(1) In cazul incare oricare dintre clauzele de mai sus va fi considerata nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze din TCG/Contractul la Distanta.

(2) Vanzatorul isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale TCG/Contractului la Distanta, precum si orice modificari ale Site-ului/structurii acestuia/serviciului si functionalitatilor acestuia precum si orice parte din Continut, fara notificare prealabila a Utilizatorului/Clientului.

(3) Vanzatorul isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi conexe catre alte pagini de Internet/ website-uri, cu respectarea legislatiei in vigoare.

(4) Vanzatorul poate cesiona in totatlitate sau in parte drepturile si obligatiile rezultand din T&C/orice Contract la Distanta in baza acestor T&C, respectiv poate cesiona T&C /Contractul la Distanta, fara a fi necesar acordul prealabil scris al Clientului, in cazul in care Vanzatorul este implicat intr-un proces de reorganizare (e.g. divizare, fuziune etc), sau orice tranzactie de vanzare totala/partiala a afacerii sau activelor acestuia. Prin acordul asupra TCG conform prevederilor din prezentul document/incheierea oricarui Contract la Distanta, Clientul isi exprima in mod expres si neconditionat acordul cu privire la orice cesiuni/transferuri viitoare a T&C /oricarui Contract la Distanta pe care Vanzatorul le poate efectua ca urmare a unui proces de reorganizare/ a unei tranzactii in care ar fi implicat la un anumit moment.

(5) In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Vanzatorul, va rugam sa contactati Serviciul Call Center suport cora.ro la numarului de telefon 0374 400 100, conform programului afisat in Site.

(6) Serviciul Call Center suport cora.ro este pregatit pentru a oferi suport Utilizatorilor/Clientilor: crearea si utilizarea Contului de Client, navigarea pe Site, pasii de urmat de catre Client pentru a plasa o Comanda, verificarea statusului unei Comenzi plasate de Client, preluarea sugestiilor si sesizarilor legate de utilizarea Magazinului Online etc.

(7) Toate solicitarile si sesizarile transmise serviciului Call Center suport rosunt preluate cu cea mai mare atentie si redirectionate dupa caz catre departamentele si serviciile din cadrul companiei de competenta carora tine subiectul solicitarilor respective, daca serviciul nu detine informatiile necesare pentru a raspunde direct acestora.

(8) Serviciul Call Center suport cora.ro nu este autorizat pentru a plasa Comenzi in numele si pe seama Clientului, acest lucru este posibil numai din Contul de Client, iar responsabilitatea accesarii si utilizarii Contului de Client apartine Clientului.