vostri, va poate ajuta foarte mult.

 

Spor la invatat si la sfarsitul acestui an scolar sa stiti o multime de lucruri noi!», a declarat  Catalin Ismana Ilisan, directorul  cora Bacau.

 

Astfel, in primele zile de scoala, echipa hipermarketului  cora Bacau   a mers  in 5  scoli din 5 localitati din judetul Bacau si a  impartit 364  ghiozdane echipate elevilor din clasele primare  ale scolilor din com. Saucesti, jud. Bacau ( 199 ghiozdane la Scoala gimnaziala  I.S.Sturza Saucesti ,  96 ghiozdane  la Scoala  gimnaziala   Siretu,  9 ghiozdane la   Scoala  de invatamant  primar Bogdan-Voda,  30 ghiozdane la   Scoala  de invatamant  primar  Schineni si 30 ghiozdane la   Scoala  de invatamant  primar Serbesti) .

 

Hipermarketurile cora ofera in total 4 200 de ghiozdane complet echipate scolilor din mediul rural.

 

Actiunea « Scolile de la tara » face parte din angajamentul companiei pe termen lung fata de comunitatile locale in care hipermarketurile cora isi desfasoara activitatea.

 

***

cora Romania, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piata romaneasca din 2003, grupul opereaza in prezent 11 hipermarketuri in Bucuresti si in marile orase. In 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lant comercial cu livrare tip drive din Romania. Astazi, reteaua punctelor coradrive a fost extinsa la nivelul tuturor  celor patru magazine din Capitala. www.cora.ro e activ atat in Bucuresti cat si In Constanta cu livrare in cele doua orase si in zonele limitrofe acestora. Filosofia cora Romania ii are in centru pe consumatori, carora le ofera produse si servicii de calitate, la preturi accesibile.

 

cora Romania deschide statii de incarcare a vehiculelor electrice


cora Romania deschide statii de incarcare a vehiculelor electrice in toate hipermarketurile  sale

 

cora Romania lanseaza astazi o retea de statii de incarcare pentru masini electrice, proiect derulat in parteneriat cu EVConnect care ii incurajeaza pe romani sa foloseasca vehicule electrice sau hibrid, nepoluante.

 

Demararea proiectului coincide cu lansarea, de catre Ministerul Mediului, Apelor si Padurilor, a Programului de dezvoltare a infrastructurii de incarcare a autovehiculelor electrice si hibrid, in conformitate cu reglementarile UE.

 

Prima statie functioneaza, incepand de astazi, in parcarea magazinului cora Lujerului, din Bucuresti. Pe 28 iunie 2016 va fi deschisa a doua statie de incarcare, la magazinul cora Bratianu, din Constanta, astfel ca drumul pana la mare nu va mai fi o problema pentru posesorii de masini electrice.  In final, toate cele 11 hipermarketuri ale retelei cora Romania vor oferi clientilor si aceasta facilitate, grija pentru mediul inconjurator fiind o prioritate a companiei.

 

Incarcarea masinilor electrice sau hibrid este un serviciu gratuit, oferit de catre cora.

 

La cora Lujerului pot fi incarcate simultan doua vehicule, intr-un spatiu special amenajat. Incarcarea dureaza in medie o ora, iar statia deserveste toate tipurile de vehicule electrice si hibride plug-in. 

 

„cora Romania isi gandeste permanent actiunile in rezonanta cu nevoile comunitatilor din care fac parte hipermarketurile sale. Una din actiunile noastre principale se refera la proiecte verzi denumite coraVerde care au ca scop oferirea de solutii verzi zonelor in care operam. Prin urmare, am decis sa incepem instalarea in toate hipermarketurilor  noastre de statii de incarcare masini electrice pentru a incuraja comunitatile pe care le deservim sa inceapa sa foloseasca un transport sustenabil. Primele statii sunt instalate in cora Lujerului si cora Bratianu in Constanta si ofera infrastructura necesara unui transport electric din ce in ce mai necesar. Mai mult, prin aceasta actiune dorim sa imbratisam viitorul si sa cream un prezent modern si durabil”, a declarat Emanuel Parvulescu, responsabil Mediu  la cora Romania.

 

„Am facut echipa cu cora Romania pentru un scop nobil, acela de a oferi romanilor alternativa energiei electrice si de a contribui impreuna la un viitor sustenabil. EV Connect este prima companie din Romania care a inceput sa construiasca statii de incarcare pentru vehicule

electrice si continuam cu incredere in aceasta directie pentru ca suntem convinsi ca acesta este viitorul”, a declarat Dragos Ciobanu, CEO EV Connect.

 

„Faptul ca lansam astazi oficial aceste doua statii de incarcare ilustreaza eforturile noastre de a oferi produse si servicii clientilor nostri din toata gama, chiar daca de nişa, cu atat mai mult daca sunt moderne si nepoluante. cora este un promotor al inovatiei in beneficiul consumatorilor si ne bucuram sa facem astazi acest pas important spre un viitor mai bun pentru toata lumea”, a spus Claudia Badea, directorul hipermarketului cora Lujerului.

 

Proiectul lansat astazi se inscrie in eforturile cora Romania de a oferi solutii de trai sustenabil comunitatilor in care isi desfasoara activitatea. Programul cora Verde functioneaza cu succes in toate hipermarketurile cora si incurajeaza, printre altele, reciclarea inteligenta a deseurilor.

 

 

Despre cora Romania

 

cora Romania, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piata romaneasca din 2003, grupul opereaza in prezent 11 hipermarketuri in Bucuresti si in marile orase.

 

In 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lant comercial cu livrare tip drive din Romania. Astazi, reteaua punctelor coraDrive a fost extinsa la nivelul tuturor  celor patru magazine din Capitala.

 

Preocupata de inovatie si dedicata clientilor sai, cora Romania a lansat si livrarea la domiciliu, iar astazi magazinul cora.ro este o replica virtuala a celui clasic, oferind consumatorilor posibilitatea sa cumpere produsele preferate nu doar de pe computer, ci si de pe telefonul mobil sau tableta.

 

Filosofia cora Romania ii are in centru pe consumatori, carora le ofera produse si servicii de calitate, la preturi accesibile.

 

Despre EVConnect

 

EVconnect sustine revolutia masinilor electrice. Misiunea noastra este implemetarea celei mai mari retele de incarcare masini electrice (EV) din Romania alaturi de sprijinirea proiectelor de sustenabilitate si energie alternativa. Pe drum, la birou la cumparaturi, in vacanta, la restaurant sau acasa vei gasi statii de incarcare pentru masini electrice EVconnect. Smart Business & Technologies Solutions este primul dezvoltator al unei retele de puncte de incarcare pentru masini electrice sau hibrid de tip plug-in din Romania. Partener si furnizor EVconnect, GAMESA Electric este unul din liderii mondiali ce produce energie regenerabila si gestioneaza surse alternative de energie.

 

Statiile de incarcare EVconnect sunt singurele recunoscute pentru Eco-design cu standardul UNE-EN ISO 14.006:2011. In plus, dispun de certificare UNE-EN ISO 9001:2008, UNE-EN ISO 14001:2004 si OHSAS 18.001:2007, toate acestea recunoscute de catre societatea Tüv Rheinland.

 

 

Statia inteligenta SIGUREC

cora Romania impreuna cu Green Group au lansat in parcarea hipermarketului cora Lujerului cea mai moderna infrastructura de colectare a deseurilor, statia automatizata SIGUREC. Acum, clientii cora pot aduce aici toate deseurile reciclabile pe care le genereaza acasa, de la ambalaje de plastic, ambalaje de sticla sau doze de aluminiu, pana la hartie, carton, echipamente electronice, lampi, becuri si baterii, primind pe loc bonuri valorice care pot fi folosite la cumparaturi in cora.

Valoarea bonurilor se calculeaza in functie de tipul si cantitatea deseurilor aduse, plecand de la urmatoarele valori per unitate: 5 bani pentru un ambalaj PET, 3 bani pentru o doza de aluminiu, 1 ban pentru ambalajul de sticla, 15 bani pentru un kilogram de hartie sau carton. Pentru echipamentele electronice, valoarea bonurilor difera in functie de tipul de echipament si cantitate.


“Am gandit proiectul pentru a fi la indemana celor care vin la cumparaturi saptamanal. Pun deseurile in portbagaj, isi iau voucherul si apoi se duc cu el in magazin. Totodata, vrem ca oamenii sa inteleaga si ca voucherul este o garantie ca deseurile au fost inregistrate si vor ajunge pe drumul cel mai scurt in fabricile de reciclare si nu in gropile de gunoi”, a declarat Constantin Damov, Co-fondator al grupului de reciclare Green Group.
„Proiectul SIGUREC reconfirma grija pe care cora Romania o acorda clientilor sai si, in general, comunitatilor din zonele in care este prezenta. Atentia fata de mediul inconjurator este o conditie esentiala pentru un trai mai sanatos si mai sigur. Asadar, pe langa asigurarea unor produse si servicii de cea mai buna calitate in reteaua de hipermarketuri cora, ne straduim sa contribuim la construirea unui viitor sustenabil, mai verde. Benefiiciile implementarii proiectului SIGUREC sunt multiple pentru clienti, carora li se ofera un mecanism modern si eficient pentru a se debarasa de deseurile casnice in cel mai prietenos mod pentru mediu. Astfel, vom obtine mediul pe care ni-l dorim mai curat pentru noi toti”, a spus Claudia Badea, directorul hipermarketului coraLujerului.
„Am decis sa investim in proiecte verzi si inovatoare care sa ofere solutii practice pentru colectarea de deseuri si astfel sa cream mentalitatea necesara pentru aceste actiuni absolut normale. Acest proiect este o extindere a punctelor cora Verde din magazinele Lujerului si Pantelimon care permite acum posibilitatea de colectare a oricaror tipuri de deseuri reciclabile pe care o gospodarie le genereaza. In plus, pentru a stimula  colectarea si reciclarea oferim un voucher valoric de cumparaturi pentru fiecare deseu depus  la cora Verde, care se poate utiliza in hipermarketurile noastre. Extinderea proiectului este un succes. Din ianuarie 2016, de la implementarea noului echipament, am inregistrat o crestere de 250% a gradului de colectare comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, respectiv de la 23 000 de bucati la 60 000”, a aratat Emanuel Parvulescu, head of environment cora Romania.

Cu bonurile eliberate de statia SIGUREC, utilizatorii se pot inscrie la concursuri cu premii constand in 2000 de seturi de sacose pentru colectarea deseurilor, 15 biciclete Pegas, 3 tablete iPad mini, 2 trotinete electrice E-twow, 2 telefoane iPhone 6 si marele premiu, o masina Toyota Yaris Hybrid. Pentru inscrierea la concursuri, ei trebuie sa descarce aplicatia SIGUREC si sa scaneze codul QR inscriptionat pe bon, fie au optiunea sa introduca numarul unic de inregistrare de pe bon pe site-ul www.sigurec.ro, la sectiunea Concursuri.
Toate deseurile colectate la statia SIGUREC sunt transportate in fabricile de reciclare din Romania partenere in proiect, precum Greentech, Greenweee, Greenlamp, Greenglass Recycling, Romcarbon, Ecopaper Zarnesti si altii.
Parteneriatul intre Green Group si cora Romania pentru a oferi o solutie moderna si atractiva de colectare a deseurilor a fost initiat in anul 2013, odata cu amenajarea spatiilor de reciclare cora Verde in 10 magazine din reteaua cora. Proiectul a fost lansat in cadrul programului Acord Voluntar, alaturi de Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice si Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania. La cora Verde functioneaza doua aparate automatizate SIGUREC, avand dimensiuni reduse, adaptate pentru interiorul magazinelor. Aici, clientii au putut aduce aparatura electrica si electronica, PET-uri si doze din aluminiu pentru bauturi, primind vouchere de cumparaturi.
Statia de colectare SIGUREC amplasata la cora Lujerului face parte dintr-un proiect co-finantat de Guvernul norvegian prin Granturile norvegiene si administrat de compania Total Waste Management, parte din grupul de reciclare Green Group. Tot in cadrul proiectului au mai fost lansate astfel de sisteme si in Brasov, Sibiu, Oradea, Drobeta Turnu Severin, Iasi, Suceava, Focsani, Braila, Pitesti, Ploiesti, Cluj, Tulcea, Galati si Constanta.

Despre cora Romania
cora Romania, parte a Grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai puternice branduri de retail. Grupul este prezent din 2003 pe piata din Romania, in prezent operand prin intermediul a 11 hipermarket-uri, 4 in Bucuresti si 7 in tara.
Din 2013 cora a lansat platforma coradrive.ro, fiind primul mare retailer cu livrare tip drive din Romania. In prezent coraRomania a lansat si livrarea la domiciliu in dorinta de a fi mereu in intampinarea nevoilor si dorintelor clientilor sai.
Filosofia cora este concentrata in jurul pretului si a diversitatii ofertei comerciale, confortului la cumparare, serviciilor si mai ales atentiei oferite clientilor.

Despre Green Group
Green Group este la ora actuala cel mai mare investitor in industria „verde” din Romania, reunind sase companii specializate in gestionarea, reciclarea si valorificarea deseurilor: GreenTech (primul reciclator integrat de PET), GreenFiber International (unul dintre cei mai importanti producatori din Europa de fibra sintetica poliesterica), GreenWEEE International (cea mai moderna fabrica de tratare a deseurilor electrice si electronice din Romania), GreenLamp Reciclare (singurul reciclator din Romania care trateaza echipamentele de iluminat uzate), Green Glass Recycling (cea mai mare fabrica din Romania de reciclare a deseurilor de sticla) si Total Waste Mangement (furnizor integrat de servicii de gestionare a deseurilor). Misiunea grupului este aceea de a promova solutiile sustenabile de transformare a deseurilor in resurse valoroase. 

cora Romania a lansat noua platforma cora.ro

cora Romania lanseaza noua platforma cora.ro, magazinul virtual din care se pot comanda rapid aproximativ  30.000 de produse

 

cora Romania anunta deschiderea noului magazin virtual cora.ro, o replica a magazinului clasic care ofera consumatorilor accesul rapid la aproximativ 30.000 de articole, o oferta tripla fata de cea a serviciului coraDrive valabil pana recent.

 

„Prin noua platforma cora.ro le propunem clientilor nostri presati de timp o vizita virtuala in magazinul cora, care este astfel gandit incat alegerea produselor favorite sa fie o experienta simpla si placuta. Platforma cora.ro este intuitiva si perfect accesibila utilizatorilor de smartphone si tableta”, a spus Philippe Lejeune, CEO cora Romania.

 

Unul din punctele forte al noii platforme cora.ro este acela ca poate analiza obiceiurile in materie de shopping ale cumparatorilor, usurandu-le cautarea pe site. Astfel, platforma defineste, pe baza istoricului de cautare si a cardului de fidelitate, profilul cumparatorului, care primeste apoi recomandari si oferte in primul rand din gama produselor preferate.

 

Magazinul virtual este structurat intuitiv, pe universuri de consum precum  alimente, bauturi, casa si familie, bebe si copii, pet shop.

 

Un alt atu este mobilitatea, caracterizata prin aceea ca o comanda poate fi lansata nu doar de la birou sau de acasa, ci si atunci cand clientul se afla in trafic, in drum spre casa sau spre serviciu, prin scurta navigare pe site cu ajutorul telefonului mobil.

 

„Incercam sa aflam ce cauta clientul si sa il ajutam sa gaseasca produsele favorite intr-un timp scurt, la cele mai bune preturi,  iar noua platforma cora.ro face posibila corelarea fina a cererii cu oferta”, a completat Philippe Lejeune.

 

Noul site cora.ro este rezultatul firesc al cresterii interesului romanilor pentru shopping-ul online, segment care, potrivit estimarilor cora Romania, va continua sa creasca.

 

In timp ce imbunatatim continuu activitatea magazinelor noastre din Romania, alocam resurse importante online-ului, al carui potential substantial pentru retail este evident, a mai afirmat Philippe Lejeune.

 

Serviciul de livrare la domiciliu este disponibil consumatorilor care locuiesc in Bucuresti si in zonele limitrofe, urmand ca pana la finalul anului sa fie extins si in tara, cu o prima lansare  la Constanta.

 

Patru puncte coraDrive, deschise in hipermarketurile cora Lujerului, cora Pantelimon, cora Sun Plaza si cora Alexandriei din Bucuresti, ofera posibilitatea ridicarii, de catre client, a cumparaturilor comandate online.

 

cora Romania, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piata romaneasca din 2003, grupul opereaza in prezent 11 hipermarketuri in Bucuresti si in marile orase.

 

In 2013, cora a lansat platforma coradrive.ro, fiind primul mare lant comercial cu livrare tip drive din Romania. Astazi, reteaua punctelor coraDrive a fost extinsa la nivelul tuturor  celor patru magazine din Capitala. Preocupata de inovatie si dedicata clientilor sai, cora Romania a lansat si livrarea la domiciliu, iar astazi magazinul cora.ro este o replica virtuala a celui clasic, oferind consumatorilor posibilitatea sa cumpere produsele preferate nu doar de pe computer, ci si de pe telefonul mobil sau tableta. Filosofia cora Romania ii are in centru pe consumatori, carora le ofera produse si servicii de calitate, la preturi accesibile.