Se Incarca...

Campanie valabila doar in hipermarketurile din Bucuresti si Bacau.

 

Programul consta in colectarea centralizata de bunuri alimentare si non-alimentare pentru nevoile identificate de catre Crucea Rosie.


In acest sens, cora a demarat o campanie de colectare alimente greu perisabile in cele 10 hipermarketuri ale sale unde a organizat puncte de colectare si face apel la consumatori sa contribuie alaturi de ea pentru a ajuta persoanele aflate in nevoie.

 


Astfel, sunt organizate puncte de colectare unde clientii cora pot dona: malai, faina, grau, zahar, ulei, orez, grau, gris, mazare uscata, linte, arpacas, lapte praf; conserve - carne, peste, pate de ficat, dulceata, compoturi; paste fainoase, cereale; produse instant – supe, fulgi de fasole, fulgi de cartofi; bauturi – cacao, cafea, ceai, apa, sucuri; dulciuri – biscuiti, napolitane, croissante, fursecuri, ciocolata, scutece pentru copii, produse de igiena feminina, dezinfectanti.
Produsele colectate vor fi distribuite de Crucea Rosie in acord cu nevoile din teren.

 


“Ne alaturam Crucii Rosii intr-un moment complicat cu tot ceea ce se intampla in acest moment, cand sprijinul nostru este critic. Pentru ca este nevoie de actiuni bine coordonate, ne alaturam Crucii Rosii Romane, careia ii punem la dispozitie produsele colectate in magazinele noastre. Ne coordonam in permanenta cu Crucea Rosie pentru a calibra si ajusta efortul nostru comun, iar cora va completa produsele necesare, in functie de cererea primita din partea partenerilor.
Vom ramane alaturi de Crucea Rosie Romana pe termen lung pentru ca este multa nevoie de solidaritate si cora isi doreste sa fie alaturi de comunitatile care au nevoie de ajutor”, a spus Anca Popescu, Director CSR pentru cora Romania.


Fundatia lumea cora 

 Credem ca viitorul copiilor este cea mai importanta miza a generatiei noastre. Si pentru ca proverbul "este nevoie de un intreg sat pentru a creste un copil" face parte din setul nostru de valori, ne implicam acolo unde este nevoie de ajutor. cora Romania, prin Fundatia Lumea cora, este hotarata sa lupte pentru sanatatea, educatia si integrarea sociala a celor mici, mai ales a acelor copii care isi incep drumul in viata din medii defavorizate. Impreuna, demonstram ca fiecare dintre ei trebuie sa creada in propria sansa si le dam motive concrete pentru a-si intampina viitorul cu optimism.
 
Fundatia Lumea cora este o organizatie nonguvernamentala tanara, cu scop non lucrativ, creata in 2014.  Convingerea noastra este ca solidaritatea este cea care creeaza proiecte durabile si, de aceea, obiectivul nostru este de a implica angajatii cora in activitatile fundatiei, prin voluntariat. Ne-am bucurat sa vedem ca acest mod de a lucra ca o echipa a adus multe zambete pe fetele celor mici. Fie ca a fost vorba de donatii de alimente sau produse de baza, fie ca am participat la proiecte legate de educatie, am inteles cu totii ca si cei mai putini norocosi dintre cei mici au sansa unui viitor frumos, daca luptam impreuna pentru ei. Credem ca viitorul se construieste in fiecare zi si, de aceea, ne implicam in proiecte pe termen lung, precum “Cugeta, Mananca, Salveaza”, campania noastra impotriva risipei alimentare.

 

Unul dintre momentele noastre preferate a fost chiar la inceputul acestei primaveri, cand copiii de la Asociatia Valentina le-au oferit angajatelor cora martisoare facute chiar de ei si am petrecut impreuna o zi minunata.

    ONG-ul Narada da startul live-urilor NaradiX pe pagina de Facebook si pe canalul de YouTube. In fiecare dupa-amiaza, incepand cu 1 aprilie, adolescenti din intreaga tara isi dau intalnire online, timp de o ora, pentru a invata despre lucrurile care ii pasioneaza.  

Naradix este parte a programului „Reactie pentru educatie”, un plan de interventie in educatie lansat de Narada, in parteneriat cu Ministerul Educatiei si Cercetarii si cu sustinerea cora Romania, care isi propune sa sprijine profesorii si elevii in continuarea invatarii la distanta.

La Naradix, vloggeri celebri, oameni de business si traineri cunoscuti devin profesori cool pentru o zi si-i ajuta pe elevi sa transforme perioada de izolare sociala intr-o reala oportunitate de invatare. De la social media, la personal branding, dezvoltare personala, tehnologie, inteligenta artificiala sau educatie financiara, copiii si adolescentii au ocazia unica de a interactiona cu profesionisti de top.          

Pe 1 aprilie, initiatoarele Naradix - Andra Munteanu si Armina Dobrica - sunt in direct cu Bianca Adam, unul dintre cei mai cunoscuti vloggeri, cu peste 1,5 milioane de fani pe YouTube. Andra si Armina raspund intrebarilor surpriza pregatite de Bianca, dezvaluind astfel programul pentru urmatoarele saptamani.

Joi, 2 aprilie, userii vor putea intra in legatura online cu Dr. Mihail Pautov, medicul cu cel mai multi followeri pe Instagram. Medicul va explica pe indelete de ce e important sa ramanem acasa, in izolare, cum sa ne protejam de Coronavirus si cum pot evolua lucrurile in continuare.

Pe 3 aprilie, Urania Cremene vorbeste despre cum pot fi gestionate sanatos emotiile in timpul izolarii, ce putem face pentru a ne simti cat mai bine chiar daca nu iesim din casa si cum putem folosi timpul liber in mod constructiv.  

In saptamanile urmatoare este asteptat la NaradiX si Mircea Bravo, vloggerul neconventional care a facut-o celebra pe Tanti Lenuta, in rolul de bunica. Mircea e recunoscut pentru modul unic in care reuseste sa faca vlogging responsabil, iar multe din video-urile lui transmit mesaje relevante si puternice in comunitate. Se alatura initiativei:

George Bonea, a.k.a. Speaker Demotivational
Alexandra Nechita, pe care o stim de mult ca „micuta Picasso”
Anca Banita, unul dintre initiatorii “Let’s do it, Romania!”, cel mai mare proiect de voluntariat din Romania
Dan Oros, Head of Marketing Google si YouTube Romania
Adrian Maniutiu, specialist in comunicare si co-fondator EM360
Beatrice Galatanu, trainer, fondator My HR Lab si omul care ajuta companiile sa se conecteze la noile generatii
Andrei Dunuta , speakerul care si-a propus sa dezvolte vorbitul public in Romania si Romania prin vorbitul in public
Sebastian Honciuc, cunoscut in comunitatea de gaming ca “tatastrumf”, Marketing Manager PGL.


In total, peste 20 de profesionisti au raspuns intr-o singura saptamana apelului Naradix si sunt pregatiti sa intre in direct cu tinerii, pentru discutii interactive dintre cele mai interesante. Cei care nu vor sa rateze aceste intalniri sunt invitati sa dea Like paginii de Facebook Narada, pentru a primi notificare in momentul in care incep live-urile. Inregistrarile vor fi apoi disponibile si pe canalul de YouTube Narada.                

 

 
 
 

 

„Foarte multe companii de training si platforme de cursuri online au reactionat rapid in ultima perioada, cu acces gratuit la diverse clase digitale. Ceea ce e minunat, doar ca majoritatea se adreseaza tinerilor sau adultilor. Copiii si adolescenti, care resimt din plin izolarea si n-au nici experienta de viata necesara sa gestioneze stresul si incertitudinea la fel ca noi, se descurca asa cum pot. Noi ne-am propus sa le oferim o alternativa la educatia formala si in acelasi timp ocazia sa exploreze subiecte noi in timpul liber pe care il au. Suntem recunoscatori ca au raspuns pozitiv apelului nostru atat de multi oameni si avem o echipa trasnet de ‘profi’ pentru NaradiX”, spune Armina Dobrica, Chief Learning Architect NaradiX .      

NARADA: Aducem educatia in secolul 21

Narada este o comunitate formata din antreprenori, manageri, oameni de actiune al carei scop este acela de a oferi solutii eficiente si rapide de modernizare a educatiei.

NARADA conecteaza proiectele profesorilor din sistemul public cu mediul de business si viceversa. Cu alte cuvinte, #1 incurajeaza si ajuta profesorii sa creeze proiecte care inoveaza in salile de clasa si/sau rezolva probleme ale elevilor, #2 aduce in atentia mediului de business proiectele profesorilor si face tot posibilul ca acestea sa fie finantate. #3 In final, supervizeaza implementarea acestora, masoara rezultate si multiplica lucrurile care au functionat. Un singur proiect educational nu va schimba educatia, dar forta a mii de astfel de proiecte, DA.

 

 

Cora Romania continua programul de invatamant profesional dual, in colaborare cu liceele si colegiile din Bucuresti si din tara, pentru absolventii clasei a VIII-a care vor sa invete meserii cautate pe piata muncii. 

Programul de formare dureaza trei ani, absolventii vor avea prioritate la angajare la Cora, iar meseriile incluse sunt: comerciant – vanzator, bucatar, cofetar-patiser, brutar, ospatar-vanzator in unitati alimentare.


Inscrierile se pot face la secretariatele liceelor si colegiilor partenere, dupa cum urmeaza:

- Bucuresti - Colegiul Tehnologic Mircea cel Batran - specializare: Comerciant-Vanzator

- Bucuresti - Colegiul Tehnic Mihai Bravu - specializare: Bucatar, Patiser

- Bucuresti - Liceul Tehnologic Elie Radu - specializare; Comerciant-Vanzator

- Bacau - Liceul Tehnologic Dumitru Mangeron - specializare: Comerciant-Vanzator

- Cluj - Colegiul Tehnic Raluca Ripan - specializare: Bucatar, Cofetar-Patiser, Ospatar-vanzator in unitati alimentare

- Constanta - Liceul Tehnologic Gheorghe Miron Costin - specializare: Brutar-Patiser-Preparator produse fainoase, Ospatar-vanzator in unitati alimentare

- Drobeta Turnu Severin - Colegiul National Economic Thedor Costescu - specializare: Comerciant-Vanzator

- Ploiesti - Liceul tehnologic de Servicii Sfantul Apostol Andrei - specializare: Bucatar, Comerciant-Vanzator

Cora Romania doreste sa sprijine tinerii sa-si aleaga formari profesionale care ii ajuta sa-si construiasca o cariera si un viitor cu potential, sa sustina dezvoltarea pietei de retail si profesionalizarea acestui domeniu in Romania. 

Programul „ La cora e #cool! ”ofera numeroase oportunitati de dezvoltare profesionala pentru tineri. Meseriile propuse sunt atractive, cu mare cautare pe piata, azi si oricand in viitor, dar si cu potential de cariera.

Absolventii cursurilor vor avea prioritate de angajare la cora Romania, iar odata intrati in cultura noastra organizationala, vor beneficia nu doar de un mediu propice ca sa profeseze, ci si de oportunitati de dezvoltare a unei cariere serioase.


Este un program pentru copiii dvs. sau ai prietenilor dvs., asadar nu ezitati sa il recomandati!

Printre beneficiile elevilor care se inscriu in programul „ La cora e #cool! ” se numara:  

  • diploma de calificare in meserii cautate pe piata, precum si prioritate pentru angajarea la cora, dupa absolvire,
  • scolarizare si formare practica in orasul de resedinta, de catre cora Romania, un angajator multinational cu experienta in formarea continua a angajatilor,
  • meserii necesare si cautate in permanenta pe piata muncii,
  • burse lunare pe perioada anului scolar,
  • mentorat si echipa profesionista, sociabila si unita,
  • conditii de lucru excelente,
  • libertatea de a alege directia dupa cei trei ani de formare: angajare la Cora, angajare in alta parte sau deschiderea propriei afaceri pe baza cunostintelor acumulate,
  • in cazul angajarii la Cora, este garantat un loc de munca stabil, salariu si beneficii pe merit, cu posibilitati nenumarate de avansare si formare continua

Programul se deruleaza pe parcursul a trei ani, cu accent pus pe partea practica.