Imbunatatirea ofertei de produse si/sau servicii Cora, pe baza procedurii tehnice a profilarii

Folosim o procedura tehnica numita profilare, prin care realizam incadrarea cumparatorilor nostri in segmente de clienti. Incadrarea are la baza criterii/caracteristici evidentiate de (i) preferintele si interesele fiecaruia la efectuarea de cumparaturi de la Cora (astfel cum reies din istoricul de cumparaturi din hipermarketurile Cora si/sau de pe cora.ro, din vizitele pe cora.ro), (ii) trasaturile legate de situatia economica si alte interese personale (profesia, starea civila, venitul lunar al familiei, calitatea de salariat al Cora, de unde iti faci de obicei cumparaturile, daca detii un telefon inteligent -smartphone, si/sau daca detii un autoturism) pe care le impartasesc cu noi clientii nostri, comune cu ale altor clienti Cora. Nu folosim date care identifica direct clientii nostri.

 

Pe baza acestor segmente ne putem structura campaniile privind comercializarea de produse si/sau servicii, ne putem dimensiona oferta pentru produse si/sau servicii relevante pentru clientii nostri si astfel putem raspunde mai bine si mai prompt nevoilor clientilor nostri.

 

Acest demers al Cora se intemeiaza pe interesul nostru legitim, care este interesul nostru de afaceri de a ne imbunatati oferta de produse si/sau servicii. 

 

Consideram ca realizarea de segmente (profiluri) cu acest scop nu afecteaza si nu aduce atingere intereselor, drepturilor si libertatilor clientilor nostri; in cazul in care tu consideri, insa, ca exista motive legate de situatia ta particulara, de a te opune prelucrarii datelor pentru realizarea interesului nostru legitim, inclusiv utilizarii profilarii in ceea ce te priveste, iti poti exercita oricand acest drept, conform mentiunilor existente in cadrul capitolului ,,Drepturi’.