Regulament Card Fidelitate cora

Programul HiperCard de Fidelitate Cora

 

(„Programul de Fidelitate”)

 

Prin Programul HiperCard de Fidelitate Cora organizat de societatea Romania Hypermarche SA (denumita in continuare „Cora” sau „noi”), Cora isi asuma fata de titularii HiperCardurilor de Fidelitate Cora obligatii specifice privind acordarea de diverse beneficii la efectuarea de cumparaturi in hipermarketurile Cora astfel cum sunt acestea descrise in Regulamentul de participare la Programul de Fidelitate.

 

Prin completarea Formularului de inscriere in Programul de Fidelitate si semnarea lui, in calitate de solicitant (“Solicitantul”, “Titularul” sau “Participantul”), iti manifesti acordul de a participa la Programul de Fidelitate conform regulilor prezentate in Regulamentul de Participare la Programul de Fidelitate (denumit in continuare „Regulamentul”).

 

Programul include 3 (trei) sectiuni:

 

Sectiunea I: Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal aferente Programului de Fidelitate, prin care esti informat de catre Cora cu privire la datele tale cu caracter personal pe care Cora urmeaza sa le prelucreze  precum si asupra scopurilor, bazei legale, conditiilor si termenelor in care Cora va prelucra aceste date, asupra drepturilor pe care le ai cu privire la aceste date si cum le poti exercita

 

Sectiunea a II-a: Regulamentul de Participare la Programul de Fidelitate.

 

Sectiunea a III-a: Furnizarea de date cu caracter personal pentru emiterea HiperCardului de Fidelitate si exprimarea consimtamantului pentru primirea de Oferte personalizate, alocata (i) completarii de catre tine, in calitate de Solicitant, a datelor cu caracter personal necesare pentru emiterea si folosirea de catre tine a HiperCardului de Fidelitate Cora in cadrul Programului de Fidelitate, precum si (ii) exprimarii de catre tine, in calitate de Solicitant, si numai daca daca aceasta este vointa si alegerea ta libera, a consimtamantului tau clar si neechivoc ca noi, Cora, sa utilizam datele tale personale conform celor mentionate in Nota de informare, pentru a-ti transmite Oferte personalizate privind produsele si/sau serviciile Cora, conform canalelor de comunicare pe care le vei indica in Formular.

 

Sectiunea I - Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal aferente Programului de Fidelitate

 

Te rugam sa citesti cu atentie informatiile de mai jos privind colectarea si prelucrarea (folosirea) datelor tale cu caracter personal de catre Cora in cadrul Programului de Fidelitate, astfel incat, la momentul la care completezi Formularul, sa detii deja toate informatiile privind prelucrarea datelor tale, de care ai nevoie pentru completarea Formularului in mod corespunzator si potrivit propriei tale decizii. In masura in care ai nevoie de clarificari te rugam ca anterior completarii si semnarii Formularului, sa te adresezi direct personalului Cora care ti-a furnizat acest Formular sau sa soliciti clarificari la Punctul de Beneficii din hipermarketul Cora.

 

Pentru ca unele notiuni folosite in aceasta Sectiune ti se pot parea tehnice, te rugam sa ai in vedere si definitiile aflate in partea de final a Sectiunii I.

 

Pentru a solicita si detine un HiperCard de Fidelitate Cora si a avea astfel acces la Programul de Fidelitate, trebuie sa ai 18 ani impliniti si domiciliul stabil in Romania. Dupa completarea acestui Formular ti se va solicita sa prezinti un act de identitate valabil, exclusiv in scopul de a se verifica datele furnizate de tine, cu datele din actul de identitate  de catre personalul Cora, in prezenta ta, fara a-ti pastra actul de identitate in original sau in copie.

 

  1. Operatorul datelor tale cu caracter personal aferent Programului de Fidelitate este Romania Hypermarche SA, J 40/38/2002, CUI 14374293, Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 73-75, spatiul S1, Sectorul 3, Bucuresti. Cora are un responsabil cu protectia datelor pe care il poti contacta la urmatoarele detalii de contact: Responsabil cu Protectia Datelor, Adresa: [Bulevardul Iuliu Maniu nr. 19, Sector 6, Bucuresti], protectiadatelor@cora.ro.
     
  2. Scopurile pentru care Cora prelucreaza datele tale cu caracter personal aferent Programului de Fidelitate sunt:
  1. exercitarea drepturilor si obligatiilor din Program in vederea alocarii beneficiilor aferente achizitiilor de produse si/sau servicii Cora prin utilizarea HiperCardului de Fidelitate Cora;
     
  2. imbunatatirea ofertei de produse si/sau servicii Cora, a campaniilor, marcilor, website-urilor, in beneficiul clientilor nostri, prin intelegerea mai buna de catre Cora a nevoilor si asteptarilor clientilor nostri, pe baza procedurii profilarii

 

Folosim in acest sens o procedura tehnica numita profilare, prin care realizam incadrarea cumparatorilor nostri in segmente de clienti, dupa preferintele fiecaruia la efectuarea de cumparaturi de la Cora (care reies din istoricul de cumparaturi din hipermarketurile cora si/sau de pe cora.ro, din vizitele pe cora.ro), din trasaturile legate de situatia economica si alte interese personale pe care ni le comunica clientii nostri, comune cu ale altor clienti Cora (,,Profilare’’). Nu folosim date care te identifica direct.

 

Pe baza acestor segmente ne putem structura campaniile privind comercializarea de produse si/sau servicii, ne putem dimensiona oferta pentru produse si/sau servicii relevante pentru clientii nostri si astfel putem raspunde mai bine si mai prompt nevoilor clientilor nostri.

 

Acest demers al Cora se intemeiaza pe interesul nostru legitim, pentru a ne imbunatati produsele si/sau serviciile.

 

Consideram ca realizarea de segmente (profiluri) cu acest scop nu afecteaza si nu aduce atingere intereselor, drepturilor si libertatilor clientilor nostri; Iti poti exercita oricand dreptul de a te opune prelucrarii datelor pentru realizarea interesului nostru legitim, inclusiv utilizarii profilarii in ceea ce te priveste

 

3. efectuarea de comunicari comerciale personalizate despre produsele si/sau serviciile noastre (marketing direct), orientate cat mai bine spre necesitatile si preferintele tale, in cazul in care ne dai consimtamantul pentru primirea de oferte personalizate despre produsele si/sau serviciile Cora.

 

Aceste comunicari de marketing privind produsele si/sau serviciile Cora („Oferte personalizate”) au la baza Profilarea, astfel cum este descrisa mai sus si transmiterea lor este menita sa te ajute in structurarea deciziilor cu privire la achizitia de produse si/sau servicii Cora. Poti oricand sa iti retragi consimtamantul de a primi Oferte personalizate, inclusiv sa te opui crearii profilului, in masura in care este legat de comunicarile de marketing direct, prin mecanismul descris mai jos la punctul (c)

 

c. In calitate de persoana vizata (titular al datelor cu caracter personal prelucrate de Cora aferent Programului de Fidelitate), ai o serie de drepturi cu privire la prelucrarea datelor tale cu caracter personal in relatia cu Cora, pe care le poti exercita, trimitandu-ne solicitarea ta pe oricare din canalele:

 

  • Formularul de contact: www.cora.ro/gdpr
  • In orice Hipermarket Cora, la Punctul de Beneficii, printr-o cerere scrisa.

 

Pentru gestionarea in mod eficient si cu promptitudine a solicitarilor tale, te rugam sa completezi subiectul solicitarii cat mai sugestiv (de ex. „rectificare date personale”, “solicitare drept de acces”).

 

Vom incerca sa raspundem fara intarziere solicitarilor si nu mai tarziu de 30 (treizeci) de zile calendaristice (sau intr-un alt termen rezonabil, in conditiile Regulamentului UE). Pentru a ne asigura ca esti titularul datelor cu privire la care alegi sa iti exerciti drepturile, iti putem solicita unele date pentru a verifica identitatea ta, sau mai multe detalii despre solicitarea ta.

 

In plus, te informam ca putem pastra corespondenta cu tine pentru a ne indeplini obligatia specifica de a tine evidenta demersurilor tale cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Cora.

 

Nu vom percepe vreun tarif pentru atunci cand iti oferim raspuns cu exceptia cazului in care iti exerciti excesiv acest drept. Totodata, daca ne ceri o copie scrisa a acestor date, prima copie o vom furniza gratuit, iar pentru urmatoarele vom putea aplica un tarif rezonabil.

 

In cazul in care Cora are un temei juridic (ex. cererea ta este vadit nefondata sau excesiva, in special datorita caracterului repetitiv), putem refuza solicitarea ta, caz in care iti vom comunica motivele respingerii cererii. 

 

Iti vom raspunde la solicitare prin intermediul canalului prin care ne-ai contactat sau al celui precizat de tine in solicitarea ta.

 

  1. dreptul de acces la datele tale - poti afla ce date prelucram despre tine, precum si la urmatoarele informatii cu privire la acestea: scopurile prelucrarii, categoriile de date cu caracter personal vizate, destinatarii sau categoriile de destinatari carora datele au fost sau urmeaza sa fie divulgate, perioada pentru care se preconizeaza ca se vor stoca datele sau criteriile utilizate pentru determinare, existenta dreptului de a ne solicita sa iti rectificam sau stergem datele ori de a restrictiona prelucrarea sau a dreptului de a te opune prelucrarii, dreptul de a depune o plangere in fata autoritatii de supraveghere, sursa privind datele preluate de la terti, daca exista un proces decizional automatizat incluzand crearea de profiluri si, daca este cazul, privind logica utilizata si importanta si consecintele utilizate ale unei astfel de prelucrari;
     
  2. dreptul de a te opune prelucrarii in anumite scopuri bazate pe interesul nostru legitim - poti solicita Cora sa nu iti mai prelucreze datele pentru scopul imbunatatirii produselor si serviciilor noastre bazat pe interesul nostru legitim de afaceri de a ne imbunatati produsele si/sau serviciile, sens in care utilizam procedura profilarii. Vom putea totusi sa continuam prelucrarea datelor tale daca vom avea si iti vom prezenta interese legitime si imperioase care demonstreaza prelucrarea in continuare si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor tale sau daca scopul prelucrarii in continuare va fi constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
     
  3. dreptul de a-ti retrage consimtamantul pentru primirea de Oferte personalizate -  ne poti spune oricand ca nu mai doresti sa primesti Oferte personalizate privind produsele si/sau serviciile Cora, iar Cora nu va mai procesa datele tale pentru acest scop (nu iti va mai trimite Ofertele respective); daca vom avea un alte temei conform legii pentru a procesa in continuare datele tale in acest scop, te vom informa in cel mai scurt timp.
     
  4. dreptul de a ne solicita stergerea datelor tale aferente HiperCardului de Fidelitate - ne poti solicita stergerea in oricare dintre situatiile urmatoare: (i) datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care le-am colectat sau prelucrat; (ii) iti retragi consimtamantul pe baza caruia prelucram datele tale si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrarea in continuare a datelor tale; (iii) te opui prelucrarii datelor atunci cand prelucram datele in interesul nostru legitim, si nu putem sa demonstram ca avem motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor tale, (iv) te opui prelucrarii datelor in scop de marketing direct (inclusiv, crearii profilului de client); (iv) datele personale au fost prelucrate ilegal; (v) datele personale trebuie sterse pentru a ne conforma obligatiilor noastre legale. Daca ne soliciti stergerea, nu ne vom putea opune stergerii decat atunci cand: (i) suntem tinuti sa ne conformam unor obligatii legale; sau (ii) pentru constatarea, exercitarea sau apararea drepturilor noastre in justitie.  Vom informa partenerii nostri / furnizorii nostri cu care realizam unele activitati / care sunt imputerniciti sa prelucreze datele tale conform instructiunilor noastre si in numele nostru, sa stearga orice linkuri catre datele respective sau copii sau reproduceri ale acestora.
     
  5. dreptul de a restrictiona prelucrarea datelor tale - ne poti solicita restrictionarea prelucrarii datelor, in cazul in care: (i) contesti exactitatea datelor pe care le prelucram – situatie in care vom restrictiona colectarea datelor pentru perioada in care vom verifica exactitatea datelor; (ii) prelucrarea este ilegala, iar tu ne soliciti doar restrictionarea utilizarii acestora (si te opui stergerii acestor date); (iii) desi noi nu mai avem nevoie de datele tale in scopul prelucrarii, totusi ne soliciti aceste date pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in justitie; sau (iv) te opui prelucrarii datelor atunci cand invocam un interes legitim - pentru intervalul de timp in care vom verifica daca drepturile noastre legitime prevaleaza asupra drepturilor si libertatilor tale. In oricare din aceste situatii, ne vom abtine de la prelucrarea datelor tale (cu exceptia stocarii acestora), prin urmatoarele actiuni: (a) vom muta temporar datele tale, selectate intr-un alt sistem de prelucrare, sau vom anula accesul utilizatorilor la datele selectate  si (ii) vom indica in mod clar in aplicatiile noastre faptul ca prelucrarea datelor tale este restrictionata, astfel incat acestea sa nu faca obiectul altor prelucrari. Daca am partajat deja, pana la respectivul moment, datele tale cu partenerii / furnizorii nostri, ii vom notifica imediat despre restrictionarea prelucrarii, dupa ce ne consultam cu tine in prealabil. Vom putea continua sa prelucram datele tale numai daca: (i) oricare dintre situatiile prezentate mai sus se solutioneaza, sau (ii) iti exprimi consimtamantul pentru prelucrarea in continuare a datelor, sau (iii) aceasta prelucrare este necesara pentru constatarea, exercitarea sau apararea drepturilor noastre in justitie, sau pentru protectia drepturilor unei alte persoane fizice sau juridice sau din motive de interes public important al Uniunii sau al statului nostru.
     
  6. dreptul de rectificare a datelor incorecte/inexacte pe care le prelucram despre tine aferente Programului de Fidelitate, in cazul in care identifici ca datele tale pe care le prelucram sunt incorecte, incomplete sau inexacte.
     
  7. dreptul la portabilitatea datelor tale, adica dreptul de a ne solicita sa transferam datele aflate la noi aferente Programului de Fidelitate (i) catre tine, sau (ii) catre un alt operator indicat de tine. Vei putea solicita portarea oricaror date cu caracter personal dintre cele pe care ni le-ai furnizat in mod activ (de ex. adresa postala, numele/prenume, etc.) si/sau pe care suntem obligati sa le portam conform Regulamentului UE. Ai dreptul la portabilitate doar daca aceste date le prelucram in baza consimtamantul tau sau in executarea contractului cu tine. Vom transmite datele tale solicitate conform celor precizate aici intr-un format structurat si care permite reutilizarea datelor (de ex. in format XML, JSON, CSV). Inainte de a transmite orice date, te vom identifica prin autentificarea in contul tau de client (utilizand credentialele atribuite) sau, daca vom avea indoieli intemeiate cu privire la identitatea ta, iti vom putea solicita furnizarea de informatii suplimentare care sa permita identificarea ta (de ex. intrebari de securitate, un cod de securitate trimis pe telefon).
     
  8. dreptul de face plangere la autoritatea din Romania responsabila cu supravegherea prelucrarii datelor cu caracter personal - ANSPDCP, daca tu consideri ca iti lezam drepturile cu privire la prelucrarea datelor tale.

 

Poti depune plangere la A.N.S.P.D.C.P. cu privire la modul in care prelucram datele tale. Poti gasi unele ghiduri si linii directoare privind drepturile tale pe pagina web a autoritatii http://www.dataprotection.ro/

 

Totusi, speram ca vei decide sa discuti sau mai intai cu noi, inainte de a depune orice plangeri la A.N.S.P.D.C.P. Siguranta datelor tale este extrem de importanta pentru Cora, si vom lua toate masurile necesare pentru a solutiona orice problema o ai cu privire la modalitatea de prelucrare a datelor tale de catre Cora in cel mai eficient mod.

 

d. In cazul in care efectuezi cumparaturi din hipermarketurile Cora, detaliile privind prelucrarea datelor tale cu caracter personal ca si client al unui hipermarket Cora se afla in Politica Cora privind prelucrarea datelor cu caracter personal in magazinele Cora, pe care o poti solicita in orice hipermarket Cora.
 

e. In cazul in care navighezi pe www.cora.ro si/sau efectuezi cumparaturi online pe www.cora.ro, detaliile privind prelucrarea datelor tale cu caracter personal in aceste cazuri se afla in Politica de prelucrare a datelor personale privind website-ul cora.ro.

 

f. Detalii privind prelucrarea datelor tale cu caracter personal aferente Programului de Fidelitate:

 

Categorii de date cu caracter personal prelucrate de Cora

Scopul și durata prelucrarii

Temeiul prelucrarii

Nume, prenume, data nasterii, sexul, adresa (localitatea, judetul, strada si numarul strazii, codul postal) si semnatura ta – date obligatorii pentru emiterea HiperCardului de Fidelitate

Emiterea HiperCardului de Fidelitate si acordarea beneficiilor din Program

Durata: valabilitatea HiperCardului de Fidelitate Cora.

Exercitarea obligatiilor si drepturilor aferente Programului de Fidelitate

Detaliile adresei de corespondenta (tipul strazii, blocul, scara, apartamentul si etajul, daca adresa ta completa le contine), numar telefon fix, numar telefon mobil, adresa email  impreuna cu nume si prenume, istoricul de cumparaturi si navigari pe baza procedurii tehnice a Profilarii - date obligatorii pentru transmiterea de oferte personalizate si a altor comunicari de asistenta (fara natura comerciala).

Asistenta si comunicari (fara natura comerciala) pe durata valabilitatii HiperCardului de Fidelitate Cora.

 

Transmiterea de Oferte personalizate prin posta, apel telefonic, SMS, e-mail (newsletter) si/ sau prin reclame tinta, în contul tau de pe platformele de socializare (de exemplu Facebook si Instagram) prin crearea de audiente personalizate.

Durata: valabilitatea HiperCardului de Fidelitate Cora.






Chestionare evaluare satisfactie clienti (fara identificarea clientilor respondenti, servesc numai la îmbunatatirea serviciilor si raspunsurile nu sunt luate în considerare la profilare)

Exercitarea obligatiilor si drepturilor aferente Programului de Fidelitate

 

Consimtamantul tau de a primi Oferte personalizate privind produsele si/sau serviciile Cora prin posta, apel telefonic, SMS, e-mail (newsletter) si / sau prin platformele de socializare.

 

 

 

 

Interesul legitim al Cora

Profesia, starea civila, venitul lunar al familiei, calitatea de salariat al cora, de unde îti faci de obicei cumparaturile, daca detii un telefon inteligent (smart-phone) si/sau daca detii un autoturism.

Imbunatatirea produselor si/sau serviciilor Cora, pe baza procedurii tehnice a profilarii

Durata prelucrarii: valabilitatea HiperCardului de Fidelitate Cora.

Interesul legitim al Cora

ID-ul HiperCardului tau de fidelitate (cod unic de identificare a HiperCardului tau de Fidelitate), în asociere cu identificatori online( de exemplu : contul tau de pe cora.ro, browser-ul de internet pe care îl utilizezi si informatii despre sistemul de operare al dispozitivului de pe care te autentifici)

 

 

Date pe care le colectam prin intermediul cookies, scopurile, metodele si informatiile privind dezactivarea cookies, le gasesti în Politica de utilizare a cookies, disponibila pe cora.ro

Acordarea beneficiilor aferente participarii la Programul de Fidelitate (hiperpuncte, tichete, cadouri etc.);

Durata: valabilitatea HiperCardului de Fidelitate Cora.

 

 

 

Imbunatatirea experientei de navigare pe www.cora.ro

Exercitarea obligatiilor si drepturilor aferente Programului de Fidelitate

Istoricul de cumparaturi, istoricul navigarilor, identificatori unici din hipermarketurile Cora si/sau pe cora.ro 

Imbunatatirea ofertei de produse si/sau servicii Cora, pe baza procedurii tehnice a Profilarii.

Durata prelucrarii: valabilitatea HiperCardului de Fidelitate Cora.

 

 

 

Categorii destinatari

Partenerii nostri. Colaboram cu o serie de parteneri ale caror produse si/sau servicii le comercializam în hipermarketurile cora si/sau pe cora.ro. Uneori partajam datele tale cu acesti parteneri: (i) în cadrul unor tombole si concursuri pe care le organizam împreuna, (ii) pentru emiterea unor certificate de garantie/calitate, sau (iii) pentru solutionarea reclamatiilor privind produsele si/sau serviciile. Alteori ei colecteaza direct de la tine datele personale, în masura în care îi contactezi folosind link-urile disponibile pe cora.ro (caz în care Cora nu transmite datele tale catre acesti parteneri).

 

 

Furnizorii de servicii. Este posibil sa utilizam furnizori de servicii terti (Împuterniciti) pentru anumite activitati necesare prestarii serviciilor asociate derularii Programului. Acestia includ spre exemplu: societati care ne asigura servicii de stocare a datelor pe servere externe (sau cloud), procesarea platilor si livrarea bunurilor si/sau serviciilor, actiuni de suport în realizarea activitatilor de marketing. Categoriile acestor furnizori terti sunt: (i) curieri terti, pentru livrarea produselor cumparate de tine, (ii) agentiile de marketing, pentru structurarea si trimiterea Ofertelor personalizate catre tine (prin posta, e-mail, sms), (iii) furnizori de servicii gazduire servere date, (iv) agentii de publicitate (v) platforme de socializare, (vi) furnizori de servicii de call-center, (vii) detinatorii aplicatiilor mobile de generare a HiperCardurilor de fidelitate Cora virtuale. 

Date fiind obligatiile contractuale asumate de cora fata de acesti parteneri si/sau furnizori si pentru a ne proteja fata de concurenta, nu putem face publice denumirile tuturor acestor parteneri si furnizori.Te asiguram, însa, ca ne-am ales atent si cu exigenta acesti parteneri si furnizori, si în acelasi timp ne asiguram continuu, prin obligatiile specifice asumate contractual de parteneri si furnizori, prin mecanisme de verificare si auditare, prin instructiuni de lucru clare si ferme, ca îndeplinesc standardele noastre înalte în a-ti proteja datele cu caracter personal si a implementa masuri de securitate IT adecvate pentru asigurarea protectiei acestora, inclusiv pentru pastrarea confidentialitatii în cel mai înalt grad. 

 

 

Autoritati publice/organe judiciare. Putem transmite unele din datele tale personale autoritatilor sau institutiilor publice competente, atunci cand acest lucru este impus de prevederile legale relevante (de ex. investigarea fraudelor, investigarea si/sau prevenirea spalarii banilor, depunerea declaratiilor la autoritatile fiscale, etc.), sau putem utiliza datele pentru initierea unor actiuni în justitie sau formularea de aparari în instanta, pentru a ne proteja drepturile.

Nu furnizam datele tale personale în grupul de societati din care face parte Cora.

Pastrarea in siguranta a datelor 

Cora asigura masurile tehnice si organizatorice necesare pentru colectarea, prelucrarea si pastrarea datelor în siguranta, inclusiv împotriva accesului neautorizat si al utilizarii neautorizate a datelor. Aceste masuri includ: mijloace specifice de securitate IT, acces la datele tale strict limitat persoanelor din Cora potrivit competentelor/sarcinilor lor de serviciu, masuri administrative si organizatorice adecvate pentru a asigura pastrarea confidentialitatii, securitatea spatiilor în care sunt pastrate serverele de stocarea datelor tale, securitatea documentatiei electronice si fizice aferente executarii contractelor de furnizare produse si/sau servicii achizitionate de pe cora.ro precum si revizuirea periodica a proceselor si procedurilor de colectare, prelucrare si pastrare a datelor, inclusiv a masurilor de securitate fizica, pentru prevenirea si protejarea împotriva accesului neautorizat la date.

Transferul in strainatate al datelor

Cora nu transfera direct datele tale în afara UE/Spatiului Economic European. 

Pentru a-ti trimite Oferte personalizate prin reclame adresate cu ajutorul functiei de audiente personalizate de la Facebook, datele tale vor fi furnizate de cora catre Facebook, Inc. în afara UE/Spatiului Economic European, tot timpul în cadrul Scutului de Confidentialitate UE-SUA (considerat a asigura un caracter adecvat de protectie a datelor cu caracter personal transferate din Uniunea Europeana catre organizatii din Statele Unite), pentru care Facebook detine certificare, conform informatiilor disponibile public. În considerarea garantiilor oferite de Facebook privind pastrarea confidentialitatii si securitatii datelor furnizate de cora, inclusiv cele privind masurile de protectie tehnica si fizica utilizate de Facebook, Cora te asigura, totodata, ca prelucrarea datelor tale în utilizarea functiei de audiente personalizate de la Facebook se realizeaza în conformitate cu un set puternic de principii si garantii pentru protectia vietii private si a datelor cu caracter personal, care sunt echivalente cu cele din Uniunea Europeana. Facebook nu distribuie tertilor sau altor promotori de mesaje comerciale, datele tale pe care le furnizam catre Facebook pentru a-ti trimite Oferte personalizate prin reclame tinta.

Revizuirea Notei de informare 

Prezenta Nota de informare va putea fi modificata/actualizata oricand de catre Cora, conform propriei decizii, cu punerea la dispozitia persoanelor vizate a versiunilor actualizate. 

 

g. Definitii aplicabile in prezentul Formular

 

Date cu caracter personal” inseamna orice informatii privind o persoana fizica identificata sau identificabila („persoana vizata”); o persoana fizica identificabila este o persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un numar de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identitatii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;

 

„Prelucrare” inseamna orice operatiune sau set de operatiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispozitie in orice alt mod, alinierea sau combinarea, restrictionarea, stergerea sau distrugerea;

 

„Operator” inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism care, singur sau impreuna cu altele, stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal in conditiile legii.

 

„Imputernicit” inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism care prelucreaza datele cu caracter personal in numele operatorului;

 

„Profilarea/ Crearea de profiluri” inseamna orice forma de prelucrare automata a datelor cu caracter personal care consta in utilizarea datelor cu caracter personal pentru a evalua anumite aspecte personale referitoare la o persoana fizica, in special pentru a analiza sau prevedea aspecte privind performanta la locul de munca, situatia economica, sanatatea, preferintele personale, interesele, fiabilitatea, comportamentul, locul in care se afla persoana fizica respectiva sau deplasarile acesteia;. „Destinatar” inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism careia (caruia) ii sunt divulgate datele cu caracter personal, indiferent daca este sau nu o parte terta;

 

„Consimtamant” al persoanei vizate inseamna orice manifestare de vointa libera, specifica, informata si lipsita de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta accepta, printr-o declaratie sau printr-o actiune fara echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc sa fie prelucrate;

 

„Regulamentul UE” inseamna Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE.

 

Sectiunea a II-a - REGULAMENTUL DE PARTICIPARE LA PROGRAMUL HIPERCARD DE FIDELITATE cora

 

1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL PROGRAMULUI

 

Acest program de fidelitate este organizat si desfasurat de S.C. Romania Hypermarche S.A., cu sediul in Sos. Dudesti-Pantelimon, nr. 73- 75, spatiul S1 (in incinta Cora Pantelimon) sectorul 3, Bucuresti, avand numarul de ordine la Registrul Comertului J40/38/2002, cod unic de inregistrare 14374293, capital social subscris si varsat de 82.455.677,40 lei, denumita in continuare “Organizatorul”.

 

Participantii la programul HiperCardul de Fidelitate cora, denumit in continuare „Programul” sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului Regulament de participare, denumit in continuare „Regulamentul Oficial”.

 

Regulamentul Oficial sta la dispozitia oricarui participant la Program pentru consultare, in oricare din hipermarketurile cora si pe site-ul www.cora.ro. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba Regulamentul Oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntul prealabil de prezentare a acestor modificari in mod public prin afisare la Punctul de Beneficii din hipermarketurile cora, precum si pe internet la adresa www.cora.ro.

 

Programul este organizat si se desfasoara in hipermarketurile cora de pe intreg teritoriul Romaniei. Produsele vandute/serviciile furnizate in numele partenerilor comerciali nu sunt incluse in programul HiperCardului de Fidelitate cora.

 

Detaliile privind prelucrarea datelor tale cu caracter personal ca si participant la Programul de Fidelitate le regasiti atat in Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal aferent Programului de Fidelitate, cat si in Politica Cora privind prelucrarea datelor cu caracter personal, disponibila pe cora.ro si in orice hipermarket Cora la Punctul de Beneficii.

 

2. DURATA PROGRAMULUI

 

Programul a fost lansat la data de 22 martie 2006 si are durata nedeterminata.

 

S.C. Romania Hypermarche S.A. are dreptul sa hotarasca in orice moment incetarea Programului. Instiintarea referitoare la incetarea Programului va fi afisata cu cel putin 15 zile inainte de data efectiva de incetare in toate hipermarketurile cora, intr-un loc vizibil, si pe internet la adresa www.cora.ro. Programul se va desfasura in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial. 

 

3. CONDITII DE PARTICIPARE

 

Poate fi participanta la Program orice persoana fizica ce are domiciliul stabil in Romania si a implinit varsta de 18 ani. Nu pot participa persoanele juridice si nici persoanele fizice autorizate, fundatiile, asociatiile sau alte forme de organizare colectiva.

 

La Program se poate participa numai prin completarea si semnarea formularului de inscriere, disponibil in toate hipermarketurile cora sau pe site-ul www.cora.ro, sau prin completarea formularului de inscriere virtual disponibil pe unul din site-urile www.cora.ro, sau in aplicatiile electronice puse la dispozitie de Organizator sau de partenerii sai contractuali.

 

Participantul este obligat sa completeze integral formularul de inscriere, cu date reale si citet. Participantul este, de asemenea, obligat sa completeze toate campurile marcate ca obligatorii in formularul de inscriere. Formularul nesemnat sau continand date incomplete, date invalide sau care nu apartin persoanei care a solicitat HiperCardul de Fidelitate, nu este valid, ceea ce atrage dupa sine imposibilitatea participarii la Program si a folosirii HiperPunctelor acumulate, eventual, pe card. 

 

Fiecare participant poate fi titularul unui singur HiperCard de Fidelitate cora, indiferent de hipermarketul cora emitent. In cazul in care un participant are mai mult de un HiperCard de Fidelitate cora, Organizatorul isi rezerva dreptul de a dezactiva in orice moment oricare dintre HiperCardurile de Fidelitate ale titularului cu pierderea de catre participant a tuturor avantajelor aferente acestora.

 

HiperCardul de Fidelitate cora se emite la cerere si se elibereaza pe loc, gratuit, imediat dupa completarea, semnarea si inregistrarea formularului de inscriere, prin prezentarea actului de identitate in original (C.I./B.I.) la Punctul de Beneficii din oricare dintre hipermarketurile cora. Inregistrarea formularului de inscriere se va face pe baza prezentarii actului de identitate (C.I./B.I.) in original, exclusiv in scopul verificarii corectitudinii datelor completate; Cora nu efectueaza copii si nu retine copii de pe actul de identitate al Participantului.

 

Numai titularul actului de identitate poate fi titularul unui HiperCard de Fidelitate cora.

 

HiperCardul de Fidelitate cora virtual se emite la cerere, in urma completarii electronice a formularului virtual de inscriere cu date reale complete si acceptarea conditiilor Regulamentului de Participare, dar numai dupa verificarea si validarea informatiilor primite prin intermediul aplicatiilor electronice virtuale de catre Organizator. Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu emite un HiperCard de Fidelitate virtual in cazul in care datele furnizate la inscriere nu pot fi validate / confirmate a fi reale sau sunt incomplete. HiperCardul de Fidelitate virtual odata emis de catre Organizator da drepturi depline Participantului la Program, asemenea oricarui HiperCard de Fidelitate emis fizic de catre Organizator. La solicitarea Participantului in oricare din hipermarket-urile cora, la Punctul de Beneficii, HiperCardul de Fidelitate virtual poate fi emis si fizic.

 

Titularul unui HiperCard de Fidelitate cora nu poate folosi HiperCardul de Fidelitate cora al unei alte persoane, in caz contrar pierzand dreptul de participare la Program.

 

Organizatorul nu este responsabil pentru utilizarea de catre Titularul HiperCardului de Fidelitate la cumparaturi a unei serii diferite de HiperCard de Fidelitate de cea primita de Titular de la Organizator.

 

4. MECANISMUL PROGRAMULUI

 

4.1. HiperPunctele de Fidelitate cora

 

Hipercardul de Fidelitate cora poate fi alimentat cu HiperPuncte din orice hipermarket cora din Romania. Contul HiperCardului de Fidelitate poate fi gestionat doar de catre hipermarketul cora care l-a emis. De asemenea, cadourile pot fi ridicate doar de la hipermarketul cora unde a fost deschis contul HiperCardului de Fidelitate, numai de catre titularul HiperCardului de Fidelitate cora, prin prezentarea actului de identitate in original. In functie de si in limita numarului de HiperPuncte acumulate, titularul poate alege un cadou din Vitrina Cadourilor de Fidelitate din hipermarketul cora care a emis HiperCardul de Fidelitate cora apartinand respectivului titular.

 

Titularul unui HiperCard de Fidelitate cora poate transforma integral HiperPunctele din contul HiperCardului sau de Fidelitate in Bon de Cumparaturi. Termenii si conditiile de utilizare a Bonului de Cumparaturi sunt mentionate in scris pe Bonul de Cumparaturi emis conform prezentului Regulament.

 

Titularul unui HiperCard de Fidelitate cora care, inainte de inregistrarea produselor in sistemul casei de marcat si efectuarea platii cumparaturilor in oricare din hipermarketurile cora, nu prezinta casierei HiperCardul de Fidelitate (inclusiv cel virtual) pentru scanare, nu va acumula HiperPuncte.

 

In plus, in scopul de a multumi clientilor pentru fidelitatea demonstrata, indiferent de valoarea cumparaturilor Titularul unui HiperCard de Fidelitate cora acumuleaza cate 1 HiperPunct pe zi/card/persoana de fiecare data cand prezinta casierei HiperCardul de Fidelitate (inclusiv cel virtual) pentru scanare, in oricare din hipermarketurile cora din Romania.

 

In functie de valoarea cumparaturilor Titularul unui HiperCard de Fidelitate cora acumuleaza HiperPuncte.

 

Pentru fiecare 15 lei cheltuiti in oricare din hipermarketurile cora din orasele Bucuresti si Cluj-Napoca, se primesc cate 5 HiperPuncte. HiperPunctele se obtin pentru cumparaturi de minim 30 lei la un bon de casa. Astfel, la 30 lei cheltuiti (suma minima), Titularul unui HiperCard de Fidelitate cora primeste 10 HiperPuncte, la 45 lei cheltuiti, primeste 15 HiperPuncte s.a.m.d.

 

Pentru fiecare 9 lei cheltuiti in oricare din hipermarketurile cora din orasele Baia Mare, Drobeta Turnu Severin, Constanta, Bacau, Ploiesti se primesc cate 3 HiperPuncte. HiperPunctele se obtin pentru cumparaturi de minim 18 lei la un bon de casa. Astfel, la 18 lei cheltuiti (suma minima), Titularul unui HiperCard de Fidelitate cora primeste 6 HiperPuncte, la 27 lei cheltuiti, primeste 9 HiperPuncte s.a.m.d.

 

Titularul unui HiperCard de Fidelitate cora acumuleaza HiperPuncte suplimentare pentru cumpararea produselor semnalizate corespunzator in cataloagele si in hipermarketurile cora. Aceste HiperPuncte suplimentare nu sunt conditionate de suma minima de cumparaturi.

 

Titularul HiperCardului de Fidelitate cora care foloseste in mod frecvent la cumparaturi HiperCardul de Fidelitate cora poate primi HiperPuncte de Fidelitate suplimentare in contul HiperCardului sau prin extragerea electronica prin intermediul randompicker.org in cadrul unor tombole organizate de oricare din hipermarketurile cora. Detaliile conditiilor de participare la aceste tombole si operatiuni promotionale vor fi precizate in regulamentele de participare ale fiecarei tombole ce vor fi afisate in hipermarketurile cora si pe www.cora.ro.

 

HiperCardul de Fidelitate cora (inclusiv cel virtual) are valabilitate nelimitata. Perioada de acumulare a HiperPunctelor de Fidelitate este de cel putin un an de la emiterea HiperCardului de Fidelitate si se incheie la prima data aniversara a titularului HiperCardului de Fidelitate. Cora pastreaza HiperPunctele acumulate in acest interval inca 30 de zile dupa aniversare, timp in care Titularul HiperCardului de Fidelitate cora poate ridica HiperCadoul. HiperPunctele nefolosite in termen de 30 de zile dupa data aniversara sunt pierdute definitiv. O noua perioada de acumulare a HiperPunctelor incepe automat a doua zi dupa incheierea primei perioade. HiperPunctele din cele doua conturi, cel vechi si cel nou, nu pot fi cumulate.

 

HiperPunctele de pe HiperCardul de Fidelitate nu pot fi preschimbate in bani.

 

Utilizarea frauduloasa a HiperCardului de Fidelitate (inclusiv a celui virtual) duce la anularea acestuia si a HiperPunctelor acumulate pe acesta. Reprezinta utilizare frauduloasa inclusiv transmiterea HiperCardului de Fidelitate unui alt Titular in scopul utilizarii unor oferte personalizate destinate exclusiv Titularului caruia i-au fost transmise direct prin email, SMS sau posta.

 

Daca Titularul HiperCardului de Fidelitate cora returneaza un produs, HiperPunctele acumulate aferente acestui produs se anuleaza.

 

La Punctul de Beneficii se poate obtine la cerere, de catre Titularul HiperCardului de Fidelitate, prin prezentarea actului de identitate exclusiv in scopul verificarii identitatii Titularului (Cora nu efectueaza si nu pastreaza copii de pe actul de identitate al titularului HiperCardului de Fidelitate Cora), desfasuratorul HiperPunctelor acumulate in ultimele 30 de zile calendaristice. Desfasuratorul permite Titularului HiperCardului de Fidelitate cora sa vada pe ce data si-a facut cumparaturile si cate HiperPuncte a acumulat.

 

Orice obiectiune in ceea ce priveste HiperPunctele acumulate poate fi acceptata doar cu conditia prezentarii bonurilor fiscale primite cu ocazia efectuarii cumpararii la care se refera obiectiunea.

 

HiperPunctele aferente cumparaturilor dintr-o zi apar evidentiate in contul HiperCardului de Fidelitate cel tarziu a doua zi, moment in care devin valide pentru ridicarea cadourilor. Nu pot fi cumulate pe un HiperCard de Fidelitate HiperPunctele mai multor HiperCarduri si nici cumulate HiperPunctele de pe un HiperCard de Fidelitate cu HiperPunctele altui HiperCard de Fidelitate, indiferent de titularul acestora.

 

Nu se percepe nici un comision de administrare a contului HiperCardului de Fidelitate.

 

Cadourile sunt valabile in limita stocului disponibil. Daca stocul se epuizeaza, cora va propune un cadou similar, de aceeasi valoare si aferent aceluiasi numar de HiperPuncte. Cadourile de fidelitate eliberate Titularului HiperCardului de Fidelitate cora nu pot fi returnate si nici schimbate cu exceptia cazului in care prezinta defecte de conformitate care nu au putut fi observate la primirea lor de catre Titularul HiperCardului de Fidelitate cora.

 

4.2. Tichetul cora

 

Posesorul de HiperCard de Fidelitate cora beneficiaza de Tichete cora pentru produsele semnalizate in cataloagele cora si la raft in oricare din hipermarketurile cora.

 

Tichetul cora este un bon de reducere valabil in hipermarketul cora emitent pentru cumparaturile realizate in acesta in perioada de valabilitate inscrisa pe bonul de reducere respectiv. Tichetul cora poate fi folosit doar integral, pentru cumparaturi a caror valoare totala depaseste valoarea Tichetului cora respectiv cu minimum 0.01 lei.

 

Valoarea Tichetului Cora se calculeaza automat in functie de valoarea efectiv achitata de catre Posesorul unui HiperCard de Fidelitate cora pentru produsul/produsele pentru care primeste respectivul Tichet.

 

Daca in acelasi moment sunt valabile si o reducere in Tichet si una directa la casa pentru acelasi produs, tichetul va fi calculat la ce a ramas de plata de catre Posesorul de HiperCard de Fidelitate cora, si nu la pretul de raft al produsului.

 

Nu pot fi folosite Tichetele cora ilizibile, rupte sau a caror perioada de valabilitate a expirat. Dupa expirarea perioadei sale de valabilitate, Tichetul cora nu mai poate fi folosit.

 

Tichetul Cora poate fi transmis de catre Posesorul de HiperCard de Fidelitate cora unui tert, urmand a fi utilizat de acesta in conditiile si cu respectare prezentului Regulament si a mentiunilor inscrise pe respectivul bon de reducere.

 

Posesorul de card care, inainte de efectuarea cumparaturilor, nu preda casierei HiperCardul sau de Fidelitate pentru inregistrare (inclusiv HiperCardul de Fidelitate virtual), nu va putea beneficia de emiterea bonului de reducere. HiperCardul nu permite emiterea Tichetului cora ulterior momentului platii contravalorii cumparaturilor facute.

 

Daca Titularul HiperCardului de Fidelitate cora returneaza un produs pentru care a fost acordata o reducere pe Tichetul cora, respectivul Tichet cora se anuleaza. Daca Tichetul cora respectiv a fost deja folosit, valoarea sa este scazuta din suma returnata respectivului Titular al HiperCardului de Fidelitate cora pentru produsul in cauza.

 

In cazul in care sistemul informatic care emite Tichetele cora este indisponibil temporar, echivalentul calculat in HiperPuncte de Fidelitate al Tichetelor cora care nu au putut fi emise va fi adaugat automat in contul HiperCardului de Fidelitate cora (inclusiv cel virtual) scanat pentru bonul de casa respectiv, la restabilirea sistemului. Aceasta transformare va fi efectuata la aceeasi valoare a HiperPunctului de Fidelitate valabila pentru transformarea HiperPunctelor in Bon de Cumparaturi din acel moment.

 

  •  Beneficiile Programului de fidelitate nu pot fi acordate la achizitia de / utilizate pentru achizitia de produse care intra sub incidenta unor normative legale in vigoare care prevad in mod expres interzicerea/ limitarea acordarii/ utilizarii acestora. Detalii ale produselor excluse/ limitate vor fi afisate in fiecare magazin, pe site-ul www.cora.ro si in cataloagele Cora.

 

5. FOLOSIREA HIPERCARDULUI DE FIDELITATE cora

 

Romania Hypermarche S.A. isi rezerva dreptul de a dezactiva orice HiperCard de Fidelitate cora (inclusiv cel virtual) dupa o perioada de 12 luni de neutilizare sau care a fost folosit incalcandu-se oricare dintre prevederile prezentului regulament sau ale dispozitiilor legale.

 

HiperCardurile, odata dezactivate, nu vor mai fi reactivate. Posesorul HiperCardului de Fidelitate respectiv va pierde, de asemenea, dreptul de a beneficia de HiperPunctele acumulate pe HiperCardul de Fidelitate in cauza si orice alte beneficii atasate HiperCardului de Fidelitate respectiv, insa va putea solicita emiterea unui nou HiperCard de Fidelitate, completand un nou formular de inscriere.

 

In cazul in care HiperCardul de Fidelitate este pierdut, furat, uzat sau deteriorat, acesta va putea fi inlocuit gratuit cu un nou HiperCard de Fidelitate, iar HiperPunctele acumulate vor fi disponibile pe noul HiperCard de Fidelitate. Reemiterea se va efectua la cererea titularului, la Punctul de Beneficii din hipermarketul cora care l-a emis, numai prin prezentarea actului de identitate in original si, pentru cazul de uzura sau deteriorare, a HiperCardului de Fidelitate in cauza.

 

S.C. Romania Hypermarche S.A. isi rezerva dreptul de a refuza folosirea cardurilor devenite ilizibile.

 

HiperCardul virtual de Fidelitate nu poate fi pierdut. Participantul poate oricand solicita la Punctul de Beneficii din hipermarketul cora emitent, numai prin prezentarea actului de identitate in original, codul de identificare al HiperCardului virtual de Fidelitate.

 

6. REGULAMENTUL OFICIAL

Regulamentul Oficial este disponibil pentru consultare in mod gratuit oricarui participant la Program in toate hipermarketurile cora din Romania si pe site-ul www.cora.ro. Pentru informatii suplimentare, participantii se pot adresa la Punctului de Beneficii din hipermarketurile cora. Prin participarea la acest Program, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze termenelor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.

 

Sectiunea a III-a - Furnizarea datelor tale cu caracter personal pentru eliberarea HiperCardului de Fidelitate

 

Furnizarea consimtamantului pentru primirea de oferte personalizate

 

In Formular, Consimtamantul tau, prin bifarea de catre tine personal a casutelor marcate cu DA inseamna acordul tau liber, specific, informat, lipsit de ambiguitate ca datele care te privesc sa fie prelucrate in scopul mentionat in Nota de informare.

 

Daca nu esti convins ca manifestarea ta de vointa indeplineste toate aceste cerinte, nu ne acorda consimtamantul la momentul respectiv, deci bifeaza NU. Odata ce bifezi casuta prin care iti solicitam consimtamantul, vom pastra dovada acestei bife si vom lua in considerare aceasta actiune ca si consimtamant indeplinind caracteristicile de aici.

 

Formularul il poti gasi la Punctul de Beneficii din hipermarketul tau cora.