Termeni si conditii

Termeni si conditii www.cora.ro

Definitii


 

Cu exceptia situatiei in care contextul cere sau se stipuleaza altfel in prezentul Document, urmatoarele expresii vor avea intelesul mentionat mai jos:

 

VANZATORUL, va insemna CORA sau Societatea Comerciala Romania Hypermarche S.A., organizata in baza legii romane si proprietarul Magazinului Web cora.ro.


 

MAGAZINUL WEB, va insemna Magazinul on-line CORA suportat de Website-ul asociat domeniului cora.ro cu subdomeniile acestuia, incluzand dar nelimitandu-se la Website-ul public disponibil Clientilor.  MAGAZINUL WEB contine Magazinul Web cu ridicarea comenzii de la magazin, din zona special amenajata, si Magazinul Web cu livrare la domiciliu.

 

 

CONTINUTUL, va avea urmatoarele sensuri, dupa caz:

 

·         toate informatiile afisate pe website care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;

 

·         continutul oricarui e-mail trimis de catre Vanzator catre Clientii sai prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

 

·         orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al Vanzatorului catre Client, conform informatiilor de contactare specificate de catre acesta;

 

·         informatii legate de produsele, serviciile si/sau preturile practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;

 

·         date referitoare la beneficiile oferite Clientilor de catre Vanzator, sau alte date privilegiate ale Vanzatorului.

 

·         incluzand, dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe website, toate acestea sunt proprietatea exclusiva a Vanzatorului sau a partenerilor sai, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

 

Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

 

SERVICIUL, va insemna serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale Magazinului Web, in sensul acordarii posibilitatii Clientului sa achizitioneze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (i.e. telefonic).

 

CLIENTUL, va insemna orice persoana fizica care are sau obtine acces la Continutul si Serviciul oferit de Vanzator prin intermediul Magazinului Web, ulterior crearii Contului de Client.

 

CONTUL DE CLIENT, va insemna ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur Client accesul la zonele publice ale Magazinului Web prin care se face accesul la Serviciu. Crearea unui Cont de Client in Magazinul Web este limitata exclusiv la Clientii Persoane Fizice. In situatia in care Clientul doreste asocierea sa cu o Persoana Juridica, acesta va selecta bifa Sunt Persoana Juridica diponibila in sectiunea si va introduce datele de facturare ale societatii.

 

CARD BANCAR va insemna instrumentul de plata, proprietate a Clientului folosit de catre acesta pentru a plati in vederea achizitionarii produselor din Magazinul Web.

 

NUMERAR va insemna instrumentul de plata folosit de catre acesta pentru a plati produsele din Magazinul Web cu livrare la domiciliu.

CARD CORA, va insemna HiperCardul de Fidelitate Cora contractat de catre Client in prealabil sau odata cu crearea Contului de Client, prin intermediul caruia Clientul poate accesa beneficiile speciale puse la dispozitie de catre Vanzator, conform Regulamentului de Participare la programul HiperCard Fidelitate cora disponibil pe www.cora.ro.

 

REPREZENTANT FIRMA DE CURIERAT, va reprezenta persoana insarcinata sa duca la destinație comanda lansata in Magazinul Web.

 

PRODUSUL va insemna orice articol afisat in Magazinul Web care in momentul Comenzii este disponibil pentru a fi adaugat fie in Cosul de Cumparaturi sau in Listele mele de cumparaturi a Clientului. In spatiul Magazinului Web Produsele se regasesc grupate pe categorii si pot fi afisate detaliat pana la nivelul de Fisa de Produs, care afiseaza caracteristicile individuale al unui Produs selectionat. Disponibilitatea si restrictiile aplicabile Produselor comandate din Magazinul Web vor fi afisate individual pentru fiecare Produs in parte in conformitate cu politica de Produs in vigoare. Pe site-ul www.cora.ro sunt publicate informatii despre Produse si/sau promotii valabile intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

 

COMANDA, va reprezenta o lista de articole, rezultata in urma adaugarii in Cosul de Cumparaturi a Produselor disponibile in Magazinul Web in vederea achizitiei. O Comanda initiata poate avea mai multe stadii:

 

·         Stadiul nefinializat se refera la Comanda in curs si se identifica cu Cosul de Cumparaturi;

·         Stadiul finalizat se refera la Comanda finala, care nu mai poate fi editata, si reprezinta Lista de Achizitie;

·         Stadiul pre-platit este stadiul Comenzii pana la livrarea Produselor catre Client;

·         Stadiul platit este stadiul Comenzii dupa livrarea Produselor catre Client;

·         Stadiul facturat este stadiul Comenzii din momentul Trimiterii facturii electronice catre Client;

·         Stadiul respins este stadiul Comenzii ne-acceptate de catre Vanzator sau de procesatorul platilor;

 

COSUL DE CUMPARATURI, va insemna forma web a cosului compus din totalitatea Produselor si Serviciilor selectate de catre Client din Magazinului Web in vederea achizitiei. Compozitia acestuia poate fi modificata pana la un anumit stadiu al Comenzii, moment in care devine Lista de Achizitie.

 

LISTA DE ACHIZITIE va reprezenta forma finala a listei cu Produsele adaugate de Client in Cosul sau de Cumparaturi in vederea achizitiei. Aceasta tine loc de Comanda ferma si este afisata in Magazinul Web inainte de efectuarea platii on-line sau inainte de livrarea la domiciliu Orice incercare de editare a Listei de Achizitie, antreneaza reinitializarea unei Comenzi noi.

 

INTERVALUL DE TIMP va insemna Data si Ora disponibile pentru ridicarea Produselor comandate din Magazinul Web, in cazul in care Clientul a ales sa ridice comanda din Magazin, din zona special amenajata, sau va insemna Data si Ora disponibile pentru receptia la domiciliu/alta adresa specificata de client in momentul lansarii comenzii. Acesta va fi selectat de catre Client in procesul de plasare a Comenzii.

 

PERIOADA DE PRELUNGIRE va desemna perioada de 24 ore de la Intervalul de Timp angajat in Comanda pentru ridicarea sau receptionarea Produselor de catre Client. Aceasta va fi anuntata de catre Vanzator prin SMS in momentul expirarii Intervalului de Timp initial. Vanzatorul nu va percepe nicio taxa pentru prima prelungire.

 

PRAGUL MINIM va desemna valoarea minima a Comenzii acceptata de Vanzator. Pentru Magazinul Web cu ridicarea comenzii de la magazin aceasta este de 50 lei cu TVA (costul bunurilor cu TVA)

 

TAXA DE PRELUCRARE va insemna o suma fixa pe care Clientul o datoreaza Vanzatorului ca urmare a neridicarii Produselor Comandate prin intermediul Magazinului Web in termen de 24 ore de la Intervalul de Timp selectat de catre Client in momentul plasarii Comenzii. La momentul redactarii prezentei editii CGV cora, valoarea acesteia este stabilita la 25 lei, suma ce poate fi retinuta Clientului la expirarea termenului stabilit de receptie, reprezentand contributia pentru serviciile de impachetare si pregatire a Comenzii. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a aplica sau nu Clientului aceasta penalizare.

 

TAXA DE LIVRARE va insemna o suma fixa pe care Clientul o datoreaza Vanzatorului ca urmare a livrarii la domiciliu a Produselor Comandate prin intermediul Magazinului Web cu livrare la domiciliu. La momentul redactarii prezentei editii CGV cora, valoarea acesteia este stabilita la 15 lei. Clientul nu poate cere rambursarea costului livrarii pentru produsele livrate la domiciliu.

 

DOCUMENTUL desemneaza prezentele Conditii Generale de Vanzare cora.ro sau CGV cora.

 

CONTRACTUL LA DISTANTA reprezinta, conform definitiei cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.a., contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicare la distanta.

 

NEWSLETTER/ ALERTA/ COMUNICARE desemneaza mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre Vanzator intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

 

PUNCTUL DE RIDICARE AL PRODUSELOR va desemna locul special delimitat in incinta Magazinului Cora de unde Clientii vor ridica Comenzile plasate on-line. La data redactarii acestei editii CGV cora, Punctele active de Ridicare din Bucuresti sunt: Magazinul cora Lujerului situat in Bd. Iuliu Maniu nr. 19 sector 6, Magazinul cora Alexandriei situat in Soseaua Alexandriei, nr 152-154, sector 5, Magazinul cora Pantelimon situat Soseaua Vergului, nr. 20, Sector 2 si Magazinul cora Sun Plaza situat Calea Vacaresti, nr. 391, Sector 4.

 

FISA PRODUSULUI va desemna pagina dedicata Produsului comercializat in Magazinul Web care afiseaza informatii detaliate despre acesta cu titlu informativ. Informatiile sunt insotite de imaginea Produsului si pot indica numele si tipul produsului, pretul in Lei, dar si continutul nutritional si ingredientele etc. Va urgam sa nu va bazati doar pe informatiile prezentate in Magazinul Web, ci sa verificati datele de pe ambalaj sau sa contactati producatorul. Depunem eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe www.cora.ro. Rareori acestea pot contine inadvertente; o fotografie de produs poate contine elemente neincluse in produsul livrat, unele specificatii se pot modifica de catre producator fara preaviz si in descriere pot sa apara erori de operare.

 

PRODUSUL INLOCUITOR va desemna Produsul similar sau superior celui comandat de Client, propus de Vanzator Clientului pentru a inlocui un Produs indisponibil temporar. Vanzatorul va anunta Clientul despe eventualele Produse indisponibile in Magazinul Web si va conveni impreuna cu acesta asupra Produsului Inlocuitor, care in toate cazurile va veni in avantajul Clientului. Diferenta de pret rezultata in urma substitutiei celor doua Produse, va fi mereu suportata de Vanzator.

 

PRETUL PROMOTIONAL va desemna fie Avantajul de Fidelitate sau reducerea valorica reprezentand un pret special valabil intr-o perioada de timp determinata acordata Clientilor la discretia Vanzatorului. Conditiile acordarii Pretului Promotional vor fi afisate de catre Vanzator in Magazinul Web pentru fiecare campanie in parte conform politicii aplicabile in momentul Comenzii.  In plus, toate promotiile prezente pe www.cora.ro sunt valabile in limita stocului disponibil.

 

PUSCULITA CORA va desemna contul Clientului aferent HiperCardului de Fidelitate cora contractat in prealabil sau odata cu crearea Contului de Client. Acesta permite stocarea Avantajelor de Fidelitate sub forma HiperPunctelor acumulate de Client intr-o perioada de timp determinata, atat in Magazinul Web, cat si in celelalte Magazine, conform Regulamentului de Participare la Programul HiperCard de Fidelitate cora disponibile pe www.cora.ro.

 

TICHETUL CORA va desemna Avantajul de Fidelitate reprezentand reducerea valorica acordata tutoror Clientilor Posesori ai HiperCardului de Fidelitate pentru achizitiile acestora din Magazinul Web. Tichetul va putea fi folosit pentru achizitii exclusiv in Magazinul Web avand o perioada de valabilitate determinata.

 

AVANTAJELE DE FIDELITATE reprezinta avantajele de care beneficiaza orice Client posesor al unui HiperCard de Fidelitate cora, in cazul in care il utilizeaza in timpul achizitiilor sale in Magazinul Web. Avantajele sunt acordate conform Regulamentului de Participare la Programul HiperCard de Fidelitate cora afisate pe www.cora.ro, sub diverse forme:€“Tichete cora, Preturi Promotionale, HiperPuncte etc.

 

TRANZACTIE va insemna orice incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui Produs de catre Vanzator catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de Carduri Bancare agreat de catre acesta sau numerar in cazul in care comanda este livrata la o adresa specificata de client in momentul lansarii comanzii.

 

TAXA DE TIMBRU VERDE 

Reprezinta o taxa aplicata echipamentelor electrice si electronice, destinata sa acopere costurile colectarii, tratarii si eliminarii deseurilor de echipamente electrice si electronice in conditii de protectie a mediului. Platind aceasta suma, consumatorul contribuie direct la protejarea mediului inconjurator, stiind cat va costa produsul cumparat si cat va costa reciclarea lui.

 

Simbol care indica faptul ca produsul face obiectul unei colectari separate si trebuie separat de deseurile de ambalaje sau menajere, la sfarsitul duratei de viata. Se recomanda ducerea aparatului la un centru de colectare selectiva a aparatelor electrice si electronice.

Simbol care indica faptul ca in cazul produselor achizitionate prin platforma online www.cora.ro, atunci cand solicitati livrarea la domiciliu beneficiati de ridicarea gratuita a unui produsul uzat de acelasi tip cu cel comandat, iar in cazul ridicarii din  magazin il puteti lasa gratuit la serviciul coradrive.

In momentul finalizarii unei comenzi pe www.cora.ro, pentru unul sau mai multe produse din lista de mai jos, daca solicitati livrarea la domiciliu, beneficiati de ridicarea gratuita a unui produs uzat de acelasi tip sau echivalent cu cel comandat. Astfel, produsul vechi pe care doriti sa-l predati, va fi ridicat de catre curierul care va va livra comanda si va fi trimis la reciclare, evitand in acest fel groapa de gunoi.
 
Serviciul „Ridicare gratuita produs vechi” este disponibil doar in cazul comenzilor online cu livrare la domiciliu ce contin produse din urmatoarele categorii:
 

  • Aparate ceai si cafea
  • Aparate de mixat, pasat, maruntit
  • Aparate preparare si prajire
  • Ingrijire tesaturi
  • Ingrijirea parului
  • Ingrijirea corpului
  • Televizoare si accesorii
  • Foto, audio, video
  • Echipamente auto
  • Calculatoare, laptopuri si accesorii
  • Telefoane, tablete si accesorii
  • Periferice si componente
  • Gaming
  • Gadgeturi

 

LIVRARE va insemna produsele comandate din Magazinul Web cu livrare la domiciliu, transportate contra cost la adresa comunicata de Client. Serviciul de livrare este disponibil in Bucuresti, Constanta, Cluj, Bacau, Ploiesti si localitatile limitrofe. Poti vizualiza lista completa a localitatilor unde livram aici:

 

https://www.cora.ro/zone-livrare-la-domiciliu

https://www.cora.ro/bratianu/zone-livrare-la-domiciliu-constanta

https://www.cora.ro/ploiesti/zone-livrare-la-domiciliu-ploiesti

https://www.cora.ro/bacau/zone-livrare-la-domiciliu-bacau

https://www.cora.ro/bratianu/zone-livrare-la-domiciliu-constanta

 

 

 

I. Informatii generale


 

Prezentele Conditii Generale de Vanzare (CGV cora) stabilesc conditiile contractuale aplicabile tuturor achizitiilor efectuate prin intermediul Magazinului Web www.cora.ro, cu subdomeniile acestuia, in baza si cu aplicarea prevederilor OUG nr. 34/2014 care transpun la nivel national prevederile Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European si a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica CGV cora in orice moment si fara nicio notificare prealabila. De aceea, va recomandam sa consultati in prealabil aceasta sectiune de fiecare data cand doriti sa initiati o Comanda online, aplicabile fiind exclusiv CGV cora in vigoare la data efectuarii Comenzii.

 

Acceptarea acestor conditii este realizata, in momentul crearii Contului de Client, odata cu selectarea bifei "Am luat la cunostinta si accept Conditiile Generale de Vanzare". Bifarea acesteia si selectarea butonului Validare, indica faptul ca sunteti de acord cu respectarea CGV cora pe care le-ati citit, le-ati inteles si le-ati acceptat in integralitate.

 

Orice persoana cu varsta peste 18 ani care doreste sa comande din Magazinul Web, cu subdomeniile acestuia, trebuie sa parcurga Procedura de Inregistrare pentru a crea un Cont de Client, indicand adresa sa de e-mail, numele, prenumele, adresa postala, numarul de telefon, precum si numarul de Card cora, daca este cazul. Parola Contului de Client este strict personala, iar Vanzatorul recomanda Clientului sa nu o divulge nimanui, asigurand astfel pastrarea integritatii Contului sau.

 

Magazinul Web cora.ro se adreseaza Clientilor persoane fizice, posesorii unui Cont de Client in cadrul Magazinului Web, in mod exclusiv care au depasit varsta de 18 ani si care au parcurs etapele inregistrarii necesare crearii unui Cont de Client, nefiind suspendati sau inlaturati de catre Vanzator, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu domiciliul in Romania. Devenind Client, persoana declara faptul ca intruneste conditiile susmentionate.

 

Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile efectuate in nume personal si isi asuma consecintele care decurg din utilizarea spatiului Magazinului Web. De asemenea, Clientul raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale, electronice sau de orice alta natura, produsele Magazinului Web sau oricarui tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

 

In cazul in care Clientul nu este de acord si/sau nu accepta CGV cora:

·         Acesta renunta la accesarea website-ului si implicit la serviciile oferite de Vanzator prin intermediul Magazinului Web, incetand primirea Newslettere-lor/Alertelor si/sau Comunicarilor din partea Vanzatorului, de orice natura (electronic, telefonic, etc), fara nicio garantie ulterioara din partea Vanzatorului.

·         Clientul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul CGV cora, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.

 

 

In cazul in care Clientul si/sau isi revoca acceptul dat in favoarea respectarii CGV cora:

 

·         Acesta renunta la accesarea website-ului si implicit la serviciile oferite de Vanzator prin intermediul Magazinului Web, incetand primirea Newslettere-lor/Alertelor si/sau Comunicarilor din partea Vanzatorului, de orice natura (electronic, telefonic, etc), fara nicio garantie ulterioara din partea Vanzatorului.

·         La solicitarea scrisa a Clientului, Vanzatorul va sterge toate datele personale care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

·         Clientul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul CGV cora, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.

Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea CGV cora pe perioada derularii unui Angajament (comandarea/ cumpararea unor produse), pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor datoriilor neonorate fata de Vanzator.

 

In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor datoriilor neonorate fata de Vanzator si isi revoca acordul exprimat in favoarea CGV cora, Vanzatorul va anula Contul de Client al acestuia, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

 

Pentru a-si exercita dreptul prevazut mai sus, Clientul poate contacta direct Vanzatorul, sau poate folosi optiunile din continutul Magazinului Web destinate acestui scop.

 

In cazul in care nu sunteti de acord cu aceste CGV cora, va rugam ca inainte de a initia comanda dvs. sa ne trimiteti un mesaj cu aspectele pe care doriti sa le clarificati. De asemenea, asteptam opiniile si sugestiile dvs pe adresa e-mail: comenzionline@cora.ro.

 

II. Comanda online


 

Pentru a plasa o comanda online in Magazinul Web cora.ro, Clientul trebuie sa parcurga urmatorii pasi:

 

  1. Sa consulte Fisa Produsului in care este mentionata denumirea, marca, pretul perceput si principalele caracteristici ale acestuia precum si eventualele avantaje comerciale.
  2. Sa selecteze butonul Listele mele de cumparaturi ori de cate ori identifica Produse pe care intentioneaza sa le comande ulterior. Astfel, Produsele sunt adaugate in sectiunea "Listele mele de cumparaturi", din pagina de Profil a Clientului, si pot fi ulterior regasite si adaugate in Cosul de Cumparaturi.
  3. Sa selecteze butonul Adauga in Cos ori de cate ori identifica Produse pe care doreste sa le comande imediat. Produsele sunt adaugate in Cosul de Cumparaturi al Clientului, acestea fiind afisate in meniul din partea de sus a ecranului.
  4. Pentru a comanda produsele din cos, clientul trebuie sa se autentifice cu e-mailul si parola Contului sau de Client si sa urmeze pasii mentionati. In cazul in care Clientul nu dispune deja de un Cont de Client in Magazinul Web cora.ro, se impune crearea unui Cont.
    1. in primul pas, Cos de cumparaturidupa autentificare, Clientul este directionat catre o pagina in care se afiseaza Modalitatea de livrare si lista cu toate Produsele selectate pentru achizitie. Prin selectarea butonul «Alege modalitatea de livrare» clientul are doua optiuni:
    2. Pentru Ridicare din magazin, trebuie selectat Magazinul de unde se va ridica comanda, ziua si intervalul de ridicare.
    3. Pentru Livrare la domiciliu, trebuie selectata adresa de livrare, daca nu este inca definita se va crea accesand butonul «Adauga o noua adresa de livrare», ziua si intervalul de livrare. 
    4. In zona «Produse in cosul tau», pe fiecare linie, pentru fiecare Produs comandat, se regasesc urmatoarele detalii: poza, denumirea Produsului, cantitatea, pretul unitar cu taxe incluse, subtotal cu taxe incluse, economii, valoarea totala a Comenzii. Aici clientul are posibilitatea sa modifice cantitatile Produselor, sa stearga sau sa adauge Produse noi in Cosul de Cumparaturi. In cazul in care un produs din cos nu mai este disponibil, pe linia urmatoare i se va recomanda un produs similar din Magazinul Web.
    5. Sa selecteze butonul Calculeaza reducerile pentru a vizualiza continutul final al Comenzii si beneficiile primite si sa acceseze butonul «trimite comanda» cand va fi directionat catre un nou pas.
  5. In pasul 2, clientul poate sa selecteze modalitatea de plata: online cu cardul sau numerar si sa specifice daca doreste factura pentru companie. La final, clientul selecteaza butonul Verifica comanda pentru validarea finala din pasul 3, Rezumat comanda.
    1. Daca se alege plata online cu Cardul Bancar dupa validarea finala a comenzii, Clientul este directionat catre o Pagina de Plata securizata. In aceasta Pagina de Plata securizata, clientul trebuie sa indice datele sale bancare: numele titularului si numarul Cardului Bancar, data expirarii (luna si anul), codul de securitate si sa selecteze butonul Platesc in siguranta. 
    2. Daca se alege plata in numerar finalizarea platii este considerata in momentul achitarii sumei reprezentantului firmei de curierat sau reprezentantului cora pentru ridicarea din magazin. 
    3. Pentru Persoanele Fizice, la Facturare se vor folosi informatiile din contul clientului, iar pentru Persoanele Juridice cele definite in pagina «Modalitate de plata». 
  6. In pasul 3, in pagina Rezumat comanda, clientul poate sa verifice detaliile comenzii: valoare comanda, Hipermarketul selectat, tip de livrare, interval de livrare si modalitatea de plata. Daca aceste informatii sunt corecte, se acceseaza butonul trimite, daca nu, se revine in pasii anteriori, Cos de cumparaturi sau modalitatea de plata, pentru a actualiza datele.
  7. Dupa trimiterea comenzii sau dupa ce datele bancare au fost verificate de Procesatorul de plati, Clientul primeste un mesaj de confirmare a Comenzii. La scurt timp dupa, un e-mail de confirmare este primit de client pe adresa de mail din cont.
  8. In cazul comenzilor cu livrare la domiciliu, Clientul este contactat telefonic de un reprezentant al firmei de curierat pentru a confirma programarea facuta in momentul lansarii comenzii si adresa de livrare.
  9. Alte mesaje de confirmare vor fi trimise Clientului de catre Vanzator in urmatoarele situatii:
    1. e-mail la crearea Contului de Client;
    2. e-mail la schimbarea parolei Contului de Client;
    3. e-mail dupa lansarea comenzii, Clientul va primi pe e-mail-ul indicat in Contul de Client un mesaj de confirmare Comanda, avand atasat documentul Bon de Ridicare;
    4. un SMS trimis cu 15 minute inainte de Intervalul de Timp Programat pentru ridicarea Comenzii - Clientul va fi informat de spre stadiul pregatirii Comenzii sale;
    5. e-mail de anulare a Comenzii, acesta va fi trimis imediat dupa confirmarea neprezentarii Clientului sau automat la 24 de ore de la Data si Ora programate sau re-programate initial;
    6. e-mail dupa ridicarea/primirea Produselor, avand atasat Factura;
    7. e-mail de confirmare a dezabonarii Clientului in urma solicitarii exprese a acestuia;
    8. e-mail de distribuire a unei liste de cumparaturi;
    9. e-mail de distribuire a unei retete.
  10. In pagina de Profil a Clientului va fi pastrat istoricul informatiilor referitoare la Comanda/Comenzile efectuate de Client, Avantajele de Fidelitate acumulate, Produsele preferate. Tot aici va fi disponibila optiunea Dezactivare Cont.

 

Pentru comenzile lansate prin Magazinul Web pragul minim este de 50 lei cu TVA (costul bunurilor cu TVA).

 

Plasarea unei Comenzi implica acceptarea de catre Client a preturilor si a descrierii produselor oferite spre vanzare. Fotografiile, filmele, desenele etc. cu produse reprezinta doar ilustratii furnizate in scopuri informative. Clientii sunt incurajati sa citeasca Fisa fiecarui Produs pentru a-i cunoaste caracteristicile, iar pentru informatii complete sa verifice etichetarea Produselor la ridicarea Comenzii si inainte de orice consum sau utilizare, iar, daca este necesar, sa faca uz de dreptul lor de retractare:

 

Consumatorul are dreptul sa renunte la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 (paisprezece) zile de la primirea produsuluiOUG nr. 34/2014

 

In afara cazului in care se prevede altfel, Produsele afisate pe website-ul www.cora.ro sunt clasificate ca fiind disponibile in limita stocurilor fizice din magazinele cora unde oferim acest serviciu. Cu toate acestea, daca, in ciuda vigilentei noastre, un Produs comandat este indisponibil, Clientul va fi informat cu privire la acest aspect in momentul ridicarii Comenzii, i se poate recomanda un Produs Inlocuitor si daca acesta nu va fi acceptat de Client, ii va fi livrata Comanda fara Produsul lipsa, care nu va fi facturat. Produsul Inlocuitor va fi, in masura posibilitatilor, superior celui care lipseste, iar diferenta de pret va fi suportata de Vanzator.

 

Clientul nu va beneficia de Avantajele de Fidelitate (HiperPuncte, Promotii, Tichete cora etc). pentru Produsele care nu se pot comanda in Magazinul Web. Produsele si ofertele prezente in cataloagele cora nu sunt in mod sistematic accesibile Clientilor in Magazinul Web.

 

In toate cazurile, furnizarea online a numarului Cardului bancar si a Cardului cora si validarea finala a Comenzii vor constitui dovada integralitatii Comenzii respective. Aceasta validare necesita semnatura si acceptul expres al Clientului pentru toate operatiunile efectuate online. In cazul livrarii la domiciliu, validarea comenzii de catre Client se va face in momentul lansarii acesteia.

 

Nicio modificare a Comenzii nu va fi acceptata dupa validarea acesteia de catre Client, cu exceptia acordului expres al Vanzatorului.

 

Datele stocate in sistemele informatice ale Vanzatorului vor fi considerate drept dovezi ale Comunicatiilor si ale Comenzilor care au intervenit intre parti.

 

Datele stocate in sistemele securizate ale procesatorului vor fi considerate drept dovezi ale Comunicatiilor si ale Platilor care au intervenit intre parti.

 

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza orice Comanda din motive legitime, in special in cazul in care cantitatile comandate sunt disproportionat de mari in raport cu cantitatile comandate in mod normal de catre Clientii care intrunesc calitatea de consumatori, dar si in cazul detectarii unui risc de frauda sau in cazul in care centrul de plata bancara refuza eliberarea autorizatiei.

 

III. Modalitati de plata si Preturi


 

Sunt acceptate 2 modalitati de plata pentru achizitiile efectuate de Clienti din Magazinul Web: plata online cu Cardul Bancar si plata numerar la livrare.

Daca se alege plata online cu Cardul Bancar (Visa Classic/Electron, MasterCard, Maestro) pentru  finalizarea si validarea platii, Clientul este directionat catre o Pagina de Plata securizata. Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat optiunea de plata online.

 

Am activat serviciul de plata Electronica 3D Secure. Daca acest serviciu nu este inca activat pentru cardul tau, iti recomandam sa te adresezi bancii emitente pentru a il ACTIVA. Acum poti plati in siguranta pe www.cora.ro.

 

Daca se alege plata in numerar finalizarea platii este considerata in momentul achitarii sumei reprezentantului firmei de curierat sau reprezentantului cora in cazul Ridicarii din magazin.

 

Vanzatorul nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la Cardul Bancar al Clientului, acestea fiind procesate direct prin intermediul sistemelor securizate ale furnizorului de servicii de plati online. Procesatorul de Carduri Bancare agreat de Vanzator are dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei Comenzi emise, Comenzi anulate, Contract valid sau Contract anulat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.

 

Nou: Acum poti plati si cu HiperPunctele din contul tau curent. Nu poti plati cu HiperPuncte produse care intra sub incidenta unor normative legale in vigoare care prevad in mod expres interzicerea/ limitarea acordarii/ utilizarii acestora. Detalii ale produselor excluse/ limitate vor fi afisate in fiecare magazin, pe site-ul www.cora.ro in sectiunea Excluderi promotii si in cataloagele Cora. Nu poti plati cu HiperPunctele din Pusculita cora aflata in perioada de gratie (in luna urmatoare aniversarii Clientului).

 

Punctele folosite ca mijloc de plata vor fi blocate automat pana la livrarea comenzii. Acestea vor fi retrase definitiv din contul Clientului posesor de card de fidelitate cora in momentul emiterii facturii.

In cazul in care unul din produsele comandate nu este disponibil, punctele aferente platii produsului se vor debloca si vor fi vizibile din nou in cont.

 

In timpul procesului de comanda – Modalitate Plata, se alege echivalentul HiperPunctelor in lei ca mijloc de plata, iar HiperPunctele respective se vor bloca automat la apasarea butonului „Verifica comanda”. In cazul in care, din diverse motive, Clientul alege sa se intoarca la un pas precedent sau plata cu cardul nu este procesata, HiperPunctele blocate nu mai sunt vizibile, nici disponibile ca mijloc de plata imediat. Acestea se vor debloca automat in termen de 7 zile.

 

Pretul de vanzare al Produselor este cel in vigoare la momentul plasarii Comenzii, sunt exprimate in LEI (RON) si includ TVA.

 

Cu toate acestea, cotele de TVA aplicabile sunt cele aflate in vigoare la Data de Livrare a Produselor Clientului. In cazul in care intervin schimbari legislative, diferentele care rezulta in urma modificarii cotelor de TVA vor fi dupa caz, retinute sau restituite Clientului de catre Vanzator.

 

Preturile taiate de o linie afisate pe site semnifica pretul cu TVA inclus pentru Produsele care fac parte dintr-o campanie de reducere de pret. Aceste preturi au caracter pur informativ si nu au valoare juridica, ele fiind dublate de afisarea unui Pret nebarat, care reprezinta Pretul Promotional aplicabil la data Comenzii. In cazul unui Pret Promotional, Vanzatorul isi asuma responsabilitatea de aplicare a acestui Pret pentru toate Comenzile plasate in perioada promotionala.

 

Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in LEI. In cazul platii prin Card Bancar, Vanzatorul va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea Produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii Comenzii. In cazul platii in numerar, Vanzatorul va primi sumele reprezentand contravaloarea Produselor comandate si taxa de livrare prin reprezentantul firmei  de curierat dupa transmiterea catre acesta din urma a confirmarii Comenzii.

 

In cazul platilor online Vanzatorul nu este / nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de LEI. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.

 

In conditiile prevazute de lege, pretul Produselor electronice de joasa tensiune afisat pe site, include Taxa de Timbru verde. In cazul in care Clientul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la costul produsului, acesta va contacta Vanzatorul.

 

In caz de neridicare a Produselor comandate in termen de 24 ore de la Intervalul de Timp selectat in momentul Plasarii Comenzii, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula Comanda iar sumele platite vor fi imediat disponibile in contul Clientului. Ca urmare a nerespectarii angajamentului de Ridicare, Clientul poate suporta Taxa de Prelucrare a Comenzii in valoare de 25 lei, care poate fi retinuta de drept de catre Vanzator, conform conditiilor prevazute in sectiunea Ridicare prin serviciul cora.

 

IV. Avantajele de Fidelitate


 

Clientul va beneficia de Avantajele de Fidelitate cora asociate Cardurilor cora (HiperPuncte, promotii, Tichete cora etc.) conform conditiilor (tip, cantitate) afisate in Magazinul Web, in special in Fisele de Produs si conform Regulamentul de Participare la Programul HiperCard de Fidelitate cora disponibile pe www.cora.ro.

 

Avantajele de Fidelitate cora sunt calculate la momentul validarii Comenzii.

 

HiperPunctele vor fi creditate in contul Avantajelor de Fidelitate ale Clientului dupa ridicarea Comenzii si nu vor putea fi utilizate decat in Magazinul care a emis Cardul de Fidelitate cora respectiv. Pentru a putea folosi HiperPunctele acumulate in Comenzile din Magazinul Web, Clientul va trebui sa asocieze numarul Cardului sau cora in Contul sau de Client.

 

La utilizarea Tichetului cora sau a HiperPunctelor se va efectua o plata minima de 0,1 lei pentru a se putea finaliza/lansa comanda.

 

Nu toate Avantajele de Fidelitate oferite de Vanzator pentru vanzarile din Magazinul sau sunt aplicabile achizitiilor efectuate prin intermediul Magazinului Web.

 

V. Ridicare prin serviciul cora.ro



Produsele comandate din Magazinul Web pot fi ridicate de catre Clienti din punctele active de Ridicare din Bucuresti Magazinul cora Lujerului situat in Bd. Iuliu Maniu nr. 19 sector 6, Magazinul cora Alexandriei situat in Soseaua Alexandriei, nr 152-154, sector 5, Magazinul cora Pantelimon situat Soseaua Vergului, nr. 20, Sector 2 si Magazinul cora Sun Plaza situat Calea Vacaresti, nr. 391, Sector 4. sau pot fi livrate la o adresa comunicata de Client in momentul lansarii Comenzii.

 

Produsele comandate vor fi disponibile Clientului la Data si Ora indicate in momentul efectuarii Comenzii.

 

Pentru a ridica Produsele comandate, Clientul trebuie sa se prezinte in punctele de Ridicare din Bucuresti: Magazinul cora Lujerului situat in Bd. Iuliu Maniu nr. 19 sector 6, Magazinul cora Alexandriei situat in Soseaua Alexandriei, nr 152-154, sector 5, Magazinul cora Pantelimon situat Soseaua Vergului, nr. 20, Sector 2 si Magazinul cora Sun Plaza situat Calea Vacaresti, nr. 391, Sector 4. impreuna cu Bonul de Ridicare primit atasat in Mesajul de Confirmare a Comenzii la adresa de e-mail pe care Clientul a oferit-o la momentul inregistrarii sau, in lipsa Bonului, sa comunice Vanzatorului numarul de Comanda si sa prezinte o carte de identitate. In momentul ridicarii Comenzii, Clientul este obligat sa se asigure ca Produsele nu prezinta nicio degradare vizibila, iar continutul livrat este conform Comenzii efectuate (cantitate, natura produselor, etc.). Dupa ridicare, Clientul devine responsabil pentru conservarea acestora.

 

Pentru a receptiona Produsele comandate, Clientul trebuie sa prezinte reprezentantului firmei de curierat  Bonul de Ridicare primit atasat in Mesajul de Confirmare a Comenzii la adresa de e-mail pe care Clientul a oferit-o la momentul inregistrarii sau, in lipsa Bonului, sa comunice acestuia numarul de Comanda si sa prezinte o carte de identitate. In momentul primirii Comenzii, Clientul este obligat sa se asigure ca Produsele nu prezinta nicio degradare vizibila, iar continutul livrat este conform Comenzii efectuate (cantitate, natura produselor etc.). Dupa receptionarea produselor, Clientul devine responsabil pentru modul de pastrare al acestora.

 

Eventualele probleme survenite in momentul transportului vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.

 

In cazul unui incident aparut in urma livrarii comenzii, Clientul se obliga sa trimita un e-mail pe comenzionline@cora.ro, intr-un interval nu mai mare de o zi lucratoare de la primirea produselor, si sa reclame problemele aparute (dupa acest interval de timp orice reclamatie cu privire la comanda livrata nu va mai fi luata in considerare)

cora se angajeaza sa raspunda tuturor cererilor si reclamatiilor in maximum 5 zile lucratoare de la primirea acestora.

 

In cazul Produselor achizitionate care nu au fost ridicate/receptionate in termen de 24 de ore de la Data si Ora indicate in momentul plasarii Comenzii, Vanzatorul isi rezerva dreptul sa anuleze respectiva Comanda. In acest caz, suma platita on-line va fi imediat disponibila in contul Clientului, si o Taxa de Procesare a Comenzii in valoare de 25 lei poate fi suportata de Client, putand fi retinuta din contul acestuia la expirarea termenului angajat. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a aplica Taxa de Prelucrare conform deciziilor sale interne. In temeiul dispozitiilor Legii nr. 349 din 6 iunie 2002, respectiv Legii nr. 61 din 27 septembrie 199, vanzarea sau furnizarea de bauturi alcoolice si tigari minorilor este interzisa. Astfel, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a verifica prin angajatii sai sau prin reprezentantul firmei de curierat -  varsta cumparatorului de Produse alcoolice si tigari si de a nu vinde mai sus mentionatele produse acestor persoane.

 

VI Livrare la domiciliu prin serviciul cora.ro

 

Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicata de catre Client in procesul efectuarii comenzii. Clientul se obliga sa fie prezent pentru a receptiona comanda la adresa mentionata pe bonul de livrare.

Clientul are obligatia de a verifica corectitudinea informatiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validarii comenzii. In cazul aparitiei unor erori la introducerea datelor de livrare (strada, numar strada, bloc, numar, etaj, persoana de contact, numar de telefon) Magazinul Web nu va fi facut responsabil pentru imposibilitatea livrarii comenzii.

Livrarea produselor este asigurata in Bucuresti, Constanta, Bacau, Cluj, Ploiesti si localitatile limitrofe, exclusiv in localitatile mentionate la umatoarele adrese:

www.cora.ro/zone-livrare-la-domiciliu

https://www.cora.ro/bratianu/zone-livrare-la-domiciliu-constanta

https://www.cora.ro/ploiesti/zone-livrare-la-domiciliu-ploiesti

https://www.cora.ro/bacau/zone-livrare-la-domiciliu-bacau

https://www.cora.ro/bratianu/zone-livrare-la-domiciliu-constanta

 

La solicitarea Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale si va comunica numarul de comanda.

In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii, comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre CURIER, a numarului comenzii.

O comanda nu va putea fi livrata daca un Client nu indeplineste conditiile mai sus mentionate.

Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona comanda efectuata pe Magazinul Web si faciliteaza accesul Curierului in locatia mentionata in comanda. In cazul in care Curierul nu poate avea acces la adresa comunicata, livrarea nu se va onora.

Livrarea se considera a fi indeplinita de catre Magazinul Web, la momentul predarii produselor comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul validarii comenzii.

 

VII. Garantii si Returul Produselor


 

Fiecare Produs (alimentar sau non-alimentar) comercializat de Vanzator beneficiaza de Termenul de Garantie sau Valabilitate, mentionat in Certificatul de Garantie al Produsului, pe eticheta sau ambalajul acestuia, dupa caz.

 

Detalii clare despre trasaturile caracteristice ale fiecarui Produs sunt prezentate in Fisa de Produs dedicata.

 

Niciun Client nu poate solicita o garantie extinsa, in alti termeni si alte conditii si/sau o garantie valida pentru un termen mai lung decat cel prevazut in documentele mentionate mai sus.

 

Fiecare Produs comercializat de Vanzator beneficiaza de o garantie de conformitate in baza prevederilor Legii 449/2003.

 

In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Client poate solicita, in cazul lipsei conformitatii, in primul rand repararea Produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea Produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata. Inlocuirea Produsului este posibila in limita stocului disponibil.

 

In cazul in care Vanzatorul nu poate livra un Produs din cauza ca Produsul nu este disponibil, acesta va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care Vanzatorul ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care Produsul a fost deja platit, sumele varsate ca plata vor fi rambursate Clientului de catre Vanzator in Magazinul sau, in aceeasi zi, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.

In eventualitatea depasirii Intervalului de Timp prevazut pentru Ridicare/Livrare, Vanzatorul sau reprezentantul firmei de curierat va informa Clientul prin SMS sau telefon si va agrea cu acesta prelungirea Termenului de Livrare cu o noua perioada ce nu va depasi 24 ore de la Intervalul stabilit initial in Comanda. La expirarea unei Perioade de Prelungire, nefinalizata prin Ridicarea/Receptionarea  Produselor, Comanda va fi automat anulata. In toate cazurile sus mentionate, sumele platite online cu Card Bancar vor fi rambursate Clientului in aceeasi zi in contul sau, retinandu-i-se contravaloarea Taxei de Procesare.

 

Toate produsele comercializate pe www.cora.ro au certificat de garantie emis de producator/distribuitor in format tiparit. Il gasiti in cutia produsului sau il veti primi o data cu bonul de comanda. Pastrati acest certificat pentru a beneficia de garantie, in cazul in care va fi nevoie.
 
Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, dupa cele 14 zile lucratoare, reparatia va fi asigurata de service-ul autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele mentionate in certificat. Trebuie doar sa duceti produsul defect la unul dintre centrele mentionate in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator sau distribuitor si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui dintre acestia.

 

 

A. Returnarea produselor


Clientul poate returna produsele achizitionate din Magazinele Web, in urmatoarele situatii:

 

·         Ambalajul prezinta deteriorari severe, cu exceptia produselor alimentare;

·         Produsele au fost livrate/ facturate gresit;

·         Produsele prezinta defecte de fabricatie;

·         Produsele au dimensiuni eronat comandate de catre Client;

·         Produsele nu respecta continutul mentionat in momentul Comenzii

In cazul produselor non alimentare, produsul trebuie returnat cu toate accesoriile, daca este cazul, si toate documentele care l-au insotit. 

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.

In conformitate cu art. 7 alin. 1 din OUG nr. 34/2014, Clientul are dreptul de a denunta unilateral Contractul la Distanta, in termen de 14 (paisprezece) zile de la data primirii Produsului/Produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv doar in magazinul mentionat pe factura. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a Produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.


In cazul produselor livrate la domiciliu sau ridicate din punctele drive, returul se poate face doar in magazinul care a  pregatit comanda, mentionat pe factura, la Serviciul Clienti, in baza documentelor fiscale,  in 48h de la data achizitiei pentru produsele alimentare si in 14 zile de la data achizitiei pentru produsele nonalimentare.


Produsul alimentar ce urmeaza a fi returnat trebuie sa fie in termenul de valabilitate.

 

 

In cazul produselor livrate la domicilu, rambursarea se va face la pretul inscris pe documentul fiscal ce insoteste produsul returnat si va fi efectuata pe loc, iar costul livrarii nu se restituie. Toate beneficiile cora (HiperPuncte, Tichete cora de reducere etc.) acordate Clientului la achizitie vor fi anulate.

 

Clientul se obliga sa notifice Vanzatorului, intentia sa de a returna Produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa pe adresa comenzionline@cora.ro in termen de maxim 14 (paisprezece) zile de la primirea Produselor si/sau Serviciilor.

 

Clientului care a notificat Vanzatorul in conditiile de mai sus, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca Produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 (paisprezece) zile , in caz contrar, Vanzatorul va considera cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.

 

Vanzatorul poate sa refuze Produsele returnate de catre Clientii sai, daca Returul se incadreaza intr-unul din cazurile prevazute in continuare, fara ca acesta din urma sa poata pretinde daune-interese sau despagubiri:

 

·         In cazul inlocuirii Produsului achizitionat cu un alt Produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia cand Produsele au dimensiuni eronat comandate de catre Client.

·         In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in acest capitol are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste termenul de 10 (zece) zile lucratoare, calculat din ziua lucratoare imediat urmatoare datei contractului onorat.

·         In cazul in care se returneaza un Produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in prezentul capitol, iar Produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Pentru clarificare, in situatia in care Clientul notifica intentia de denuntare unilaterala a Contractului conform prezentului capitol, situatie care atrage obligatia din partea Vanzatorului de rambursare a sumelor platite de catre Client in ziua in care Clientul returneaza produsul doar in Punctul de Ridicare al Produselor.

·         Conform O.G. 130/2000 art. 10 lit.c. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea Produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi alimente, produse de lenjeria intima, costume de baie si/sau produse cosmetice. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit (un ansamblu). In cazul in care Clientul a returnat un Produs deoarece acesta prezinta defecte de fabricatie, iar Vanzatorul nu dispune de un Produs Inlocuitor corespunzator, acesta va oferi Clientului contravaloarea Produsului respectiv.

 

B. Frauda


 

Vanzatorul nu solicita Clientilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale de tip conturi/carduri bancare sau parole personale.

 

Clientul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.

 

Vanzatorul declina orice responsabilitate, in situatia in care un Client ar fi/ este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Vanzatorului. Clientul va informa Vanzatorul asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact indicate de Vanzator.

 

Vanzatorul nu promoveaza SPAM-ul. Orice Client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail in Magazinul Web poate opta pentru dezactivarea Contului de Client aferent acestei adrese de e-mail.

 

Comunicarile realizate de catre Vanzator prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.

 

C. Limitare de responsabilitate


 

Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea in cazul neexecutarii sau executarii necorespunzatoare a contractului fie din cauza Clientului, fie din cauza unei actiuni insurmontabile sau imprevizibile a unei terte parti, fie din cauza unui caz de forta majora.

 

Vanzatorul nu poate fi tinut responsabil in nici un fel in fata niciunui Client care utilizeaza Magazinele Web sau continutul acestuia, altfel decat in limita prevederilor inscrise in CGV cora.

 

Vanzatorul nu garanteaza Clientului acces la Serviciul oferit prin intermediul Magazinele Web, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma, prin parcurgerea etapelor de inregistrare mentionate in Sectiunea 3 a CGV cora, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral Continutul, de a reproduce partial sau integral Continutul, de a copia, sau de a exploata orice Continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice Continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Vanzatorului.

 

Vanzatorul nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor website-uri la care se ajunge prin legaturi din Continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele website-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

 

Vanzatorul este exonerat de orice vina in cazul utilizarii website-urilor si/sau al Continutului transmis catre un Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul website-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Vanzatorului, atunci cand aceasta utilizare a Continutului poate sau produce pagube de orice natura Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.

 

Vanzatorul nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:

 

·         Serviciul va fi potrivit cerintelor Clientului;

·         Serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;

·         Produsele/Serviciile obtinute gratis sau contra cost prin intermediul Serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor Clientului;

In limita prevederilor CGV cora, operatorii, administratorii si/sau proprietarii website-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie/ legatura/ tranzactie/ colaborare/ etc. care pot aparea intre Client si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul Magazinelor Web.

 

D. Legea aplicabila


 

CGV cora vor fi aplicate si interpretate in conformitate cu legislatia romana.

 

In cazul in care orice prevedere a CGV cora este declarata nula sau inaplicabila, aceasta prevedere va fi interpretata in asa fel incat sa reflecte cel mai bine intentiile partilor, iar restul prevederilor vor fi considerate aplicabile de plin drept.

 

Neaplicarea sau nerevendicarea aplicarii de catre Cora a oricarei dispozitii prevazute in CGV cora sau a oricarui drept al sau, nu se va interpreta in niciun caz ca renuntarea Cora la o astfel de dispozitie sau la un astfel de drept.

 

 

E. Date personale. Politica de Confidentialitate.


 

CORA colecteaza date cu caracter personal si date cu caracter special (CNP), prin intermediul website-ului sau, numai cu acordul expres al Clientului, in urmatoarele scopuri:

 

·         validarea, expedierea si facturarea Comenzilor catre Client;

·         rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o Comanda sau un contract, la Serviciile sau Produsele achizitionate de catre acesta;

·         pentru a asigura accesul Clientului la Serviciu;

·         trimiterea de Newsletter-e si/sau Alerte si/ sau Comunicari periodice, in format exclusiv electronic;

·         contactarea Clientului, la cererea sa voluntara;

·         contactarea Clientului, in chestiuni de Relatii cu Clientii;

·         scopuri statistice.

Prin crearea Contului de Client, fiecare Client si-a exprimat consimtamantul sau pentru colectarea si administrarea datelor sale cu caracter personal, de catre Vanzator, in conditiile si cu respectarea prevederilor Legii 677/2001.

 

Dreptul de acces la date

 

Oricare Client, are dreptul de a obtine de la Vanzator, la cerere si in mod gratuit confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta.

 

Dreptul de interventie asupra datelor

 

Oricare Client are dreptul de a obtine de la Vanzator, in mod gratuit, printr-o cerere scrisa, semnata si datata:

 

a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;

b) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii

c) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. b) sau a), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

 

Dreptul de opozitie

 

Oricare Client are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa paticulara, ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. In caz de opozitie justificata CORA nu va mai prelucra datele in cauza. De asemenea, oricare Client are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nicio justificare, ca datele care il vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele CORA sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.

 

Orice drept susmentionat, recunoscut Clientului prin lege, poate fi excercitat de acesta prin solicitarea informatiilor prevazute mai sus, printr-o cerere adresata CORA, intocmita in forma scrisa, datata si semnata. In cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa ii fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.

 

CORA va comunica informatiile solicitate, in termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea solicitarii exprimate de Client.

 

Clientul are dreptul de a se opune colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

 

Pentru exercitarea drepturilor conform celor mai sus mentionate, Clientul se va adresa CORA, conform datelor de contact disponibile pe website, valabile la acea data.

 

Folosindu-se de formularele disponibile pe website, Clientul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat initial pentru a reflecta orice modificare survenita, in cazul in care aceasta exista.

 

CORA nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date.

 

Datele preluate de la Client in scopul expedierii Comunicarilor, Newslettere-lor si/sau Alertelor, pot si vor fi folosite de catre Vanzator in limitele Politicii sale de confidentialitate. Renuntarea la primirea acestora de catre Client se poate face in orice moment folosind mijloacele indicate in prezentul Document.

 

VII. Drepturile de Proprietate Intelectuala si Industriala


 

Toate elementele acestui Magazin Web (texte, fotografii, ilustratii, marci, logo-uri, pictograme, etc.) sunt proprietatea exclusiva a Vanzatorului sau a partenerilor sai. Aceste elemente sunt protejate de legislatia romana si de textele internationale referitoare la respectarea drepturilor de autor, a marcilor, a desenelor si a modelelor, a brevetelor etc.

 

Orice reproducere sau reprezentare chiar si partiala prin orice mijloace, realizata fara acordul scris, prealabil si expres al Vanzatorului sau al partenerilor sai unde acestia sunt titulari de drepturi, este interzisa si ilicita. Nerespectarea acestei interdictii constituie o contrafacere sau un act de concurenta neloiala care angajeaza responsabilitat

ea civila si penala a autorului sau.

 

Punerea in aplicare a hyperlink-urilor catre orice pagina a acestui website necesita acordul scris, prealabil si expres al Vanzatorului Utilizarea oricaror informatii de pe acest website in alte scopuri decat cel consultativ, in special in scopuri publice, comerciale sau umoristice, poate face obiectul unor urmariri penale atat in Romania, cat si in strainatate.

 

VIII. Litigii


 

Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc website-ului si/sau al oricarui Continut trimis de catre Vanzator Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile CGV cora.

 

Orice disputa cu referire la prezentul document CGV cora care ar putea sa apara intre un Client si Vanzator se va rezolva mai intai pe cale amiabila.

 

Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta, la sediul Vanzatorului, in conformitate cu legile romane in vigoare.

 

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

 

Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

 

IX. Dispozitii finale


 

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale website-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice parte din Continut, fara notificare prealabila a Clientului.

 

In limita prevederilor CGV cora, Vanzatorul nu va putea fi facut responsabil pentru eventualele erori aparute pe website din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul website-ului.

 

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a website-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

 

Contact In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Vanzatorul, va rugam sa ne contactati la numarului de telefon 0374 400 100, de luni pana vineri, program in intervalul 10 :00 - 18:00, sau prin e-mail la comenzionline@cora.ro .

 

Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la Magazinul Web cora.ro, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor ramane proprietatea Vanzatorului.

 

X. Identificarea Vanzatorului


Romania Hypermarche SA inregistrat in Registrul Intermediarilor in Asigurari si/sau Reasigurari sub numarul RAJ-400628 ca Asistent in Brokeraj al Otto Broker de Asigurare S.R.L., numar inregistrare Registrul Brokerilor: RBK-001.

 

Magazinul Web www.cora.ro este proprietatea S.C. ROMANIA HYPERMARCHE S.A., cu sediul social in Bucuresti, Sector 3, Soseaua Dudesti - Pantelimon nr. 73-75, spatiul S1, incinta Cora Pantelimon, 033092, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/38/2002, cod unic de inregistrare 14374293, capital social subscris si varsat de 82.455.677,40 lei.

 

Adresa de contact: Sos. Dudesti - Pantelimon, nr.73-75, sector 3, Bucuresti, spatiul S1 (in incinta Cora Pantelimon)

 

Telefon: (+4) 021.300.07.70

 

Fax: (+4) 021.305.58.30