FAQ

Intrebari frecvente

 

Tutorial - comanda online si ridicare din spatiul coradrive


Tutorial - Creare cont si atasare card cora


Tutorial - Creare cont si solicitare card cora


Tutorial - Comanzi online ingredientele pentru retetele cora preferate


1.    Cand pregatiti comanda mea?


In functie de ora la care dai comanda, adunam produsele in dimineata respectiva sau in timpul zilei. Avem spatii de depozitare dedicate pentru serviciul de comenzi online si acolo pastram produsele tale, inclusiv pe cele proaspete, in conditii optime.

 

2.    Ce se intampla cu produsele cu greutate variabila?


Am facut totul gandindu-ne la tine. Tu iti alegi gramajul iar daca pachetul este mai mare, platesti cat ai comandat. Daca pachetul este mai mic, atunci vei plati pentru cat primesti. Ex: Daca ai comandat un antricot de vita de 1,000g, iar noi am pregatit un pachet de  1,100g, vei plati valoarea aferenta comenzii de 1,000g. Diferenta este din partea noastra. Daca noi am pregatit un pachet de  900 g, tu vei plati valoarea aferenta pentru cantitatea de 900g.

 

3.    Cand se face plata?

 

Cand lansezi comanda poti opta pentru cele 2 modalitati de plata acceptate: plata online, care asigura livrarea rapida a comenzii, sau plata in numerar. 

In cazul platii online, partenerul nostru, Mobilpay, iti rezerva banii. Cand vii sa ridici comanda, in cazul in care te razgandesti si refuzi un produs, vei plati doar pentru cumparaturile cu care pleci acasa. Dupa ce verifici comanda in parcare,  plata efectiva se face la punctul de ridicare. In cazul livrarii la domiciliu, produsele lipsa din colet nu sunt facturate, iar tu vei plati doar pentru cumparaturile efectiv realizate. 

 

Am activat serviciul de plata Electronica 3D Secure. Daca acest serviciu nu este inca activat pentru cardul tau, iti recomandam sa te adresezi bancii emitente pentru a il ACTIVA. Acum poti plati in siguranta pe www.cora.ro.


In cazul platii in numerar, plata se face in momentul in care curierul sau reprezentantul cora iti livreaza comanda. 
Comanda se considera a fi livrata in momentul predarii produselor in zona special amenajata din magazin sau la adresa comunicata.  
Nu acceptam alte modalitati de plata: bonuri de masa, bonuri cadou, carduri cadou. 

 

4.    Cat costa serviciul de livrare la domiciliu ?


Taxa de transport pentru livrarea la domiciliu este de 15 lei.
Livrarea se face in Bucuresti si zonele limitrofe in limita a 200 kg per comanda, din care maximum 100l de lichide. (acceseaza acest link pentru a vedea lista completa de localitati in care livram).

 

5.    Si daca nu am fost gasit acasa?

 

In cazul in care nu ai fost gasit la adresa specificata, vei stabili cu reprezentantul TNT o alta ora de livrare in functie de disponibilitatea acestuia.
Daca nici acest lucru nu este posibil, comanda poate fi livrata la adresa specificata unei alte persoane doar daca aceasta are  varsta mai mare de 18 ani si poate prezenta curierului numarul de comanda si un act de identitate. Conform Regulamentului, daca exista un motiv pertinent si nu ai mai avut o alta comanda nelivrata, doar anulam comanda si nu percepem taxa. Daca in mod repetat ai lansat comenzi si nu le-ai receptionat, atunci iti va fi retinuta o taxa de 25 lei din suma rezervata si ne rezervam dreptul sa refuzam livrarea altor comenzi.


6.    Care sunt intervalele de timp in care se poate recupera comanda sau se face livrarea?

 

Serviciul "Ridicare din magazin":     


Luni-Sambata:  10:00-20:30 in intervale de 30 minute (adica 10:00-10:30; 10:30-11:00; …… ; 20:00-20:30); 
Duminica:           10:00-18:30 in intervale de 30 minute 

 

Serviciul "Livrare la domiciliu":        


Luni- Vineri:   14:00-21:00 in intervale de 3h (adica 14:00-16:00; 16:00-19:00; 19:00-21:00);  
Sambata:        14:00-18:00 in intervale de 2h (adica 14:00-16:00; 16:00-18:00); 
Duminica:        INCHIS

 

7.    Daca am comandat ceva de luni pentru miercuri si voi nu il mai aveti in stoc, ce se intampla?


Daca nu mai avem in stoc produsul dorit de tine in ziua comenzii, iti propunem un alt articol considerat similar sau superior. Cand vii sa ridici comanda validam cu tine inlocuirea. In cazul livrarii la domiciliu, validarea va avea loc la telefon. La final, vei plati cat ai comandat, iar diferenta este din partea noastra. 

Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri si te asiguram ca facem tot ce este posibil pentru a ne imbunatati permanent serviciile.

 

8.    Cum aflu daca comanda mea este gata?


Dupa ce pregatim comanda, iti trimitem un sms prin care iti reamintim ora la care ai stabilit ca poti veni sa ridici produsele. Daca ai ales optiunea de livrare la domiciliu, in ziua respectiva vei fi contactat telefonic de catre un curier pentru a obtine confirmarea prezentei tale la adresa si ora selectata in momentul validarii comenzii pe site.  

 

9.    Cat costa pregatirea cumparaturilor?


Acest serviciu este gratuit :) Profita!

 

10.    Pot plati in numerar cand ridic comanda?


Plata in numerar este disponibila acum pentru ambele modalitati de livrare: Ridicare din magazin si livrare la domiciliu. 

 

11.    Cat este comanda minima?


Comanda minima este in valoare de 50 de lei cu TVA.


12.    Si daca nu pot ajunge sa ridic comanda?


Daca nu ne-ai anuntat despre intarziere sau anulare, te vom cauta noi. 
Conform Regulamentului, daca exista un motiv pertinent si nu ai mai avut o alta comanda neridicata, doar anulam comanda. Daca in mod repetat ai lansat comenzi si nu le-ai ridicat, atunci o taxa de 25 lei va fi retinuta din suma rezervata.  

 

13.    Cu cat timp inainte trebuie sa anunt ca nu pot ajunge sa recuperez comanda?


In cazul ridicarii din magazin, poti anunta oricand inainte de ora de ridicare. Pentru livrare la domiciliu, ne poti anunta oricand pana in ziua livrarii. Dupa ce comanda este preluata de curier, anularea nu mai este posibila. 


 
14.    Cat dureaza sa recuperez cumparaturile?


Daca ai respectat ora selectata ca interval de ridicare, atunci iti garantam 5 minute.

 

15.    Unde este amplasat in magazin serviciul de «Ridicare comenzi» coradrive?


Serviciul coradrive are un spatiu dedicat si semnalizat. Acum acesta este disponibil doar in cele 4 magazine din Bucuresti la urmatoarele adrese: Magazinul cora Lujerului situat in Bd. Iuliu Maniu nr. 19 sector 6, Magazinul cora Alexandriei situat in Soseaua Alexandriei, nr 152-154, sector 5, Magazinul cora Pantelimon situat Soseaua Vergului, nr. 20, Sector 2 si Magazinul cora Sun Plaza situat Calea Vacaresti, nr. 391, Sector 4.

 

16.    Cum sunt selectate articolele comandate?


Alegem intotdeauna articolele cu cel mai lung termen de valabilitate. Acolo unde sunt termene scurte, de fiecare data te informam in momentul ridicarii comenzii sau prin telefon in cazul produselor cu livrare la domiciliu si tu decizi daca pastrezi produsul sau renunti la el. In cazul in care alegi sa renunti, din suma platita se va reduce valoarea produsului nelivrat.

 

17.    Ce fac cu Tichetele cora?


 Acestea apar in contul tau doar dupa ridicarea comenzii sau livrarea la domiciliu. Ele pot fi folosite doar pe cora.ro in perioada de valabilitate si pentru magazinul specificat.

Tichetele cora nu pot fi utilizate pentru achizitia de:

- alcool (alcoolul definit ca fiind bauturile spirtoase; nu intra in aceasta categorie vinul si berea)

- tutun

- carduri cadou, servicii, taxe

- produse care intra sub incidenta Legii 207/2016 privind reglementarea marketingului inlocuitorilor laptelui matern :

a) înlocuitorii laptelui matern, destinați alimentației sugarilor și copiilor de vârstă până la 2 ani;

b) orice aliment lichid, semisolid sau solid destinat administrării sugarilor în primele 6 luni de viață sau fortifianți ai laptelui matern;

c) biberoane, tetine, suzete, căni speciale pentru sugari, mameloane artificiale, pompe de muls sau alte ustensile similare;

d) orice alte produse similare.

 

Tichetul cora poate fi folosit doar integral, pentru cumparaturi a caror valoare totala depaseste valoarea Tichetului cora respectiv cu minimum 0.01 lei. 

Citeste mai multe detalii despre Regulamentul de participare la programul de fidelitate cora​ aici.


18.    Ce fac cu HiperPunctele?


HiperPunctele se acumuleaza si pot fi folosite pentru plata urmatoarelor cumparaturi sau transformate in cadouri, in magazinul emitent al cardului.

 

19.    Primesc bon?


Primesti bon de livrare la ridicarea produselor si factura, doar pe mail, dupa ce validezi cumparaturile.

Bonul de livrare pe care-l primesti de la curier si care contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret) trebuie semnat.
Factura va fi trimisa pe mail dupa confirmarea de catre curier a efectuarii livrarii.

In cazul aparitiei unui incident la momentul livrarii comenzii, anunta-ne pe mail - comenzionline@cora.ro sau la telefon - 0374 400 100 in maximum o zi lucratoare de la primirea produselor pentru a remedia situatia. Dupa acest interval de timp, orice reclamatie cu privire la comanda livrata nu va mai fi luata in considerare.
Ne angajam sa raspundem tuturor cererilor si reclamatiilor in maximum 5 zile lucratoare de la primirea acestora, asa ca te rugam sa ne lasi un numar de telefon valid si o adresa de mail.

 

20.    Cum returnez produsul sau produsele?


In cazul ridicarii din magazin, poti renunta la articole in momentul ridicarii, inainte de validarea cumparaturilor.  Dupa validare, returul se poate face doar in magazin, la Serviciul Clienti, in baza facturii. In cazul produselor livrate la domiciliu, returul se poate face doar in magazinul care a  pregatit comanda, la Serviciul Clienti, in baza facturii,  in 48h de la data achizitiei pentru produsele alimentare si in 14 zile de la data achizitiei pentru produsele nonalimentare.
Produsul alimentar ce urmeaza a fi returnat trebuie sa fie in termenul de valabilitate.

 

21.    Ce se intampla daca vin mai devreme? Dar mai tarziu?


Daca ajungi mai devreme, exista posibilitatea sa nu fie pregatita comanda, dar putem estima atunci in cat timp va fi gata. Daca ajungi mai tarziu, pastram comanda pana la sfarsitul programului din data ridicarii.

 

22.     Mai pot adauga produse la o comanda deja lansata?
Comanda lansata nu mai poate fi suplimentata, insa poti plasa o noua comanda cu produsele dorite.

 

Progam Call Center comenzi online:

 

Luni - Sambata 10:00 - 20:30 

Duminica 10:00 - 18:30