Pasi pentru cumparaturi online cora.ro












 

Intrebari frecvente

  • La ce ora se elibereaza intervale de livrare

Intervalele sunt afisate pentru o perioada de 7 zile si se actualizeaza zilnic. In momentul in care acestea ajung la gradul maxim de ocupare, echipa noastra se asigura sa deschida in urmatoarea perioada alte intervale. Facem tot posibilul sa deschidem zilnic noi intervale. Iti recomandam sa urmaresti in fiecare zi disponibilitatea intervalelor de livrare.

 

  • Nu pot salva o adresa de livrare deoarece "codul postal" este un camp obligatoriu

In campul "Strada" / "Numele strazii" este necesar sa incepi sa scrii primele 4-5 litere din denumirea strazii. De exemplu, locuiesti pe Soseaua Pantelimon. Incepi sa scrii in campul "Strada" / "Numele Strazii" primele litere astfel: "Pante" si apoi, selectezi din meniul care o sa coboare una din optiunile aferente numarului strazii, urmand ca cele doua campuri "Tipul strazii" si "Codul postal" sa se completeze automat.

 

  • Crearea de liste de asteptare pentru rezervare intervale de livrare – clienti fideli

Te poti bucura in fiecare zi de avantajele cardului tau cora consultand ofertele aici: https://www.cora.ro/cataloage. Dat fiind ca trecem printr-o perioada exceptionala, total neobisnuita si fara precedent, trebuie sa ne asiguram ca toti clientii nostri au acces la platforma de comenzi online www.cora.ro in egala masura.  Apelam asadar la solidaritatea si intelegerea tuturor clientilor nostri!

 

  • Creare de liste de prioritate pentru lansarea comenzilor cu livrare/ridicare – clienti in varsta, izolati

Suntem constienti ca aceasta categorie de varsta este cea mai afectata de covid-19, insa, trebuie sa ne asiguram ca toti clientii nostri au acces la platforma de comenzi online www.cora.ro in egala masura.Te asiguram ca tratam cu prioritate si importanta comanda si situatia fiecarui client.

 

  • Modificare comanda plasata

In momentul in care ai finalizat comanda si primesti pe e-mail confirmarea de inregistrare a acesteia, nu poti reveni asupra ei pentru a schimba modalitatea de plata sau modalitatea de livrare/ridicare. De asemenea, odata finalizata o comanda, nu mai poti adauga/elimina produse. Poti insa sa ne contactezi la 0374 400 100 sau pe e-mail la comenzionline@cora.ro pentru a solicita anularea acesteia. Dupa ce ti s-a confirmat anularea comenzii, poti initia o noua comanda, asigurandu-te inainte de a ajunge in pasul final «Trimite comanda» ca ai ales metoda de plata potrivita tie si ca ai toate produsele pe care ti le-ai dorit in cos. De asemenea, asigura-te ca ai ales varianta "ridicare" sau "livrare", in functie de serviciile oferite de magazinul pe care l-ai ales.

 

  • Preluare comanda prin email, telefon sau retelele de socializare

Pentru a comanda online cu livrare la domiciliu sau ridicare din spatiile drive, este necesar sa te inregistrezi/autentifici pe www.cora.ro. Nu putem prelua comenzi prin telefon, e-mail sau prin intermediul retelelor de socializare. Iti multumim pentru intelegere!