4.1. Descrierea Produselor
(1) In Magazinul Online sunt afisate Produsele pe care Vanzatorul le comercializeaza prin intermediul Magazinului Online, in limita stocurilor disponibile si cu respectarea TCG.
(2) Produsele oferite spre vanzare de catre Vanzator sunt insotite in Magazinul Online de Fisa Produsului prin care Clientul este informat asupra denumirii produsului, tipului de produs, pretului in Lei, eventualelor reduceri de pret, asupra descrierii, calitatilor, continutului nutritional si a ingredientelor Produsului (dupa caz).
(3) Datele si informatiile din Fisa Produsului sau afisate in Site sunt pur informative, sunt neangajante pentru cora/partenerii cora si pot suferi modificari pana la momentul la care Clientul finalizeaza cu succes o Comanda. Fotografiile, filmele, desenele etc. privind Produsele afisate in Site reprezinta doar ilustratii furnizate in scopuri informative / de prezentare / recomandare.
(4) Clientii sunt rugati sa citeasca Fisa fiecarui Produs pentru a-i cunoaste caracteristicile, iar pentru informatii complete sa verifice eticheta, ambalajul sau documentatia care insoteste Produsul la ridicarea/livrarea Comenzii si inainte de orice consum sau utilizare, iar, daca un Client (consumator) considera necesar, sa faca uz de dreptul sau de retragere din contractul la distanta, conform TCG.
(5) Depunem eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor si datelor in Magazinul Online. In situatii limitate aceste informatii pot contine diferente (de ex. o fotografie de produs poate contine elemente neincluse in Fisa Produsului livrat, unele specificatii ale Produsului se pot modifica de catre producator fara preaviz/intempestiv si in descriere pot aparea din eroare caracteristici, specificatii calitative sau ingrediente diferite) si cora nu va datora despagubiri/alte sume pentru astfel de situatii.
4.2. Disponibilitatea Produselor
(1) Produsele noastre vor fi disponibile pentru Comanda in Magazinul Online atat timp cat sunt vizibile in Site, dar vor fi onorate de cora in baza Comenzilor finalizate, in limita stocului nostru fizic disponibil. Din momentul plasarii (finalizarii) Comenzii si pana in momentul in care Comanda este pregatita pentru ridicare/ livrare, pot surveni modificari legate de disponibilitatea unor Produse, deoarece stocurile acestora nu sunt rezervate prin plasarea Comenzii, respectiv Comanda nu inseamna o rezervare fizica a stocului pentru Produsele din Comanda.
(2) Orice situatie care intervine in statusul (starea) Comenzii, de la momentul preluarii Comenzii, preluare Comanda, pregatire Comanda, modificare Comanda, actualizari Produse, lipsa Produs, etc.) este notificata Clientului printr-un mesaj tranzactional pe email-ul furnizat de Client. Totodata, modificarea statusului Comenzii este vizibila in Contul de Client. Este o obligatie contractuala a Clientului, conform TCG, sa acceseze Contul de Client pentru a afla statusul Comenzii si a decide, in timp util, asupra eventualelor modificari/actiuni asupra Comenzii (de ex. in caz de indisponibilitate Produs, Clientul poate accepta o inlocuire a Produsului; Clientul poate sa anuleze Comanda, daca considera ca modificarea nu este acceptabila).
(3) In cazul in care Clientul indica optiunea sa pentru inlocuirea Produselor asupra indisponibilitatii carora a fost informat conform celor de mai sus, cora asigura inlocuirea cu alte Produse similare de calitate superioara si aflate in stoc, luand in considerare acordul Clientului pentru modificare.
(4) In cazul in care Clientul nu indica optiunea sa pentru inlocuirea Produselor asupra indisponibilitatii carora a fost informat conform celor de mai sus, sau Clientul indica faptul ca nu opteaza pentru inlocuirea Produselor lipsa, si nici nu anuleaza Comanda conform TCG, partile sunt de acord ca Vanzatorul va putea denunta unilateral Contractul la distanta (Comanda) partial (privind acele Produse) si prin urmare nu va livra/pregati pentru ridicare Produsele lipsa si nu le va factura, livrand si facturand doar restul Produselor. Vanzatorul nu datoreaza despagubiri/penalitati pentru denuntare.
(5) Fie ca ii vom livra Clientului Produsele la Adresa de livrare indicata de acesta prin Comanda, fie ca acesta indica in Comanda ca le ridica dintr-un Punct de Ridicare a Produselor, acestea vor fi insotite intotdeauna de un bon de livrare unde Clientul va regasi enumerate distinct: Produsele livrate, Produsele inlocuite, precum si acele Produse care nu au putut fi livrate din lipsa de stoc; doar Produsele livrate efectiv vor fi facturate.
(6) In astfel de situatii (ex. modificari, denuntari partiale), se va considera ca doar Produsele livrate efectiv fac obiectul final al Contractului la Distanta, asa cum acestea apar enumerate in respectivul bon de livrare a Comenzii. De asemenea, in Contul Clientului acesta va regasi oricand istoricul informatiilor referitoare la Comenzi, incluzand date privind Produsele comandate si livrate, sau inlocuite, pretul platit, etc.
(7) Vanzatorul va suporta intodeauna diferenta de pret rezultata in urma inlocuirii Produselor lipsa cu cele noi.
(8) Daca Clientul nu opteaza pentru inlocuirea unor Produse, acestea vor fi mentionate specific pe bonul de livrare ca Produse nelivrate si nefacturate.
(9) Vanzatorul va retine doar suma Produselor efectiv livrate si facturate catre Client (cand plata se face in numerar), respectiv va debloca imediat dupa plata contravaloarea Produselor nelivrate si nefacturate (daca plata s-a facut online).
(10) Dupa deblocare, cora nu mai are niciun control sau responsabilitate cu privire la momentul la care banii sunt disponibilizati/transferati in contul Clientului. Banca emitenta a Clientului va avea responsabilitatea exlusiva de a disponibiliza/transfera suma deblocata, in contul bancar al Clientului. Pentru informatii in aceasta privinta, Clientul este rugat sa ia legatura cu banca emitenta a cardului bancar..
(11) Adaugarea de Produse in Cosul de Cumparaturi nu echivaleaza cu plasarea unei Comenzi. De la data adaugarii unor Produse in Cosul de Cumparaturi si pana la finalizarea (plasarea) Comenzii respective conform TCG, anumite Produse adaugate in Cosul de Cumparaturi pot deveni indisponibile. Clientul va fi informat in aceasta privinta prin mentiunea „Unele produse sunt epuizate in stoc” sau prin aplicarea pe Produs a etichetei „Indisponibil”. In acest caz, Clientul poate alege un alt Produs inlocuitor din Magazinul Online si ulterior sa finalizeze (plaseze) Comanda. Vanzatorul nu va fi obligat sa suporte costurile sau diferenta de pret rezultate dintr-o astfel de inlocuire/indisponibilitate.
(12) Produsele si ofertele prezentate in cataloagele cora din magazinele fizice cora nu sunt in mod continuu accesibile Clientilor in Magazinul Online.
4.3. Plasarea Comenzilor online
(1) Pentru a plasa o Comanda online in Magazinul Online, Clientul va urma instructiunile afisate in Site si va trebui sa parcurga urmatorii pasi:
- In pasul 1 - Sa consulte Fisa Produsului si orice detalii si informatii despre Produs disponibil in Site/Fisa Produsului in care este mentionata denumirea, marca, pretul perceput si principalele caracteristici ale Produsului, precum si eventualele avantaje comerciale.
- In pasul 2 - Sa se autentifice in Contul de Client cu e-mail si parola, iar daca Clientul nu detine un Cont de Client trebuie sa isi creeze un Cont de Client si sa se autentifice, inainte de lansarea Comenzii.
- In pasul 3 - Sa selecteze butonul “Adauga in Cos” ori de cate ori identifica Produse pe care doreste sa le comande imediat. In Cosul de Cumparaturi, pe fiecare linie, Clientul poate vizualiza, pentru fiecare Produs plasat in Cosul de Cumparaturi, urmatoarele detalii: poza, denumirea Produsului, cantitatea, pretul unitar cu taxe incluse, taxa de livrare (daca este cazul), subtotal cu taxe incluse, reduceri aplicate, valoarea totala a Comenzii.
- In pasul 4 - Clientul va alege magazinul cora si modalitatea de livrare, prin selectarea uneia dintre cele 2 modalitati de livrare:
ridicarea din magazin - prin selectarea magazinului cora din care Clientul alege sa ridice Comanda dintr-un Punct de Ridicare a Produselor, si i se aloca un Interval de Timp disponibil.
livrarea la Adresa de livrare - (a) pentru serviciul de livrare (la domiciliu) STANDARD, prin indicarea Adresei de livrare si selectarea unui magazin cora din lista disponibila in Site si i se aloca un Interval de Timp disponibil ; (b) pentru serviciul de livrare (la domiciliu) NATIONAL, prin indicarea Adresei de livrare si selectarea unui magazin cora din lista disponibila in Site pentru livrarea nationala si i se aloca un Interval de Timp disponibil.
5. In pasul 5 - Dupa adaugarea Produselor in Cosul de Cumparaturi si apasarea butonului “Continua catre finalizarea comenzii”, Clientul va fi directionat in pasul 6 – Checkout-Livrare.
In acest pas, Clientul mai poate: (a) modifica Intervalul de Timp, putand alege un alt interval de timp de ridicare/livrare fata de cel alocat initial, (b) modifica Adresa de livrare si salva noua adresa in Contul de Client.
In pasul 6 - Sa selecteze modalitatea de plata: online (cu cardul bancar sau cu tichet valoric pe suport electronic) sau in numerar (ramburs) la livrare/ridicare si sa specifice daca doreste emiterea de factura pentru Comanda sa in calitate de client persoana-fizica.
La final, dupa ce a ales modalitatea de plata, Clientul primeste in link TCG in vigoare la data Comenzii respective si este informat ca prin plasarea Comenzii isi exprima acordul asupra TCG aplicabili. Plasarea Comenzii se realizeaza prin apasarea butonului “Plaseaza Comanda”.
Pentru serviciul de livrare la domiciliu NATIONAL, se vor avea in vedere urmatoarele (daca nu se prevede altfel in Magazinul Online /Contul de Client):
- In Comanda trebuie selectat unul dintre magazinele indicate pentru livrare
- Timp de livrare de 24 - 72 de ore, de LUNI pana VINERI, in intervalul 09:00 – 17:00;
- Limita de greutate este de 200 kg, din care 36 l apa
- Comanda minima este de 50 lei;
- Taxa de livrare este de 25 lei;
- Livrarea se face prin curierul tert (ex. Sameday, FAN Courier, DPD), conform regulilor cora;
- Comanda poate contine doar produse care nu sunt indicate in Magazinul Online ca fiind excluse de la livrarea nationala (ex. produse proaspete si congelate: fructe, legume si sucuri proaspete; carne, mezeluri si semipreparate; peste si fructe de mare; gastronomie si grill; brutarie, patiserie si cofetarie; lactate si oua; produse vegetale; produse congelate) ;
- Comanda va fi ambalata in cutie special dedicata pentru livrare nationala, securizata.
Atentie ! selectarea magazinului cora trebuie facuta in functie de Adresa de livrare si magazinele cora indicate in Contul de Client ca fiind aferente pentru livrare NATIONALA avand in vedere Adresa de livrare. Cora este singura care decide in ce magazine cora pregateste comenzile (ex. pregatire comenzi din 4 magazine: Lujerului, Cluj, Constanta, Bacau) si cate si care magazine cora sunt disponibile pentru livrare nationala.
Cora poate modifica oricand aria de livrare si poate adauga locatii/magazine cora pentru a sustine livrarea nationala.
In functie de modalitatea de plata aleasa de Client:
- daca Clientul a ales plata online cu cardul bancar / tichet valoric pe suport electronic - Clientul va fi directionat catre pagina de procesare a platilor securizata, operata de procesatorul de plati, partener cora. In aceasta pagina de procesare plati securizata, Clientul va trebui sa indice datele pentru plata: numele titularului si numarul cardului bancar/suportului electronic, data expirarii (luna si anul), codul de securitate si va selecta butonul “Platesc in siguranta”; in pagina procesatorului de plati Clientul poate salva datele cardului bancar pentru o utilizare viitoare mai rapida. Prin accesarea butonului „Platesc in siguranta” si efectuarea platii, Comanda se considera finalizata.
- daca Clientul alege plata ramburs (in numerar) – Comanda se considera plasata (efectuata) prin apasarea butonului „Plaseaza o comanda” si finalizarea platii Comenzii se va efectua in momentul achitarii de Client in numerar a sumei facturate de cora, catre reprezentantul firmei de curierat sau reprezentantului cora (la ridicarea din magazinul fizic cora, sau la livrarea Produselor la Adresa de livrare).
Inainte de alegerea modalitatii de plata in pasul 6, Vanzatorul recomanda Clientului sa verifice detaliile Comenzii: valoare Comanda, hipermarketul/magazinul cora Urban selectat, tip de livrare, interval de timp de livrare si modalitatea de plata.
Daca oricare din aceste informatii sunt incorecte, si Clientul a plasat Comanda, Vanzatorul recomanda Clientului ca acesta sa revina in pasii anteriori pentru a actualiza datele si numai ulterior sa selecteze butonul “Platesc in siguranta”, care implica o obligatie de plata pentru Client.
vii. Dupa plasarea Comenzii sau dupa ce datele bancare au fost verificate de procesatorul de plati, Clientul primeste pe adresa de email asociata Contului de Client un mesaj de confirmare a inregistrarii Comenzii. In Contul de Client se va inregistrata Comanda cu status “Comanda noua” (daca a fost achitata cu plata online) sau “Comanda noua/Plata in curs de confirmare” (daca Clientul a ales se faca plata in numerar la ridicare/livrare).
- Optional, Clientul poate sa selecteze diverse Produse in Lista de dorinte, prin apasarea butonului “Adauga in Lista mea de dorinte”, ori de cate ori identifica Produse pe care intentioneaza sa le comande ulterior. Astfel, Produsele sunt adaugate in sectiunea "Lista mea de dorinte", din Contul Clientului, si pot fi ulterior adaugate de Client in Cosul de Cumparaturi. Plasarea Produselor in sectiunea "Lista mea de dorinte" nu inseamna plasarea unei Comenzi pentru Produsele respective.
(2) Comenzile vor fi considerate acceptate de cora la data transmiterii catre Client a email-ului de confirmare a inregistrarii Comenzii.
(3) Dupa confirmarea inregistrarii Comenzii transmise catre Client, respectiv in Contul Clientului, se vor comunica/afisa urmatoarele informatii:
- nume, numar comanda, data comanda, total comanda, data livrare;
- metoda de plata;
- adresa de livrare/punct ridicare;
- articole, cantitate;
- sub-total/ total pret, si taxa de livrare.
(4) Confirmarea inregistrarii Comenzii nu garanteaza ca Vanzatorul va livra intotdeauna toate Produsele din Comanda inregistrata. In anumite situatii, unele Produse pot deveni, din motive obiective, indisponibile intre momentul Comenzii si momentul transmiterii email-ului de confirmare a inregistrarii Comenzii, sau pana la pregatirea pentru livrarea efectiva . In acest caz, Vanzatorul va informa Clientul si va oferi acestuia posibillitatea de a inlocui Produsele lipsa sau va denunta (partial) Contractul (Comanda respectiva) si va returna/nu va incasa contravaloarea Produselor care nu se pot livra, conform sub-sectiunii 4.2 de mai sus.
(5) Prin TCG, Clientul si Vanzatorul convin asupra utilizarii adresei de email (casutei de email) furnizate de Client la crearea Contului de Client pentru comunicari privind executarea relatiei dintre parti, inclusiv privind Contractul la Distanta, Contul de Client, Comenzile (ex. trimitere notificari, confirmari).
4.4. Alte aspecte privind plasarea Comenzilor online
(1) Pentru comenzile lansate prin Magazinul Online, pragul minim este de 50 lei cu TVA (valoarea Produselor cu TVA), atat pentru situatia in care Clientul opteaza pentru ridicarea Produselor de la Punctele de Ridicare din Magazin, cat si atunci cand acesta opteaza pentru livrarea Produselor la Adresa de livrare. Pentru serviciul de livrare STANDARD, limita este de 100kg/Comanda, din care maxim 36l apa, iar taxa de livrare este de 20 lei. Pentru serviciul de livrare NATIONAL, limita este de 200kg/Comanda, din care maxim 36l apa, iar taxa de livrare este de 25 lei. Pentru serviciul de livrare NATIONAL exista restrictii si cu privire la produsele care se pot comanda (a se vedea prevederile din Magazinul Online si din TCG pct. 4.3).
(2) Conditii/limite/prevederi privind plasarea Comenzilor online pot fi prevazute in Magazinul Online si trebuie respectate.
(3) Daca Clientul nu indeplineste aceste conditii comunicate Clientului in Contul de Client/Magazinul Online/in TCG (prag minim/limita kg, limita volum, etc.), Vanzatorul nu este obligat sa execute Contractul la Distanta/Comanda al carui/carei pret final datorat de Client nu este de cel putin 50 de lei (excluzand orice Hiperoferte, vouchere, reduceri, etc.) sau nu respecta limitele maxime de kg/volum, si nu va datora daune/prejudicii pentru neexecutarea respectivei Comenzi.
(4) Prin plasarea unei Comenzi, Clientul confirma ca a analizat prealabil TCG, preturile, descrierea caracteristicilor si specificatiilor calitative/ nutritive si tehnice ale Produselor, astfel cum au fost furnizate in Magazinul Online, si a acceptat integral toate aceste elemente, fara ca drepturile de care dispune potrivit legislatiei privind protectia consumatorilor sa fie afectate in vreun fel (ex. dreptul de retragere din contractul la distanta, dreptul la garantie, etc.).
4.5. Modificarea sau anularea Comenzii
(1) Pana la finalizarea Comenzii, Clientul are posibilitatea sa modifice cantitatile sau tipul Produselor, sa stearga toate sau o parte din Produsele adaugate in Cosul de Cumparaturi sau sa adauge in acesta Produse noi. Dupa trimiterea catre Client a emailului de confirmare a inregistrarii Comenzii, Clientul nu mai poate opera unilateral nicio modificare a Comenzii, dar Clientul poate plasa o noua Comanda.
(2) Dupa plasarea unei Comenzi in Magazinul Online, Clientul se poate razgandi si anula respectiva Comanda, direct din Contul de Client (cat timp are activ butonul de Anulare comanda) sau apeland serviciul de Call Center cora, conform programului afisat in Site, la numarul numar de telefon 0374 400 100 (daca Clientului nu ii mai apare activ butonul Anulare comanda in Contul de Client).
(3) Pentru pregatirea oricarei Comenzi, Vanzatorul aloca costuri si resurse, iar anularea intarziata a Comenzii poate aduce prejudicii Vanzatorului. Pentru acest motiv, Clientul este obligat sa formuleze si sa comunice Vanzatorului cererea de anulare a Comenzii, cel tarziu:
- pana in ziua livrarii, si cel mai tarziu pana la preluarea de catre curier a Comenzii - pentru livrarile la Adresa de livrare;
- pana la sfarsitul programului de lucru al Punctului de Ridicare a Produselor.
(4) Vanzatorul va procesa cererea Clientului de anulare Comanda in cel mai scurt timp de la primire si va trimite ulterior acestuia un e-mail de confirmare a anularii Comenzii. Clientul este rugat sa ne contacteze imediat daca nu primeste acest email de confirmare a anularii Comenzii.
(5) Exista cateva situatii exceptionale, in care chiar Vanzatorul poate denunta unilateral (integral sau partial) Contractul la Distanta cu privire la o Comanda (asa-numita anulare a Comenzii), respectiv:
- daca Clientul a comandat cantitati mai mari de Produse decat cele permise conform TCG - aceasta inseamna ca prin efectul denuntarii, Vanzatorul nu mai executa Comanda respectiva (nu va livra Produsele si nu ii va mai fi datorat pretul acestora);
- in cazul in care, din diverse motive, Clientul nu se prezinta pentru ridicarea acesteia din Punctul de Ridicare a Produselor pana la sfarsitul programului de lucru al magazinului cora respectiv, sau refuza Comanda in momentul livrarii de catre curier / ridicarii acesteia din Punctul de Ridicare a Produselor,; aceasta inseamna ca prin efectul denuntarii, Vanzatorul nu mai este obligat sa execute Comanda respectiva si nu ii va mai fi datorat pretul;
iii. in cazul in care datele cardului bancar al Clientului nu sunt acceptate de catre banca emitenta a cardului/ de procesare a tranzactiei, pentru platile online; aceasta inseamna ca prin efectul denuntarii, Vanzatorul nu mai este obligat sa execute Comanda respectiva si nu ii va mai fi datorat pretul;
- daca, atunci cand Clientul se prezinta in Punctul de Ridicare al Produselor este informat ca sunt mai multe Produse lipsa din Comanda, si acesta nu doreste inlocuirea Produselor, caz in care Vanzatorul va denunta unilateral Contractul la Distanta aferent Comenzii respective – aceasta inseamna ca prin efectul denuntarii, Vanzatorul nu va mai livra Produsele lipsa si pretul va fi diminuat in mod corespunzator;
- in cazuri exceptionale (ex. sisteme informatice nefunctionale, calamitate naturala, incendiu, epidemie, eveniment extern imprevizibil etc.), Vanzatorul se poate afla in imposibilitate obiectiva de a livra Clientului Comanda in Intervalul de timp ales de acesta; daca trec mai mult de 3 zile de la data aleasa de Client pentru livrare, fara ca Vanzatorul sa reuseasca stabilirea de comun acord cu Clientul a unui alt Interval de timp de livrare, atunci Vanzatorul va fi nevoit sa denunte unilateral Contractul la Distanta aferent Comenzii respective - aceasta inseamna ca prin efectul denuntarii, Vanzatorul nu va mai executa Comanda respectiva (nu va mai livra Produsele si nu ii va fi datorat pretul acestora).
In oricare dintre cazurile de mai sus, Clientul va primi de la Vanzator un e-mail privind efectele denuntarii (anularea Comenzii).
Denuntarea Contractului la Distanta (asa-numita anulare a Comenzii) va insemna incetarea totala sau partiala a Contractului la Distanta/ Comenzii si ca respectivul Client nu mai datoreaza contravaloarea Produselor /Produselor care nu se mai livreaza din Comanda respectiva si Vanzatorul nu mai este tinut sa livreze/furnizeze (toate) Produsele din Comanda respectiva. Vanzatorul nu va datora penalitati/despagubiri pentru denuntarea unilaterala. Toate avantajele comerciale utilizate in Comanda anulata se intorc Clientului, iar avantajele comerciale care ar fi fost obtinute in urma Comenzii nu se mai acorda.
Dupa denuntare (anularea Comenzii) conform celor de mai sus, Vanzatorul va restitui Clientului sumele de bani achitate deja ca si pret al Produselor in privinta carora Contractul a fost denuntat (respectiv pentru toate Produsele, daca denuntarea a efectat intreaga Comanda, sau doar partial – pentru Produsele care nu se mai livreaza) conform prevederilor din sub-sectiunea 5.2 de mai jos “Rambursarea sumelor achitate online”.
Pentru orice detalii disponibile privind plasarea, modificarea, denuntarea Contractului la Distanta privind o Comanda (anularea Comenzilor) si/sau plata pretului Produselor, Clientul poate contacta direct Vanzatorul la numarul de telefon 0374 400 100 sau prin e-mail, la adresa: comenzionline@cora.ro.
4.6. Comenzile B2B (cora Pro)
(1) Clientul si Vanzatorul declara si accepta prin acceptul asupra TCG ca orice Comanda online plasata de Client: (i) fiind autentificat in contul de client-persoana juridica (coraPro), sau (ii) prin solicitarea prealabila a emiterii unei facturi fiscale pe persoana-juridica, desi comanda este plasata dintr-un Cont de Client de persoana fizica, va reprezenta, va fi considerata si va fi tratata ca o comanda online lansata pe persoana-juridica. In acest caz, acesti TCG nu vor fi aplicabili, chiar daca Comanda este lansata prin Contul de Client creat anterior pe persoana fizica.
(2) Contractul dintre persoana juridica (pe care Clientul o reprezinta ca si imputernicit/reprezentant) si Vanzator pentru Comanda online respectiva va fi guvernat de termenii si conditiile aplicabile serviciului B2B - coraPro, disponibile aici, considerandu-se ca este incheiat la data confirmarii de catre cora a inregistrarii Comenzii sau la data la care Clientul indica in Contul de Client emiterea facturii pe persoana-juridica (dupa caz).
4.7. Serviciul coraExpress
Clientul poate face cumparaturi prin accesarea serviciului coraEpress care este disponibil pentru livrari din toate hipermarketurile cora si magazinele coraUrban. Serviciul coraExpress extinde accesul la cumparaturi online, prin comenzi din aplicatii/platforme terte, ex. Glovo, Bringo, FAN Delivery Express, tazz by eMag (lista actualizata a acestor parteneri este disponibila pe cora.ro, sectiunea coraExpress). Contractele la distanta cu acesti parteneri cora vor fi guvernate de termenii si conditiile indicate pe platformele/in aplicatiile partenerilor.