Se Incarca...
  • Informatii inchidere cora.ro

    1. De ce inchideți site-ul?

    In urma recentei achizitii, suntem bucurosi sa anuntam ca lantul nostru de magazine a fost preluat de Carrefour Romania S.A., un retailer cu o viziune similara si angajament fata de clienti. Intrucat noul nostru partener are deja un site bine dezvoltat, am luat decizia de a inchide acest site pentru a consolida operațiunile sub o singură platforma. Va invitam sa continuati sa ne sustineti si sa ne urmariti pe carrefour.ro, unde vom continua să va oferim produse de calitate si servicii excelente. Multumim pentru intelegere si pentru loialitatea dumneavoastra pe parcursul acestei tranzitii.

    1. Ce se va intampla cu comenzile mele in curs de procesare?

       Toate comenzile in curs de procesare vor fi finalizate conform termenilor si condiÈ›iilor initiale. Veti primi actualizari si informatii despre starea comenzilor dumneavoastra ca si pana acum.

    1. Ce se va intampla cu datele mele personale stocate pe site-ul vostru?

    Respectam confidentialitatea si asiguram securitatea datelor dumneavoastra personale si in continuare conform politicilor si procedurilor noastre interne si a legislatiei aferente regimului de protectie a datelor cu caracter personal, aplicabila, in vigoare.

    De asemenea, in ceea ce priveste prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal efectuate in cadrul website-ului cora, va precizam ca aveti posibilitatea de a va exercita si in continuare drepturile recunoscute de legislatia privind protectia datelor cu caracter personal. Pentru mai multe informatii in acest sens, puteți accesa: Politica de prelucrare a datelor personale, afisata in cadrul website-ului cora.

    De asemenea, aveți dreptul de a formula plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, pe pagina de internet www.dataprotection.ro - Sectiunea Plangeri, in cazul in care considerati ca v-au fost incalcate drepturile recunoscute de legislația privind protectia datelor si totodata de a introduce o cale de atac judiciara, in conformitate cu prevederile legale, aplicabile, in vigoare.

    Pentru a obtine mai multe informatii despre modalitatea de exercitare a drepturilor de mai sus sau daca exista orice alte informatii pe care ati dori sa le aflati, va rugam sa contactati responsabilul nostru cu protectia datelor la adresa de e-mail: protectiadatelor@cora.ro .

    Nu in ultimul rand, va precizam ca datele dumneavoastra cu caracter personal ce se regasesc in cadrul interactiunii dumneavoastra cu personalul cora vor fi pastrate de noi pentru o perioada de 3 (trei) ani de la transmitere pentru a putea dovedi conformarea cu obligațiile impuse in sarcina noastra de regulile aplicabile in materia protectiei datelor cu caracter personal.

    1. Cum pot obtine asistenta sau informatii suplimentare in legatura cu inchiderea site-ului?

       Suntem aici pentru a va ajuta si a va oferi sprijin. Va rugam sa ne contactati la numerele de telefon: 0374.400.100, apelabil în intervalul 10:00-18:30 (Luni-Sambata, Duminica - inchis) sau  0800-6721-21, apelabil gratuit in intervalul 08:00 - 21:00 (Luni - Vineri), 09:00 - 18:00 (Sambata - Duminica si sarbatori legale).

  • Cand pregatiti comanda mea?

    In functie de ora la care dai comanda, adunam produsele in dimineata livrarii sau in timpul zilei, dupa caz. Avem spatii de depozitare dedicate pentru serviciul de comenzi online si acolo pastram produsele tale, inclusiv pe cele proaspete, in conditii optime.
  • Ce se intampla cu produsele cu greutate variabila?

    Am facut totul gandindu-ne la tine. Tu iti alegi gramajul iar daca pachetul este mai mare, platesti cat ai comandat. Daca vei primi o cantitate mai mica, atunci vei plati pentru cat primesti. Ex: Daca ai comandat un antricot de vita de 1kg, iar noi am pregatit un pachet de  1,1kg, vei plati valoarea aferenta comenzii de 1kg. Diferenta este din partea noastra. Daca noi am pregatit un pachet de  900 g, tu vei plati valoarea aferenta pentru cantitatea de 900g.
  • Cand se face plata?

    Cand lansezi comanda poti opta pentru cele 2 modalitati de plata acceptate: plata online sau plata in numerar. 

    In cazul platii online, partenerul nostru, Mobilpay, iti rezerva banii. Cand vii sa ridici comanda, in cazul in care te razgandesti si refuzi un produs, vei plati doar pentru cumparaturile cu care pleci acasa.

    In cazul anularii comenzilor achitate online cu cardul, suma blocata va fi deblocata automat in momentul anularii.

    Sunt banci care pot rambursa banii in cont imediat, dar conform legislatiei in vigoare, banca poate opera tranzactia de rambursare in max. 30 de zile de la momentul efectuarii acesteia.

    Noi folosim serviciul de plata Electronica 3D Secure. Daca acest serviciu nu este inca activat pentru cardul tau, iti recomandam sa te adresezi bancii emitente pentru a il ACTIVA. 


    In cazul platii in numerar, plata se face in momentul in care curierul sau reprezentantul cora iti livreaza comanda. 
    Comanda se considera a fi livrata in momentul predarii produselor in zona special amenajata din magazin sau la adresa comunicata.  
    Plata in numerar este disponibila pentru ambele modalitati de livrare: ridicare din magazin si livrare la domiciliu. 

    O comanda online poate fi platita si cu tichete de masa. Se pot folosi cardurile Edenred, Up si Sodexo.

    Plata cu cardul se poate realiza doar in momentul plasarii comenzii pe www.cora.ro. Aceasta nu este disponibila pentru ridicarea in magazin sau livrarea la domiciliu.

  • Cat costa serviciul de livrare la domiciliu ?

    • Taxa de transport pentru serviciul de livrare la domiciliu STANDARD, taxa de transport este de 20 lei.
    • Taxa de transport pentru serviciul de livrare la domiciliu NATIONAL, taxa de transport este de 25 lei. 
    • Pentru serviciul de livrare la domiciliu STANDARD, limita este de 100kg/comanda, din care maxim 36l de apa
    • Pentru serviciul de livrare la domiciliu la nivel NATIONAL, limita este de 200kg/comanda, din care maxim 36l de apa.
    • Curierul va aduce comanda pana la usa clientului, in cazul livrarii la bloc sau pana la poarta, in cazul livrarii la casa.
    • Numarul maxim de linii per comanda este 50.
    • Totalul comenzii trebuie sa fie de minim 50 de lei cu TVA, dupa aplicarea tuturor reducerilor.
  • Unde este disponibil serviciul de livrare?

  • Si daca nu am fost gasit acasa?

    In cazul in care nu ai fost gasit la adresa specificata, vei stabili cu livratorul o alta ora de livrare in functie de disponibilitatea acestuia.
    Daca nici acest lucru nu este posibil, comanda poate fi livrata la adresa specificata unei alte persoane doar daca aceasta are varsta mai mare de 18 ani si poate prezenta curierului numarul de comanda.
  • Care sunt intervalele de timp in care se poate recupera comanda sau se face livrarea?

    Serviciul "Ridicare din magazin":  

    Luni-Sambata:  10:00-20:30 in intervale de 30 minute (adica 10:00-10:30; 10:30-11:00; …… ; 20:00-20:30); 
    Duminica:  10:00-18:30 in intervale de 30 minute 

    Serviciul "Livrare la domiciliu":    

    Program livrari Lujerului, Pantelimon

    Luni - Sambata: 

    • 12:00 – 21:00 

    Duminica: 

    • 12:00 – 17:00 

    Program livrari Ploiesti, Constanta Bratianu, Bacau si Cluj

    Luni - Sambata: 

    • 12:00 – 21:00 

    Duminica  - inchis

    N.B. Pentru serviciul de livrare la domiciliu in Bucuresti si zonele limitrofe, inainte de a-ti adauga produsele in cos, te rugam sa alegi magazinul cora Lujerului, cora Pantelimon sau cora Sun Plaza, in functie de sectorul in care locuiesti. Poti vizualiza zonele de livrare mai jos:

    Magazinul cora Lujerului livreaza la domiciliu in sectoarele 1, 5 si 6 si zonele limitrofe

    Magazinul cora Pantelimon livreaza la domiciliu in sectoarele 2, 3, 4 si zonele limitrofe

    Livram in aceeasi zi comenzile plasate pana-n ora 12:00. Serviciul este disponibil doar pentru livrarea standard la domiciliu.
  • Daca am comandat ceva de luni pentru miercuri si produsul respectiv nu mai este pe stoc, ce se intampla?

    Daca nu mai avem in stoc produsul dorit de tine in ziua comenzii, iti propunem un alt articol considerat similar sau superior. Cand vii sa ridici comanda validam cu tine inlocuirea. In cazul livrarii la domiciliu, validarea va avea loc la telefon. La final, vei plati cat ai comandat, iar diferenta este din partea noastra. 

    Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri si te asiguram ca facem tot ce este posibil pentru a ne imbunatati permanent serviciile.

  • Cum aflu daca comanda mea este gata?

    Dupa ce pregatim comanda, iti trimitem un sms prin care iti reamintim ora la care ai stabilit ca poti veni sa ridici produsele. Daca ai ales optiunea de livrare la domiciliu, in ziua respectiva vei fi contactat telefonic de catre un curier pentru a obtine confirmarea prezentei tale la adresa si ora selectata in momentul validarii comenzii pe site. 
  • Cat costa pregatirea cumparaturilor?

    Acest serviciu este gratuit. :) Profita!
  • Pot plati in numerar cand ridic comanda?

    Plata in numerar este disponibila acum pentru ambele modalitati de livrare: ridicare din magazin si livrare la domiciliu. 
  • Cat este comanda minima?

    Comanda minima este in valoare de 50 de lei cu TVA.
  • Cu cat timp inainte trebuie sa anunt ca nu pot ajunge sa recuperez comanda?

    In cazul ridicarii din magazin, poti anunta oricand inainte de ora de ridicare. Pentru livrare la domiciliu, ne poti anunta oricand pana in ziua livrarii. Dupa ce comanda este preluata de curier, anularea nu mai este posibila. 
  • Cat dureaza sa recuperez cumparaturile?

    Daca ai respectat ora selectata ca interval de ridicare, atunci iti garantam 5 minute.
  • Unde este amplasat in magazin serviciul de «Ridicare comenzi» coradrive?

    Serviciul coradrive are un spatiu dedicat si semnalizat (Serviciul Clienti sau spatiul drive). Acum acesta este disponibil in cele 4 magazine din Bucuresti, cora Bratianu Constanta, Cluj, Ploiesti, Drobeta si Bacau la urmatoarele adrese: 

    • Magazinul cora Lujerului situat in Bd. Iuliu Maniu nr. 19 sector 6, 
    • Magazinul cora Alexandriei situat in Soseaua Alexandriei, nr 152-154, sector 5, 
    • Magazinul cora Pantelimon situat in Soseaua Vergului, nr. 20, Sector 2, 
    • Magazinul cora Sun Plaza situat pe Calea Vacaresti, nr. 391, Sector 4,  
    • Magazinul cora Bratianu Constanta situat pe Str. Cumpenei, Nr. 2 (langa Pod Butelii), 
    • Magazinul cora Bacau situat pe strada Milvov nr.2-4, judetul Bacau, 
    • Magazinul cora Cluj situat pe Bd. 1 Decembrie 1918, Nr. 142, 
    • Magazinul cora Drobeta situat pe Str. Constructorului nr.1, Drobeta-Turnu Severin,
    • Magazinul cora Ploiesti situat pe Str. Calomfirescu, Nr. 2 (in incinta mall Afi Palace).
    • Magazinele cora Urban:https://www.cora.ro/cora-urban

    Comenzile plasate pe magazinele cora Cluj, cora Bacau, cora Ploiesti si cora Drobeta se pot ridica din zona Serviciul Clienti.

    Comenzile plasate pe magazinele din Bucuresti (cora Lujerului, cora Pantelimon, cora Alexandriei) si cora Bratianu (Constanta) se pot ridica din spatiul dedicat drive. Accesul se face din afara magazinului.

    Comenzile plasate pe magazinul cora Sun Plaza din Bucuresti pot fi ridicate atat din zona Serviciul Clienti, cat si din spatiul dedicat drive.

  • Cum sunt selectate articolele comandate?

    Alegem intotdeauna articolele cu cel mai lung termen de valabilitate. Acolo unde sunt termene scurte, de fiecare data te informam in momentul ridicarii comenzii sau prin telefon in cazul produselor cu livrare la domiciliu si tu decizi daca pastrezi produsul sau renunti la el. In cazul in care alegi sa renunti, din suma platita se va reduce valoarea produsului nelivrat.
  • Primesc bon?

    Primesti bon de livrare la ridicarea produselor si factura, doar pe mail, dupa ce validezi cumparaturile.

    Bonul de livrare pe care-l primesti de la curier si care contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret) trebuie semnat.
    Factura va fi trimisa pe mail dupa confirmarea de catre curier a efectuarii livrarii.

    In cazul aparitiei unui incident la momentul livrarii comenzii, anunta-ne pe mail - comenzionline@cora.ro sau la telefon - 0374 400 100 in maximum o zi lucratoare de la primirea produselor pentru a remedia situatia. Dupa acest interval de timp, orice reclamatie cu privire la comanda livrata nu va mai fi luata in considerare.
    Ne angajam sa raspundem tuturor cererilor si reclamatiilor in maximum 5 zile lucratoare de la primirea acestora, asa ca te rugam sa ne lasi un numar de telefon valid si o adresa de mail.

  • Cum returnez produsul sau produsele?

    In cazul ridicarii din magazin, poti renunta la articole in momentul ridicarii, inainte de validarea cumparaturilor. Dupa validare, returul se poate face doar in magazin, la Serviciul Clienti, in baza facturii. In cazul produselor livrate la domiciliu, returul se poate face doar in magazinul care a pregatit comanda, la Serviciul Clienti, in baza facturii, in 48h de la data achizitiei pentru produsele alimentare si in 14 zile calendaristice de la data achizitiei pentru produsele nonalimentare.
    Produsul alimentar ce urmeaza a fi returnat trebuie sa fie in termenul de valabilitate.

  • Ce se intampla daca vin mai devreme? Dar mai tarziu?

    Daca ajungi mai devreme, exista posibilitatea sa nu fie pregatita comanda, dar putem estima atunci in cat timp va fi gata. Daca ajungi mai tarziu, pastram comanda pana la sfarsitul programului din data ridicarii.

  • Mai pot adauga produse la o comanda deja lansata?

    Comanda lansata nu mai poate fi suplimentata, insa poti plasa o noua comanda cu produsele dorite.

  • Ce fac daca nu am primit un produs din comanda livrata la domiciliu, desi apare pe bonul de comanda?

    Pentru moment, receptia partiala a comenzii livrate la domiciliu nu este posibila. Comanda se poate accepta asa cum este, ulterior gasindu-se o rezolvare amiabila, sau se poate refuza integral.


    Daca dupa primirea comenzii s-a constatat lipsa unui articol care figureaza pe bonul de comanda, te rugam sa ne semnalezi situatia prin mail la comenzionline@cora.ro sau telefonic, la 0374 400 100 si impreuna vom gasi o cale de a solutiona cererea ta.

  • Ce fac daca am gasit in comanda un produs care s-a deteriorat la transport?

    Te rugam sa ne semnalezi aceasta situatie prin mail la comenzionline@cora.ro sau telefonic, la 0374 400 100 si impreuna vom gasi o cale de a solutiona cererea ta.

  • Cum pot lua legatura cu un reprezentat cora?

    Ne poti scrie la adresa de email info@cora.ro sau ne poti suna la numarul de telefon 0374.400.100. Iti suntem la dispozitie de luni pana sambata intre
    orele 10:00 - 18:00.